6

255 15 6
                                    

De tipul cu ochii de smarald.

-vati mutat aici!?

B-da.

-oh colege ..

B-ok noi trebuie sa plecam. Zice si dam sa plecam

-Antonia...

E-Demon.

-Demon.. esti bine?

E-ce-ti pasa?zic si trec pe langa el si pornim spre pizzeria.

B-si ce ai de gand sa faci mai departe..

E-nu stiu.

B-daca vrei vi cu mine sambata la o sedinta foto .zice zambind

E-nu vreau sa te incurc.

B-nu am vei incurca v-a fi amuzant. Zice razand.

Dupa ce am mancant am plecat acasa si tot ce am facut saptamana aia a fost sa fiu terorizata de cret si Barbara de brunetu ala. Dar noi ii ignoram complet. Starea mea era extrem de rea. Nu eram deloc bine ceea ce ma facea sa ii ignor pe toti si mai ales compe tariile celor doi.

Acum eram indrum spre sedinta foto a lui Barbara si abia astept sa asist. Ajunse ea se intalneste cu o doamna foarte deagura si acum stau deoparte si privesc cum o fotografeaza si dupa cateva ore bune am plecat inapoi la camin. Cand ajungem ma pun direct in pat si stau privind pe geam. Ma simteam atat de rau si ma ridic rapid din pat schimbandu-ma si zic.

E-ma intorc mai tarziu.zic iesind rapid lovindu-ma de dobitocu ala cu ochii albastrii.

E-scuze. Zic si ma grabesc. Aveam de gand sa imi fac niste analize. Nu ma simteam bine. Grabesc pas catre spital si cand ajung il privesc pana sus si apoi intru rapid.

E-buna ziua.. as vrea sa fac si eu niste analize, ca in ultima vreme nu sunt deloc bine.

-sigur urmeaza-ma.zice si mergem intr-un salon unde imi i-a sange si dupa zice sa astept afara. Stau pe scaun cu , capul in maini si coatele pe genunchi.

Telefonul meu suna si vad ca era mama.

M-hei scumpo. Ce faci?

E-bine tu?

M-bine, ce ai mai facut? Cand vrei sa te intorci?

E-nu ma intorc. Merg la facultate aici.

M-ah da?

E-da..

M-ma bucur pentru tine.

E-mama te sun mai tarziu ca ma suna cineva .

M-bine ai grija de tine.

E-bine. Si voi.zic inchizand si raspudn al Barbara.

B-hei unde esti?zice serioasa

E-ahm.. nu prea departe.. de ce?

B-a venit cineva la tine.

E-cine?

-domnisoara.. va rog intrati in cabinet avem o veste proasta sa va dam..zice asistenta rapid

E-Barbara trebuie sa inchid.

B-Anto, unde esti?

Intreaba dar inchid si intru in cabinet.

D-buna ziua.

E-buna ziua.

D-avem o veste proasta pentru dumneavoastra

E-care e aceea?

D-am detectat in sangele dumneavoastra un microb ceea ce iti poate aduce moartea.

E-poftim?zic socata

D- aveti o boala crunta.. si se pare ca se dezvota si nu cred ca e de vindevat. Trebuie sa facem niste investigati.. pana atunci nu avem ce zice.

E-deci.. o sa mor?

D-da..

E-in cat timp?

D-4 ani.. maxim. Dar bine 3 deoarece unul v-eti fi la pat.

E-si daca se gaseste un tratament?

D-vom investiga incat sa gasim un antidot. Fumati?

E-da..

D-pentru a nu va scurta viata , ar trebui sa nu o mai faceti..

E-ok..

D-va sunam daca gasim ceva antidot ok? Si daca nu este va sunam ca sa stiti.

E-b..bine multumesc. Si prin contact sexual se ia?

D-nu. E soar prin sange.

E-bine, multumesc. Astept telefonul.zic iesind rapid simtind lacrimile cum imi curg.

O boala? De ce mie? Adica e normal sint o dependenta. Primesc un mesaj de la 'Barbara cum ca a plecat in oras cu nu stiu ce fata. Intru rapid in internat lasand lacrimile la iveala si intru pe holul lung. Usa de langa camera mea se deschise si iesi tipul cu ochii albastrii. Trec rapid pe langa el si el ma prinde de incheietura si ma intoarce spre el.

-de ce plangi?zice si il privesc trista si tot ce am facut a fost sa il i-au in brate si el ma strange cu putere. Ce ai ? De ce plangi?intreaba dar ii ignor intrebarile plangand la pieptul lui.

Ma despart rapid si intru in camera inainte sa ajunga el. Incep sa tip si sa daram tot ce aveam pe biroul meu si incep sa tremur. Incep sa scot tot din dulap luand un sac si aruncand toate drogurile si tigarile ce le aveam si simteam ca innebunesc. Nu mai putem ma pun in genunchi si scot de sub pat o cutie unde mai aveam droguri si le arunc rapid in plasa si i-au sacul iesind rapid si cobor rapid la parter si arunc la gunoi sacul si fug rapid inapoi in camera. Totul era devastat. Lucrurile mele aruncate pe jos si pur si simplu nu mai rezistam.

Telefonul suna iar si vad ca era un numar.

E-da?

-domnisoara am uitat sa va zic ca la noala asta va v-eti schimba, adica v-eti slabi mult si posibil sa si lesinati.

E-multumesc. Ca m-ati avertizat.

-eu incep sa caut antidotul ok?

E-bine. Multumesc

Inchide si tot ce fac e sa ma razam cu mainile de birou si ma uit in jos . Tremuram tare si aveam nevoie sa merg undeva. Sa uit de tot si sa plang . Usa se deschide si un tipat se auzi. Inchid ochii si apoi simt o mana pe spatele meu si vocea Barbarei se auzi.

B-Anto, ce ai facut? Ce ai patit? Esti bine? Zice panicata

Ma intorc si o privesc in ochi si imi las lacrimile iar la vedere.

B-Ma sperii.. ce e?zice si imi las privirea in jos..

E-ma duc dracu..zic simplu

B-ce?

E-plec sa ma plimb vorbim pe seara..zic si ies din camera si ea inca ma striga. Auzind usi deschizandu-se. Incep sa fug pe scari cu lacrimi in ochi si ies rapid mergand spre parc. Vream sa ma linistesc.

Barbara pov.

A plecat si strig dupa ea. Ce naiba s-a intamplat? Fuge pe scari si de langa camera noastra iesira cei doi. Las privirea in jos si ma intorc plecand spre camera iar cel cu ochii albastrii ma prinde de mana.

-ce a patit? Cand a venit acasa plangea si am prins-o de mana si m-a luat in brate. Si plangea tare apoi a fugit. Ce e cu ea? Ok nu suntem cum aratam dar serios ce a patit?

E-nu stiu.. nu stiu.zic simplu.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum