KARMAKARIŞIK Part 51

215 24 53
                                    




MERHABAA YB İLE GERİ DÖNDÜMMM BU KEZ ARAYI KISA TUTTUM! GÜZEL FİKİRLERİM VARDI! YORUM VE OY BIRAKIN! SİZİ SEVİYORUMm İYİ OKUMALAAAR :)

                Kris bir şey icat etmiş gibi dahice bakıyordu gözlerimin içine. Sunduğu fikre kendisi bile şaşırmıştı anlaşılan. ''Ama-'' Diye söze başladım fakat sözümü açılan kapı yarıda bıraktı. İçeriye yavaşça Lu-Han süzüldü. ''Gelebilir miyim?'' Dedi kibarca. ''Senin evin.'' Dedi Kris'te ona. Lu-Han dişlerini öfkeyle sıkıp yanımıza geldi. ''Ha-Na biraz konuşalım.'' Dedi Kris'i açıkça kovarken. ''E o zaman ben gideyim.'' Bir ona bir Lu-Han'a baktım. Araları sebepsizce gergindi. ''hoşça kal Ha-Na!'' Dedi Kris imalıca. Ona sadece gülümsedim.
''Ne konuşuyordunuz?'' Dedi Lu-Han o gider gitmez. Ona dümdüz bakmıştım sadece. ''hesap sormuyorum yanlış anlama.'' Dedi sonra da.
''Yanlış anlamadım.'' Dedim az önce duyduğum şeylerin şaşkınlığını üzerimden atmaya çalışıyordum. ''Bana kızgınsın.''
''Lu-Han, lütfen sonra konuşalım olur mu?''
''Ha-Na beni yanlış anlama lütfen!''

''LU-HAN!'' aşağıdan gelen ses ikimizin de dikkatini dağıttı. ''Sanırım Lay geldi.'' Dedi heyecanla. ''Evet, gitsek iyi olur.'' Dedim odadan ilk ben çıkmıştım. Merdivenleri hızla inip diğerlerinin yanına gittik. Herkes Lay'e bakıyordu.
''Ona ait bir şeyler getirdim.'' Dedi Lay omzuna astığı çantadan birkaç parça kıyafet çıkardı ve sürüye dağıttı.
''Ne yapıyoruz Lu-Han?'' Diye sordu ona Chen. Lu-Han şaşkınlıkla ona baktı. Düşünceli gözüküyordu.  Sürü lideri olmak zor olmalıydı.
''Doğrusu acele etmek istemiyorum, bu kadın belli ki tehlikeli birisi ne yapacağını bilemiyoruz. İçinizden birisine bir şey olmasından çekiniyorum.'' Dedi Lu-Han.
''Ne olabilir ki? Bu kadın bir insan, tehlikesiz.'' Dedi Sehun.
''İnan bana o kadar da tehlikesiz değil Sehun.'' Dedi Lay. Yine kimseden çıt çıkmıyordu. ''Eğer birlik olursak-'' Diye söze başladı D.O ama herkes ona bakınca sustu. Yine gergin bir ortam olmuştu işte.

  ''Evet, D.O haklı.'' Dedi bu kez de Lu-Han sessizliği kırmıştı. Herkes ona bakıyordu bu kez de.
  ''Eğer bir arada olursak, yani sürü bir arada olursa, yapamayacağımız şey yok. Kurt sürüleri yıllardır böyle var oldular. Sürü halinde... O yüzden bir arada olmalıyız. Herkes bir süre için birbirine olan öfkesini unutabilir diye düşünüyorum.'' Dedi Lu-Han işte şimdi gerçek bir liderdi. Herkes onu başıyla onaylamıştı. Eliyle yavaşça alkışlamaya başlayan Kris'e döndü bakışlar. ''Bravo, sevgili kuzenim. Sen gerçek bir lidersin.'' Dedi dalga geçtiği açıkça ortadaydı.
''Kris, eğer burada olmak istemiyorsan gidebilirsin.'' Dedi Lu-Han'da. Kris ansızın kahkaha attı bu çok rahatsız ediciydi. ''O nasıl söz? Bu eğlenceyi kaçırır mıyım sandın?'' Dedi hala çok eğleniyor gibiydi. ''O halde dalga geçmeyi bırak.'' Dedi Chanyeol ona. Kris öfkeyle Chanyeol'a baktı.
''Bak sen ya! Herkes bir anda ne güzel sürü oldu böyle.''  Kris bütün bakışları yine üzerinde toplamıştı. Aklında ne vardı asla anlayamıyordum. Neden Lu-Han'la böyle kötüydüler bilmiyordum! Şu an bildiğim tek şey Kris ortamı fazlasıyla geriyordu ve sürüde olmaktan çok hoşnut değildi. ''Kris cidden...'' Dedi Baekhyun sabırsız ve öfkeli gözüküyordu.
Kris eliyle ağzında sanki bir fermuar varmış gibi kapattı ve kollarını göğsünde birleştirdi. '' O halde Chen, Baekhyun, Suho, D.O siz dördünüz gidin, Kris, Kai, Min Seok siz üçünüz, Sehun, Lay, Chanyeol siz de benimle gelin.'' Dedi Lu-Han. 

Her grup aralarında anlaşıp evden çıktılar. En son Lu-Han giderken yanıma geldi. ''Kapıları kilitle o camlı odanın da kapısını kilitle, ben olabildiğince erken dönmeye çalışırım.'' Dedi. Onun yüzüne öfkeli ve boş bir halde baktım. ''Merak etme Lu-Han ilk kez yalnız kalmıyorum.''
''Her neyse kendine dikkat et işte Ha-Na!''
''Tamam! Sen de öyle.'' Dedim. Lu-Han tek elini omzuma koydu ve sıcak dudaklarını yanağıma bastırdı. ''Bana kızma lütfen.'' Dedi ve diğerlerine katılıp evden uzaklaştı. Ona kızmıştım ama... Hem de bu kez çok kırgındım da!

KONTROL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin