Ma las in jos lipita de masina si incep sa plang. Toate cartile din far erau citite. Si un sfer din cele de pe primul raft din bibleoteca.
Stau cu capul pe genunchi si dintr-o data simt o mana pe cap si ma ridic dand de Liam.
L-esti bine?
E-nu..
L- ce ai patit?
E-ce conteaza Liam? Ce conteaza.
L-conteaza, pentru mine conteaza.
E-sunt un esec.
L-nu e adevarat.
E-ma voi muta.. zic simplu.
L-ce? Unde?
E-departe de tot.zic si merg sus la far si el dupa mine. Intra aici.zic ridicand treapta si el intra apoi o inchid si ma ridic rapid pe bara si ma uit in jos. Cred ca erau vreo 10 metri si inchid ochii lasandu-ma in voia sortii dar totul se termina cand sunt trasa jos si trantita la pamant si incep sa plang.
L-ce e in capul tau? Zice calm si ma prinde in brate strangandu-ma cu putere.
E-nu mai suport Liam. Lasa-ma te rog. Nu mai rezist.
L-nu! Bine? Trebuie sa te calmezi
E-n..nu pot. Nu mai pot rezista . Nu mai suport. Zic inca plangand
L-asta nu e solutia bine?
E-atunci care e solutia Liam?
L-sa te linistesti. Pentru inceput. Apoi mergem sa mancam ceva si dupa ne plimbam. Da?
E-nu am chef Liam..
L-ba vei avea chef. Zice si ma ridica coborand scarile apoi ma duce spre masina lui..
E-hai sa ne intalnim undeva ca sa nu imi las masina aici.
L-ok mergem cu a ta si vin dupa a mea cand vreau. Zice si urca la volan si eu in stanga.
E- nu pot sa ma duc sa dorm?
L-nu.
E-te rog.
L-nu.
E-de ce e asa?intreb rapid
L-asa ce?
E-viata? De ce trebuia sa plece? Acum e cu aia. Si de cand a inceput vacanta ai mei nu m-au sunat nimic.. zic si fix atunci suna telefonul.
E-da Chris?
C-u..unde esti? Intreaba balbaindu-se
E-in masina de ce? Lasa-ma sa conduc .zic si schimbam locurile.
C-trebuie sa vi neaparat in Miami!
E-de ce?
C-hai si iti explic aici.zice si asta ma speria. Plangea?
E-bine vin acum.zic si inchid
L-unde sa mergi?
E-schimbare de plan. Trebuie sa plec undeva ne putem vedea altadata? Intreb si el zambi si coboara eu plecand in viteza spre aeroport. Ce se intampla?
Ajung si ma uit vazand ca am un avion fix in 20 de minte. Fug si imi i-au un bilet si fug rapid spre avion. Urc si fix dupa 5 minute pleaca.
***
Ajung si i-au un taxi spre casa. Ajung si intru avand un miros ciudat. Foarte ciudat. Si nu inteleg ce se petrece.
E-Chris? Strig si intru in sufragerie avand un atac! Cad in genunchi si privesc cele doua sicrie. Chris veni rapid spre mine si ma ridica rapid si ma aseaza pe scaun.
CITEȘTI
Dependenta. 1&2&3 |In Curs De Editare!| Editia I
FanfictionTotul a inceput cand ei au plecat. Cand m-au lasat singura la doar 15 ani. Acum vor sa se intoarca ca sa ce? Sa imi distruga viata? Nu am nevoie de ei. Am nevoie doar de fratele meu si substante . Ele ma tin in viata. Ele imi fac inima sa imi bata...