^5^

71 7 1
                                    

Stau pe pat cu genunchii la piept si ma legan usor. Aud miscari si cobor vazand ca tata si Linzy se asezasera la tv.

E-nuu!tip ei se intorc spre mine

T-ce nu?

E-nu merge. Deageaba il deschizi.zic si soneria se auzi si tresari iar tata merge spre ea. Nuu. Zic si ma pun in fata lui.

T-ce tot ai?zice dandu-ma din fata usii si deschide fiind politia. Inima incepu sa imi bata cu putere si ma facusem alba la fata. Cu ce va ajut?intreaba tata

P-o cautam pe Gigi Hadid..

T-e fica mea ce s-s intamplat?intreaba lasandu-i sa intre.

P-pai sa ne zica chiar ea

T-Gigi. Ce ai facut?

E-jur ca nu am vrut.zic plangand si ei se incruntasera.

T-despre ce vorbesti?

E- ieri pe la 5 am venit acasa si un betiv ma prinse de mana si a vrut sa ma injunghie si l-am pirns de mana si m-am piedicat si a caUt peste mine el cazand in briceag. Nu aveam de cand sa ii fac asa ceva.zic plangand si tata isi puse mainile in cap.

T-ce se intampla cu tine!tipa exasperat. Nu te mai recunosc. Zice nervos.

E-nu am vrut!tip si politisti ma luasera de maini si mergem spre masina lor. Ma duc la sectie unde intram intr-o incapere unde se aflau inca 2 barbati. Ma pun sa le zic totul si incep sa le povestesc iar apoi intre timp ce lua decizia eu asteptam afara si tata ma privea urat.

T-m-ai dezamagit, m-ai facut de ras.

P-domnisoara vei avea un an greu

E-a bagati la inchisoare?

P-scoala de corectie. Zice si cerul imi cazu in cap

E-dar.. Nu pot. Am modeling ..

T-ce modeling iti trebuie tie? Gata ca totul. De acum nu te mai considera fica mea. M-ai dezamagit. Zice si incep sa plang.

P-mergem acasa iti faci un bagaj si plecam.zice si imi sterg lacrimile. Si mergem acasa unde imi fac rapid un bagaj care sa imi ajunga ceva timp si cobor jos. O i-au in brate pe Linzy, Endy si cand merg spre tata el pleaca in camera mea si eu oftez.

L-scumpo. Lasa-i timp. Va fi bine.zice si eu dau. Negativ din cap si ies pe usa cu o valiza si un geamantan. Intru in masina si am sunat inapoi acasa sa le zica ca m-am mutat in alta tara daca intreaba cineva. Ajung si sunt du-sa la director care arata straniu rau si imi da cheia de la camera si apoi ma duce la acea camera unde intru si cad o fata pe pat.

E-hei.

-hei

Ma asez pe patul liber si privesc camera.

-noua?

E-da.

-eu sunt Shane.

E-Gigi.zic si dau mana cu ea

S-si ?

E-si ce.?

S-ce ai facut sa ajungi aici?

E-o mare greseala. M-a amenintat unu cu cutitul, l-am prins de mana si m-am dat in spate si am cazut si el peste mine fix in cutit si asta a fost. Zic si oftez. Tu?

S-mi-am omorat sora.

E-de ce?

S-pentru ca a innebunit si a vrut sa ma strange de gat in somn si eu am impins-o si ea a vazut pe spate dand cu capul de coltul patului si asa a fost.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum