Sehun ve Kanlı AY Gerçeği. Bölüm 19

549 44 18
                                    

Arkadaşlarımmm merhaba uzun bir bayram arasından sonra tekrar birlikteyiz. Geçmiş bayramınızı da kutlarım. Okullarda başladı güzel bir eğitim dönemi olur hepimiz için umarım. Ben ise üşenmedim Yazdım bir şeyler ama umarım güzel olmuştur asıl patlamaları öbür bölüme bıraktım. Hadi okuyun yorumlarınızı merak ediyorum ve oylarınızı bekliyorum... kısa bir hatırlatma Kai artık her şeyi biliyor D.O da zaten biliyormuş. yeni bir kurdumuz var. ve bu bölümle öbür bölümün konusu son günlerde olan kanlı ay olayı hadi bakalımmm.



''Lu-Han'da bir gariplik olduğunu biliyordum! Ama bu kadarı...'' Kai sözünü bitirmedi gözlerini gözlerime dikmiş bana nefretle ya da öfkeyle bakıyordu. Yani tam olarak anlattıklarımdan ne çıkarmıştı bilmiyordum!

''D.O peki ya sen bunca zaman?'' Kai bu kez D.O'ya döndü. Sahi aynı soruyu ben soracaktım! D.O'nun zaten her şeyi bilir bir havası vardı ve bu yeterince korkutucuydu. Bir de kurtlardan mı haberi vardı şimdi?
Gerçi öz kuzeni bir kurttu! Çok da şaşırmamak lazım...
''Baekhyun'nun böyle olduğunu çocukluğumdan beri biliyordum. Bir nevi bu gerçekle büyüdüm. Ama şimdi Baekhyun dışında birilerinin olduğunu görünce-''
''Bu herifler tehlikeli!'' Diye sözünü kesti Kai.

''Merak etme Kai, dolunay geceleri dışında tehlikeli yanları yok!'' Derken dalga geçer gibi gülmüştüm.
Kai'nin yüzünün bembeyaz olması dışında tüm bu olanlara pek de bir tepki verdiğini söyleyemezdim. O gerçekten de olgun davranmıştı!

''O sarı benizli çocuk demek bu yüzden hep hastalıklı gibiymiş!'' Kai kendi kendisine konuşur gibiydi. Lu-Han'a olan öfkesi bitmiyordu bir türlü.

Parti bitmişti! Saat neredeyse sabaha karşı üçtü. Babam neyse ki bu gece nöbetçiydi.
Çöplüğün ortasında yanan ateş dışında bizi ısıtacak pek bir şey yoktu. Ellerimi montumun cebine sokmuştum ki bu bile pek etki etmiyordu.
Saatlerdir Kai'ye onların kim olduğunu anlatıyorduk. Anlatırken her şeyi sil baştan yaşamıştım sanki bu biraz daha üşümeme neden olmuştu.
Lu-Han ne yapmıştı acaba?
Kimdi şu yeni kurt çocuk?
Çöplüğün dışında bir hareketlenme olunca Kai'nin ayağa fırladığını gördüm. ''Kim bu saatte?'' diye sordu.
Çöplüğün kapısından giren Lu-Han ve Baekhyun'u görünce derin bir nefes aldım. Sonunda buradaydı.
Gözleri ışıl ışıl olmuş bana bakıyordu. Neden böyle hissetmiştim ki? Sanki onu ilk kez görüyormuşum gibi...Sanki güneşim gibi birden ısıtmıştı beni.
''Lu-Han!'' Diye sayıkladım ayağa kalkıp. Ama Kai birden bileğimi sıkıca tuttu. ''Geri de kal.'' Dedi beni arkasına çektirip.
''Kai endişe etme!'' Dedim yine bıkkınlıkla.

Kai'nin sert yüz hatları gerilmişti. Onu anlamaya çalışıyordum sonuçta fantastik şeyler bir anda dünyasına girmişti. Ama o Lu-Han'dı! İnsan Lu-Han'dan nasıl korkardı ki? O ceylan gözlerden?
''Her şeyi öğrendin demek!'' Dedi Lu-Han rahatça yanımıza yürüyüp.
''Yaklaşma!'' Kai hala gevşememişti.
''Kai dostum rahatla!'' Dedi D.O'da.
''O herife güvenmiyorum!''
''Lazım değil. Bırak Ha-Na'yı!'' Diye uyardı onu Lu-Han. Yine mi kavga?

''Bana emir verebileceğini mi sanıyorsun kurt çocuk?''
Lu-Han boş boş Kai'ye baktı. Alt dudağını öfkeyle ısırdığını görebilmiştim.
''Ha-Na'yı benden mi koruyorsun?''
''Doğru bildin!'' Kai'nin cesaretine her zaman hayran kalmıştım. Hala Lu-Han'a meydan okuyabiliyordu.
Lu-Han birkaç adımda tam karşımıza geldi. Gözlerini bir anlığına bana değdirdi ve sonra Kai'ye odaklandı.
Kolunu bana doğru uzatmıştı ki Kai onun eline sertçe vurdu. ''Kai!'' Dedim korkuyla. ''Bu kadar geç öğrendiğim için üzgünüm Lu-Han! Ama bundan sonra Ha-Na'dan uzak kalacaksın.''
''Ve bende sen ne dersen yapacağım öyle mi?''
Lu-Han'ın öfkesini adeta kara bir bulut gibi üzerimde hissetmiştim. Yoğun bir enerjiydi bu.

''istersen yapma!'' Dedi Kai'de. Gerçekten neydi bu cesaretin kaynağı? Yürek mi yemişti?
''Yok ya!'' Lu-Han'ın bunu demesiyle Kai'yi omzundan ittirmesi bir oldu.

Baekhyun ve D.O, Lu-Han'ı omuzlarından yakalayıp geriye çektiler. Ama Lu-Han onları bir kere de savurup tekrar Kai'nin önüne geldi. ''Lu-Han yapma!'' Dedim gerçekten de bıkmıştım bu konumda olmaktan. Kai'nin ısrarla beni tutmasından, Lu-Han'ın kavgacı tavırlarından.

KONTROL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin