De Endy.
En-nu te rog. Nu mai fa asta te rog. Sa nu mai faci asa .zice si in camera intra si Zen. Ma lua in brate si ma aseza pe pat apoi merge si incepe sa imi desinfecteze rana si stiind ca ma ustura aveam o fata neutra. Imi bandaja ranile si apoi ma intinde pe spate si el se aseza langa mine eu privind tavanul.
Z-de ce ne indepartezi, intreaba dar ma intorc cu spatele la el si inchid ochii simtind cum se ridica si pleaca.
A doua zi i-am ignorat total pe amandoi si pe cele 5 ipocrite si mergeam spre casa le jos le alt drum si trec pe langa o sala de box se pare si cica e meci diseara asa ca am decis sa vin. Toata ziua am stat inchisa in camera si nu am mancat de cand am venit de la 'scoala de corectie' si nu regretam nimic cu cat muream mai repede cu atat mai bine. Cobor in graba si i-au cheile masinii ignorand-o pe mama si pornesc cu masina in viteza spre sala.
Zen pov.
Merg la ea pentru ca vream sa vorbim.
E-buna ziua , Gigi?zic zambind vazandu-i burtica imensa
L-scuze , a plecat in viteza cu masina .. nu a vorbit cateva zile cu mine.. inca e afectata de pierderi si cred ca am zis si eu unele prostii,si voi..
E-bine cred ca e la docuri. A plecat de mult?
L-de 15 minute?
E-bine multumesc. Sarcina usoara.zic zambind ea multumindu-i si pornesc in viteza spre rampe.
E-Rich!tip si el se intoarse zambind
R-da?
E-misterioasa a venit?
R-deocamdata nu .
E-bine voi astepta .zic si el aproba.
Gigi pov.
Platesc intrarea si intru asezandu-ma pe un loc ferit de lume. Pe scena intra un barbat mai facut si destul se invarsta cred ca a trecut la varsta a 3a... si apoi urca un baiat. Un baiat cu parul inchis si destul de facut. Incep sa se bata si eu ma uitam la el.. era frumos. Si ceva incepea sa ma intepe in piept. Il vad cum ridica mana cum ca a castigat apoi se uita prin sala zambind apoi se intoarce pe partea cealalta si ma vede iar eu las privirea in jos si ies din acea sala apoi simt o mana pe incheietura mea si ma intorc dand de acel baiat. La bustul gol si ma privea zambitor.
-hei.
E-hei.
-te-am vazut inauntru si pareai trista. Esti ruda cu cel ce a pierdut?
E-nu.
-atunci?
E-atunci ce?
-de ce esti suparata?
E-ce-ti pasa? Intreb si el ma privi amuzat.
-imi pari misterioasa si vreau sa te cunosc. Vrei sa iesim la un suc?
E-bun dar eu aleg locatia.
-bun. Hai ca merg sa ma schimb apoi vin. Si voi face rapid un dus. Zice razand si aprob asteptand in masina dupa 15 minute vin tot la bustul gol avand o sapca in cap. Nu vrei sa mergem cu masina mea ?
E-nu. Urca nu te mananc. Zic razand si el ma acompanie chiar daca a meu era fals. Ajungem la docuri si el zambi.
-stiu locul . Am venit de vreo 2 ori.
E-fain. Hai la bar.zic si coboram dand de privirea ingrijorata a lui Zen.. mergem impreuna spre bar si imi aud numele. Ma intorc dand de el.
Z-ce faci Gigi? Cum esti? Cine e el?
E-bine, sunt ok , si el e un prieten
-Justin dar mi se mai zice si David.
Z-Zen. Si esti iubitul ei?
E-ce te intereseaza.intreb rapid. Si apoi il trag pe Justin dupa mine lasandu-l sa ma priveasca amuzat.
J-ce e ? Cine era ala?intreaba amuzat
E-nimic. Cred ca e un prieten.zic lasand privirea in jor iar el se apropie de mine si imi ridica barbia fiind acum la doar cativa centimetrii departare privindu-i ochii aceia caprui si el zambi aratandu-si zambetul minunat.
Z-Gigi.zice Zen si mantrage dupa el.
E-da-mi drumul.
Z-nu. Tu vi cu mine.
E-nu vreau! Lasa-ma.tip la el si nu inceta pana mana lui Justin era pe incheietura mea si eu scancesc din dinti pentru ca era mana taiata. Aaa.zic mai mult pentru mine si Zen se uita urat la Justin.
Z-ce vrei?
J-a zis ca nu vrea sa mearga cu tine! Zice el printre dinti si se apropia amenintator de Zen si se pare ca erau la aceeasi inaltime. Il trag de mana pe Justin si Jade pe Zen si ma asez in fata lui Justin si il strang in brate si el se relaxa rapid. Si isi incolaci si el bratele in jurul meu , iar Zen se uita cu ura spre noi.
J-hai sa plecam. Ce te apuca?o aud pe Jade zicandu-i lui Zen.
Z-da-mi drumul. Aud si eu ignor.
J-esti bine?
E-da. Ce v-a apucat?intreb inca la pieptul lui .
J-pai am vazut ca nu vreai sa mergi cu el asa ca te-am luat de acolo.
E-multumesc. Zic si zambesc.
J-pentru nimic. Zice si ne asezam la o masa.
E-de cand faci box?
J-15 ani.
E-cati ani ai?
J-19.zice zambind. Tu?
E-16.
J-nu pari de 16.
E-nici tu de 19.zic razand
J-lasa ca imi las barba si dupa vorbim ok.
E-bine.zic zambind pentru prima data real de cand am plecat.
J-si ,spune-mi despre tine.
E-am 16 ani, am fost model, hmm.. fac scoala la cea din centru. Hm... cred ca atat.
J-parintii tai?intreaba si oftez
E-nu mai sunt.
J-oh imi pare rau.zice si ma strange la pieptul lui gol. Cum de nu ii e frig. Ok e primavara dar totusi...
E-si mie.. si stau cu mama vitrega si sora mea tot vitrega.
J-oh.. zice si imi saruta crestetul.
E-acum tu.zic zambind
J-am 19 ani, mai am o sora aici de 17 ani si un frate mai mic avand 9 ani si sta in Grecia cu parintii mei.
E-si tu cum de esti aici?
J-pai am venit aici la facultate la fel si sora mea fiind la liceu si e tot in centru si ea,zice razand, si ca ocupatie eu fac box iar ea canta.zice amuzat
E-serios?
J-dap . Dar bine canta de plictiseala ca in rsst a dat ceva proba la casa de moda si a pierdut in fata undei fete Gigi si se vucurase pentru ea dar era dezamagita de propria persoama ca nu a putut mai mult.
E-e bruneta?
J-da
E-ochii verzi?
J-da. Zice privindu-ma ciudat
E-bun acum stai de vorba cu Gigi.zic si el rase. Chiar vream sa castige ea. Adica uite-ma aici dintr-o prostie pierzand totul.
J-oh. De ce nu mergi inapoi? Poate te primesc.. adica sigur te primesc penteu ca esti frumoasa, inalta, slaba,perfecta pe scurt.
E-nu stiu. Voi mai vedea .
J-bine bine.zice razand apoi el ma privea atent
E-ce?
J-esti frumoasa.zice zambind
E-si tu esti frumos. Si un campion.zic si el rase.
CITEȘTI
Dependenta. 1&2&3 |In Curs De Editare!| Editia I
FanfictionTotul a inceput cand ei au plecat. Cand m-au lasat singura la doar 15 ani. Acum vor sa se intoarca ca sa ce? Sa imi distruga viata? Nu am nevoie de ei. Am nevoie doar de fratele meu si substante . Ele ma tin in viata. Ele imi fac inima sa imi bata...