Burak pov.
Stam cred ca de vreo 5 ore aici si inca nimeni nu a iesit. Sper sa fie totul bine.
D-scumpule... o iubesti asa mult?
E-da. Foarte mult.
D-si ea pe tine. Se vede in ochii ei..
Do-mergi odata dupa aparat ca o pierdem!tipa un doctor catre o asistenta si noi ne ridicam in picioare.
E-ce?! Fi atent aici! Daca o pierdeti o sa va fac pierduti in Narnia!tip la el si eram tinut de tata.
Do-facem ce putem.
E-ce puteti? Va dau in judecata daca nu o salvati!tip si ei intra iar in salon. Mama!tip si ea ma ia in brate.
Stam inca cateva ore si apoi un doctor iesi.
Er-e bine?
Do-sunteti tatal ei?
Er-da.
Do-e bine. A decurs bine operatia si inima si era sa cedeze dar am restabilit-o si acum e bine. Trebuie doar sa asteptam sa se trezeasca.
Er-ce bine. O putem vedea?
Do-sigur dar nu o obositi cand se trezeste.
Er-am inteles.zice si intram in salon vazand-o pe acel pat si zambesc trist.
Stam ce stam si vedem ca se trezeste. O tineam de mana si o priveam atent examinandu-i orice miscare marunta.
A-hei..
E-hei. Cum te simti?
A-ma doare putin. Dar sunt bine.zice zambind trist.
E-ce e?
A-ma gandeam ca vor veni si ei.. nici macar nu s-au chinuit sa ma sune..
Er-suntem aici. Noi suntem familia ta bine? Daca chiar te iubeau erau aici.. fara sa te superi..
A-stiu.. aveti dreptate.
Er-bine nu te introsts da? Ai nevoie de odihna.
A-bine.zice si se uita spre mine.
Antonia pov.
Au trecu 3 saptamani de la operatie si am stat 2 saptamani in spital si una acasa. Se pare ca am pierdut o saptamana de scoala eh.. recuperez eu. In tot acest timp am fost la Burak nu au fost deacord sa plec. Azi voi merge acasa. Trebuie nu pot sta pe capul lor. Acum sunt foarte bine ma simt altfel. Din momentul in care am ajuns am ocolit sa ii raspund mamei si sa o sun.
Azi mergeam iar la scoala. Ajunsa cobor si intru toti privindu-ma uimiti. Catre mine veni rapid Harry.
H-hei unde ai fost?!te-am tot cautat si sunat dar nu ai raspuns.
E-ce-ti pasa?
H-iar incepi? Imi pasa.
E-chiar te intereseaza?
H-da..
E-am fost in America.
H-a ..cu Burak?
E-da cu el si familia lui.
H-a si ei.. ?
E-da.
H-si cum a fost acolo?
E-nu stiu.
H-cum nu sti?
E-eram prea ocupata sa fiu operata si sa stau intr-un salon doua saptamani.zic sarcastica.
CITEȘTI
Dependenta. 1&2&3 |In Curs De Editare!| Editia I
FanfictionTotul a inceput cand ei au plecat. Cand m-au lasat singura la doar 15 ani. Acum vor sa se intoarca ca sa ce? Sa imi distruga viata? Nu am nevoie de ei. Am nevoie doar de fratele meu si substante . Ele ma tin in viata. Ele imi fac inima sa imi bata...