In fata noastra aparu un copil care fugea dupa o minge. Frana tare ai trase de volan bagandu-se in stalp si tot ce am simtit a fost o durere la cap. Ma ridic scuturandu-mi capul sintind cum se misca tot in el. Ma uit spre Burak si era lesinat ai plin se sange.
E-Burak?zic miacandu-l usor.. Burak?intreb si nu raspunde. Copilul. Ma dau jos rapid din masina si simteam cum sangele imi curge din tampla pe mana eram taiata. O vad pe o femeie langa copil si erau amandoi foarte speriati. Deschid portiera lui si il zgudui putin
E-Burakk! Tip si imi las lacrimile la vedere. Toti se stransera in jurul nostru si salvarea veni . Scoateti-l de acolo va rog.zic rapid si ei merg spre el si incep sa il ridice asezandu-l pe o targa si catre mine veni o asistenta si ma trage de mana spre o alta salvare.
E-nu. Trebuie sa merg cu el.zic si vad ca incep sa vad doar negrul in fata ochiilor si in a doua secunda simt pamantul sub corpul meu.
****
Deschid ochii si vad ca eram pe un pat de spital. Ma ridic si imi scutur capul . Imi ridic mana ducand-o la frunte si simt un mic pansament.In camera isi facu prezenta o asistenta care zmabi cand ma vazu.
A-se pare ca te-ai tezit..
E-da. Cum e Burak?
A-e bine . Are o zgarietura mica la cap nimic mai mult . Se pare ca tu ai fost lovita mai rau . E a fara cu o doamna ,un domn ai un copil micut.
E-da?
A-da.
E-si pot pleca acasa?
A-da ati scapat ca prin minune amandoi doar ca masina nu a prea supravietuit..
E-bine.zic si ma ridic. Mergand spre usa cu ea pe urmele mele. Ameteam putin dar eram ok. Ies si ea face la fel si le zambeste. Ma uit si vad ca era doamna aceea cu , copilasul mic . Burak ma lua rapis in brate si ma uit spre el trecand un deget spre micul pansament de pe arcada lui si oftez.
E-esti bine?
B-da, dar tu?
E-eu sunt bine.
B-bine hai sa mergem.
-va ducem noi.zice barbatul iar Burak zambi usor.
B-nu e nevoie. Au venit ai mei dupa noi. Dar tinem legatura. Zice si ma prinde de mana si parca totul se misca in reluare. Iesim si aerul cald ma lovi in fata. Facandu-ma sa ma clatin putin.
B-esti bine?
E-da.zic si spre noi venira rapid Dilaira si Erkan.
D-sunteti bine? Intreaba ea panicata.
B-da..
Er-sa mergem acasa. Vei ramane la noi azi in caz de ceva ok?
E-nu.. nu e nevoie ma descurc.zic s Dilaira zambi cald.
D-te rog.
E-ok..zic oftand si mergem spre masina si urcam eu avand capul pe umarul lui Burak si Erkan porni masina rapid si porneste spre casa.
Burak inca ma tinea de mana si nu ma deranja deloc. Ba chiar imi placea. Imi placea? Adica.. il plac?
B-Antonia?
E-da?
B-te doare ceva?
E-nu. Sunt bine.
B-sigur?
E-da.zic zambind si imi ridic privirea dand de ochii lui intensi ce ma faceau sa am fiori in corp.
B-ai ochi frumosi
CITEȘTI
Dependenta. 1&2&3 |In Curs De Editare!| Editia I
FanfictionTotul a inceput cand ei au plecat. Cand m-au lasat singura la doar 15 ani. Acum vor sa se intoarca ca sa ce? Sa imi distruga viata? Nu am nevoie de ei. Am nevoie doar de fratele meu si substante . Ele ma tin in viata. Ele imi fac inima sa imi bata...