24

138 8 3
                                    

Deschid ochii tusind si vad ca era intuneric. Decid sa plec spre casa lui Burak sa vad ce face. Ma imbrac si plec pe jos. Nu aveam nici un chef. Merg linistita si aud un strigat.

Ma introc si vad o femeie ca plangea. se tinea de cap si plangea.

E-de ce plangi?

-a luat foc! Si copilu meu e acolo!tipa si ma incrunt. Poftim suna la pompieri .zic si eu intru in casa vazand ca totul era deja cu fum. Urc rapid sus si caut in fiecare camera si il vad ma apropii pe el dar un placaj acoperit de foc ma lovi fix in partea dreapta a abdomenului incerc sa dau cu mana sa nu mai adr deoarece tricoul meu ardea. Dupa ce il sting il i-au pe copil cu paturica si il acopar pe fata sa nu mai inhaleze fum. Ies rapid desi ma durea a dracu de tare de imi venea sa fac pe mine ies dandu-i bebelusul si imi i-au telefonul plecand schiopatand si ma grabesc desi ea ma striga. Eram la doua blocuri distanta de a meu si in cale imi iesi fix tipu care se juca cu Harry baschet si cel blond . Trec pe langa ei si ei se holbau la mine.

-esti bine? Tipa unul si eu ii ignor intrand in bloc si apoi in apartament. Merg si ma dezbrac vazand ca aveam o arsura de toata frumusetea. Incep si ma dau cu ceva crema ce imi facea rana rece. Ma bandajez si ma trantesc in pat acoperindu-ma. Eram in sutien si doar cu bandajul. Ma ridic aprinzand becul si uitandu-ma in oglinda de pe dulap si ma stramb . Simt ca cineva ma priveste dar nu ma interesa. Imi dau jos bandajul si ma dau cu crema simtind canmor de durere. Imi infasor iar bandajul in jurul meu si rasuflu rapid. Deschid dulapul cautand un costum de baie intreg si gasesc unul negru. Care mi-ar acoperi tot bandajul. Imi bag si alte haine inchise si doua creme si
Apoi ma trantesc pe pat respirand greu. Deschid geamul prefacandu-ma ca nu il vad ca se holba la mine si apoi telefonul meu suna.

E-alo?

B-ce faci?

E-bine tu?

B-bine. In 5 minute ajung la tine.

E-ajungi la mine in 5 minute!? Exclam eu.

B-da imediat parchez.

E-bine intri direct. Zic si inchid trantind telefonul pe pat si caut un tricou rapid. Imi i-au rapid un tricou negru mai lung si fix dupa ce il i-au pe mine intra in camera.

B-hei!zice zambind si ma strange in brate facandu-ma sa ma stramb .

E-hei.

B-ce faci?

E-bine acum am terminat bagajul tu?

B-acum am venit de la birou.. mergem la mine?

E-nu ramanem aici azi?

B-bine.. cum vrei.zice si se tranti in pat.

E-ah. Merg sa pregatesc ceva de mancare.

B-nu. Lasa-ma pe mine bine?intreaba si apoi ma saruta pe frunte si pleaca. Imi ridic rapid tricoul si desfac bandajul facandu-ma iar cu crema si arunc bandajul pentru ca trebuie sa las rana libera. Zic eu. Trag tricoul rapid arajand patul si ascuzand crema si bandajul si ma uit pe geam vazand ca el inca ma privea. Ma inceunt si inchid geamul apoi trag perdelele si merg si eu schiopatand pana in bucatarie.

B-esti bine?

E-da de ce?

B-esti putin palida.

E-nu, sunt bine.zic zambind.

Dupa ce mancam ne punem in pat si el vruse sa puna mana peste abdomenul meu si il prind de mana zambind. Incep sa ma joc cu degetele lui si el zambi. Pana adormi si eu ma ridic facandu-ma cu crema si ma plimb prin camera incercand sa uit de durere.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum