Merg acasa si dau de Vanessa cu o fata si Niall care o tinea de mana si din bucatarie se auzeau rasete de copil.
E-hei am venit.zic si dau sa urc.
V-Antonia.
E-da?
V-esti bine?
E-da.. merg sa ma schimb.zic si urc si imi i-au o pereche de blugi taiati in genunchi un plover si cobor jos.
V-Antonia ea e sora mea Cassie.
E-imi pare bine.
V-a venit cu fica eim e cu Harry in bucatarie daca vrei sa o vezi. Zice zambitoare.
E-sigur. Zic si merg in bucatarie si dau de cei doi gatind. .a rog Harry gatea iar ea manca ce prindea.
H-nuu. Nu e voie cu , cutitul.
E-hei.zoc si merg spre frigider si i-au doua sucuri cu paiul si unul ii dau ei .
H-hei. Ce faci? Esti bine?
E-da.mint eu
H-cum a decurs sedinta?
E-bine. Eu merg sa ma odihnesc putin.
H-bine. Zice si ies mergand spre camera. Ma durea ingrozitor capul si parca vederea imi fugea.
De ce trebuia sa imi vorbeasca? De ce? De ce nu putea merge pur si simplu ca restul. Am vrut sa merg la ei. De ce nu am mers sunt atat de proasta. Nu trebuia sa ma intorc. Nu trebuia. Cu gandurile in minte imi inchid ochii si adorm rapid.
Vanessa pov.
C-ce e cu ea? Pare trista.
E-e complicat. Asa e ea de mult timp.
C-dar nu poate nimeni sa o faca sa zambeasca? Adica nici un baiat?.
E-nu stiu..zic sincera.
C-of. Bine noi plecam veniti la noi?
Darcy-Hally! Vi te log?
H-nu pot scumpete trebuie sa termin mancarea sa manance si fata care ti-a dat sucul. Altadata bine?
D-of bine. Dal plomiti?
H-da promit.zice si zambesc.
C-voi veniti? Zice zambind
E-nu. Ramanem aici . Altadata. Poate maine. Zic zambind
C-bine. Cum vrei.zice si ele doua pleaca dar inainte Darcy ma saruta pe obraz.
N-acum serios .. ea ce a patit?
H-nu stiu oare s-a intalnit cu Burak?
E-cred ca da pentru ca lucra la firma adica sunt parteneri de afaceri.
H-nu sti cat ma doare sufletul.
E-o iubesti?
H-haideti ca masa e gata.zice evitand subiectul.
E-ok merg si dupa Antonia.
Bat usor la usa si apoi o deschid incet .
E-Antonia..pshh Antonia?
A-da?
E-hai la masa. Zic vazandu-i lacrimile pe obraji
A-nu vreau acum.
E-de ce plangi?
A-nu plang.
E-ba plangi
A-ma doare sufletul Vanessa. Nu mai pot. Pur si simplu simt ca nu mai rezist si cedez psihic.
E-of... nu uita ca noi suntem aici pentru tine da? Acum hai te rog si mananca.zic si o i-au in brate si ea ma strange cu putere apoi imi da drumul stergandu-si lacrimile si coboram. Avea parul putin ciufulit si se freca la ochi ca un copil mic. Intram in bucatarie si se aseaza la masa inca frecandu-se la ochi si apoi se uita plictisita spre lasagna care o puse Harry pe masa.
A-mersii..zice si zambi trist.
H-ce e? Nu iti place.
A-ba da doar ca maine seara plec in Miami ca am o sedinta acolo.
H-nuu. Maine?!zice panicat
A-da .. de ce?
H- pentru ca vream sa veniti cu mine .
E-unde?
H-particip la x Factor
A-De ce nu ai zic mai repede? Nu pot anula ca am invitat multi oameni de afaceri.
Pune ceva la cale. De unde stiu? Se joaca cu inelul.
H-e ok..zice si se ridica plecand
E-ce pui la cale? O intreb zambind cand aud ca usa e inchisa
A-shh... voi fi acolo.zice razand
E-nu esti normala.
A-oh mai taci.zice si se ridica iesind din bucatarie.
Antonia pov.
Urc si bat la la usa si el zice cu voce ragusita:
H-intra
E-esti ok?zic apropiindu-ma de el
H-da doar ca credeam ca vei fi acolo cu mine..
E-oh ..zic si il strang in brate.
CITEȘTI
Dependenta. 1&2&3 |In Curs De Editare!| Editia I
Fiksi PenggemarTotul a inceput cand ei au plecat. Cand m-au lasat singura la doar 15 ani. Acum vor sa se intoarca ca sa ce? Sa imi distruga viata? Nu am nevoie de ei. Am nevoie doar de fratele meu si substante . Ele ma tin in viata. Ele imi fac inima sa imi bata...