3

337 19 2
                                    

Frate au trecut 5 zile de cand idiotii aia s-au cuplat si practic eu sunt singura in spatele docurilor si ma sedez zi de zi.. din 5 in 5 ore sa uit de singuratatea ce o simteam in inima.

La naiba cand ei 2 au plecat m-am simtit vinovata. M-am simtit a naibii de vinovata si de ce? Pentru ca nu eram eleva model. As vrea sa stie cum sunt sa se intereseze dar la naiba pe cine pacalesc? Sunt un nimeni nu mai am pe nimeni. Am ajuns un esec. Un esec urias si dependent... dependent de ce e mai infricosator. De tot ce se petrece.

Stiu ca au plecat din vina mea. Stiu ca au plecat ca sa scape de mine . Eram esecul familiei. Nimeni niciodata nu m-a i trebat daca sunt bine. Toti s-au purtat de parca as fi un gunoi. Da au vrut sa devi un gunoi? Priveste-ma asta am devenit.

-deranjez?aud o voce si imi ridic capul de pe genunchi si ma uit vazand tipul de care ma lovisem .

E-da.

-ah.. vream sa te intreb ceva.

E-mai exact?

-unde pot gasi si eu o tigare?

E-de care?

-marlboro gold..

E-tine.zic aruncandu-i la picioare pachetul plin.

-uhmm multumesc. Poftim.zice intinzandu-mi pachetul

E-pastreaza-l

-dar e plin..

E-ce conteaza. Oricum nu am nevoie de ele. Zic simplu si imi pun o tigare intre buze dandu-i foc.

-de ce fumezi dinalea?

E-dinalea ce?

-tigari..

E-sunt facute acasa.

-ah credeam ca sunt...

E-mda ..

-de ce stai singura?intreaba deja exasperandu-ma

E-de ce inca mai esti aici?

-scuze .. ma gandeam ca ai nevoie de o companie

E-vezi cumva in ochii mei ca am nevoie de asa ceva?intreb simplu privindu-l de data asta in ochi dand de niste ochi negrii si foarte intensi.

-da.. vad singuratate.

E-vezi pe naiba. Pleaca.

-nu vreau. Ce imi faci?

E-plec eu.zic ridicandu-ma si scapand pliculetul cu praf. Il i-au rapid indepartandu-ma. Dar sunt izbita de perete brutal.

-ce sunt alea?

E-ce iti pasa?

-imi pasa da-le incoace.

E-nici moarta.zic razandu-i in nas.

-ba nu te juca cu mine. Am zis sa mi le DAI!

M-i-a mana de pe ea.aud vocea lui Max si eu zambesc acesta dandu-mi drumul. Nu te mai apropia de ea. Zice si plecam de acolo. Ce s-a intamplat?

E-nimic.

M-am vazut.

E-eh.

M-ce bine ma simt!

E-de ce? Te-ai fu*ut aseara prea mult?

M-nu , nu mai consum absolut nimic. Droguri, iarba ,etc. Intelegi tu.

E-cu ce ocazie?

M-pai mna iubita mea e frumoasa si parintii severi si vreau sa dau si eu o impresie buna.

E-deci ai facut asta doar pentru ea?

M-nu doar eu, si restul. Ar trebui sa faci si tu asta sa vezi ce bine te simti. Plina de energie si ....

E-nu vreau sa stiu. Sunt bine asa.zic si urc in masina lui.

M-de ce! Sti ce bine e?

E-pentru voi , pentru mine e bine asa.

M-de ce?

E-pur si simplu. Uit de tot. Absolut tot.

M-de ce vrei sa uiti mai exact? De tipul de mai devreme?

E-de realitate Max ? De realitate. Nu e facuta pentru mine! Nu sunt facuta pentru viata asta ok?

M-de ce zici asta?

E-pentru ca la dracu am fost lasata la o varsta asa de frageda nu am avut o educatie si nici un parinte langa mine. Da stiu ca Chirs a fost langa mine dar nu era tot una! De mii de ori vream sa plang la pieptul ei si ea era la n-spe mii de km departare cu telefonul inchis. Nu am avut pe nimeni sa ma ajute . Sa stie ce simt. De asta sunt tunsa scurt ca voi si de asta am doar haine de baieti. Pentru ca am locuit doar cu baieti si nu am avut-o langa mine sa ma invete ce sa port si cum sa ma port! Nu e de mirare ca toti radeau de mine. Zic totul rastit

M-Antonia nu trebuie sa fi asa . Daca vrei te va invata iubita mea sa fi mai feminina.

E-a acum nu mai sunt feminina? De ce vrei sa ma schimbi Max? De ce nu vrei sa ma lasi exact cum sunt?

M-pentru ca arati ca un baiat.

E-pana acum iti placea. Multumesc ca m-ai mintit atatia ani.

M-nu te-am mintit bine!tipa la mine privindu-ma si eu privesc in fata vazand cum masina o i-a spre o alta masina.

E-Max!tip si ne izbisem de cealalta masina si invartindu-ne de cateva ori dand cu capul de geamul spart si simtind o durere si apoi totul se facu negru.

O viata o ai ,o traiesti cat poti? Sa fim seriosi cu prima ocazie cred ca ai parasi aceasta tara.. pamant. Lume. Totul se intampla atat de usor! Si de rapid!

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum