Deschid ochii cand aud un zgomot si ma ridic rapid deparandu-ma de pat. Si incercand sa il sun pe Harry. Dar la naiba nu raspune . Nu raspunde deloc!
Aud zgomotul tot mai aproape de camera si dintr-o data usa se izbi de perete si pe ea intra un om gras si se pare ca avea cureaua deja deschisa. Mirosea a naibii de tare a alcool . Ma fac mica langa birou si el se apropia spre mine. La dracu nu am cu ce sa ma apar.
Se apropie amenintator si incerc inca o data sa il sun dar imi dadu ocupat. Acel barbat ma prinde de picior si ma trage spre el spre el si incepe sa ma sarute pe gat eu cercand sa il dau jos de pe mine tipand dupa ajutor dar pur si simplu ma lovea. Si durea a dracu de tare.
Tipam spreand sa ma auda cineva imi prknde pantalnoi si vrea sa ii traga in jos dar eu tineam tare de ei si asta il enerva incepand sa ma loveasca iar. Pe cand sa dea cred ca ultima lovitura fatala pentru mine acesta vazu secerat la pamant. Becu se aprinse si vad ca era veciniul. Polotia se auzi si eu eram pe jos si cand intra il i-au si eu le dadusem declaratie la fel si vecinul si apoi pleaca. Vecinul era Kevin.
K-esti bine?
E-d..da..zic si el ofta.
K-Trebuie sa pui gheata pe vanataia de la ochi la fel si de pe corp. Zice putin cu mila.
E-multumesc mult ca m-ai salvat.
K-pentru nimic. Ai grija si inchide bine usa data viitoare.
E- da.. multumesc.
K-pentru nimic. Pastreaza asta.zice si imi da bata. Pentru orice eventualitate ok?
E-mersi mult.zic frecandu-ma la ceafa .
El zambi si iese din apartament si eu inchid bine usa dupa el si merg in baie uotandu-ma in jumatatea de oglinde ce a mai ramas prinsa de perete si vad ochiul meu fiind vanat la fel si mainile picioarele si tot..
Aratam hidos. Ma pun sa dorm avand gjeata pe ochi ca sa nu se umfle.ceasul se auzi si ma ridic din pat schimbamdu-ma intr-o pereche de blugi negrii, un tricou negru si un hanorac negru care il trag pana la varful degetelor sa nu mi se vada vreo vanataie si imi i-au o pereche de ochelari si geanta si ies din camera rapid si la fel si din apartament merg spre scoala .Intru usor si in scoala si am gluga pe cap si merg in clasa care toti se holbau la mine . Ma asez la geam si langa mine se aseaza Harry.
H-ce faci?
E-bine.
H-iarta-ma pentru ieri..
E-ok..
H-ce e? De ce te porti asa?
E-asa cum?
H-indiferenta.
E-ma comport exact asa cum te-ai comportat tu cand eu te sunam in disperare. Zic rastita la el si Barbara cu Louis se uitau la noi.
Profa intra in clasa si se uita la mine incruntata.
P-domnisoara Smith gluga jos.zice si eu o dau.. si ochelarii..
E-nici pomeneala.zic rapid.
P-hai ca aici nu bate soarele
E-sunteti atat de stralucitoare azi ca nu ma pot uita altfel la dumneavoastra.
P-vai.. multumesc. Zice ea rusinandu-se si ma lasa in pace.
H-ce-i cu asta?
E-ce-ti pasa?
H-imi pasa.. ti-am si si ieri.
E-ok..
H-unde iti sunt bandajele?
E-la gunoi.
CITEȘTI
Dependenta. 1&2&3 |In Curs De Editare!| Editia I
FanfictionTotul a inceput cand ei au plecat. Cand m-au lasat singura la doar 15 ani. Acum vor sa se intoarca ca sa ce? Sa imi distruga viata? Nu am nevoie de ei. Am nevoie doar de fratele meu si substante . Ele ma tin in viata. Ele imi fac inima sa imi bata...