27

124 8 1
                                    

Ma trezesc si vad ca eram singura. Ma ridic si ma schimb apoi ies mergand spre bucatarie tinandu-ma de perete deoarece ameteam. Intru in bucatarie si el era acolo..gatea. Ma intorc si ies incet pe usa ca sa ajung la bibleoteca inainte de inceperea orelor. Cand ajung intreb de o carte si dupa 5 mine mi-o aduce.

E-multumesc. La revedere

B-la revedere.

Urc in masina si merg spre scoala auzind telefonul sunand.

E-da Harry?

H-unde esti?

E-merg la scoala

H-de ce nu ai ramas am facut de mancare

E-nu stiam ca mai esti acasa.mint eu

H-ok.. ceau

E-pa. Merg la scoala si ma pun in banca incepand sa citesc dar cand colegul meu se aseza o inchid rapid.

-ce citesti ?zice si vrea sa puna mana pe carte si il prind de incheietura trantindu-l la pamant.

E-idiot.zic si ma ridic. Nu mai aveam chef. Telefonul suna si era Chris.

E-cum indraznesti sa ma suni!zic printre dinti in timp ce ieseam din scoala

C-te rog asculta-ma.

E-nu vreau sa te ascult. Toata viata mea ai distrus-o.

C-nu a fost cu intentie

E-nu a fost dar promit ca merg la ei mai devreme decat trebuia.zic si inchid mergand spre masina plangand. Pe cand sa urc ma trage afara fix Liam.

L-hei. Scoala e acolo.

E-lasa-ma Liam.. zic smucindu-mi mana dintre a lui

L-ok. Vin cu tine.zice dar pornesc masina inainte sa urce si plec cu viteza luminii.

Lacrimile imi invadau ochii si facandu-ma sa vad in ceata totul. Ma sterg neincetat si intru pe un drum pustiu ce ducea spre padure opresc masina si cobor mergand spre lac. Ma trantesc langa lac uitandu-ma la reflexia mea si tot ce am putut face e sa plang. Ma las pe o parte privind lacul si imi lasam lacrimile pe obraji.

Stau de un timp asa si apoi se auzi un fosnet dar nu m-am intors.. orice ar fi asta e . Nu mai conta. Daca ma omora acum era si mai bine.

O mana ma ridica si acum fiind in fund si eram lipita de pieptul lui musculos .

-sa nu mai pleci, sa nu ma parasesti, sa nu pleci de langa mine. Sa nu ma lasi singur si tu, in lumea asta rea. Te rog. Esti cel mai bun lucru din viata mea. Esti singurul lucru ce a mai ramas in viata , singurul lucru ce imi mai da culoare. Te rog. Nu ma parasi. Si nu te departa de mine. Lasa-ma sa te cunosc iar. Te rog. Aud vocea lui Harry in urechiile mele si inchid ochii zicand

E-si Alice?intreb ragusita

H-Alice nu mai exista pentru mine. Nu a existat. Am folosit-o doar ca sa te uit. Nu puteam sa ma bag peste tine si Burak.

E-sunt un esec. Nu mai pot trai Harry. Nu mai rezist.

H-orice s-ar fi intamplat. Eu sunt aici voi fii mereu langa tine fie ca vrei, fie ca nu.ok?

E-vreau sa merg la ei. Si vreau repede.

H-nu fa asta. Nu ma lasa aici, vrei sa ma parasesti? Vrei sa ma lasi aici? Singur? Fara sa te tin in brate?

E-ti-ai batut joc de mine..zic inca cu ochii inchisi

H-si imi pare rau. Nu credeam ca simti ceva pentru mine , nu stiam ca ma iubesti. Daca stiam eram langa tine nu langa parasuta aia.

E-de ce e parasuta?

H-pentru ca nici bine nu a ajuns in facultate ca si-a tras-o cu cativa.

-Antonia!se aude un glas si ma intorc dand se Burak. Ma ridic in picioare si il privesc. Era langa acea fata. Langa acea fata a naibii de frumoasa. Harry o studiaza si ea pe el Burak se uita la mine si eu fug luandu-l in brate.

B-imi pare rau. Am aflat ce s-a intamplat si am venit sa am grija de tine. Sa stau aici cu tine. Stiu ca ai nevoie de mine si nu te voi lasa.zice si ma strange cu putere si vad cu Harry pleaca spre masina cu , capul plecat.

E-imi pare rau Burak. Nu vreau sa fi aici! Nu vreau sa fi aici!repet eu.

B-de ce nu?

E-ai plecat asa si nici bine nu ai ajuns ca ai inceput sa umblii cu ea. Te sunam si erai ocupat. Aveam nevoie de tine , aveam nevoie sa vorbim. Dar tu m-ai uitat rapid. M-ai dat cu piciorul afara din viata ta. Cand aveam nevoie de tine. Stiu m-ai facut fericita dar nu ai fost cand am avut nevoie. Ai trecut pe langa mine in Miami holbandu-te dar nicidecum sa imi vorbesti. Iti multumesc enorm pentru tot dar nu e nevoie sa stai. Du-te ai de lucru si nu poti pierde nimic. Mersi mult dar Harry e langa mine. Si Liam la fel. Imi pare rau de ce se petrece dar nu totul e bine aici. Se va termina rapid viata asta. Ramid. Zic luandu-l inca o data in brate si el ma stranse tare soptindu-mi

B-nu fa asta. Te rog. Nu fa ceva din ce vei regreta.zice si eu ma despart asezandu-ma inapoi pe jos si ei pleaca si Harry veni langa mine.

H-ce s-a intamplat de te-ai intors in Miami?

E-au plecat si m-au lasat aici in viata asta rea. In lumea rea ce nu ma lasa in pace.

H-si ai mei.. dar acum suntem unul pentru altul. Lasa-ma sa iti intru iar in suflet Antonia. Te rog! Zice si eu ma intorc luandu-l in brate si el sa lasa pe spate eu fiind cu capul acum pe pieptul lui.

E-nu ma lasa niciodata singura.zic plangand.

H-niciodata.zice si ma strange mai tare.

B-deci sunteti impreuna?aud si eu ma ridic.

E-nu.. zic mergand spre el. Te rog daca tot ti-ai gasit pe cineva. Ai grija sa nu profite. Te rog. Ai grija sa te iubeasca pentru ceea ce esti. Exact cum am facut eu! Te rog.

B-si tu sa ai grija de tine. Ne auzim la telefon ok?

E-bine.zic si de data asta pleaca lasandu-ma acolo. Harry veni langa mine si ma stranse in brate apoi zice.

H-sa mergem acasa.

E-bine.

H-hai ca mergem cu a ta si dupa a mea vin mai tarziu.

E-nu o poti lasa aici. Fiecare cu masina lui si ne vedem la mine? Intreb si el zambi.

H-bine hai .zice si urc in masina si cand intorc nu ma asigur si tot ce vad e negru si tipete.

Ce se petrece?

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum