-5-

85 5 7
                                    

De Kim si Jessie.

K-hei..

E-hei.zic zambind

K-e ciudata rau scoala asta.

E-ei na. Va veti obistui.zic privinud-le

K-ahm... sti.. aa... ce faci dupa scoala?

E-deocamdata nu m-am gandit . Vreti sa va arat orasul?

J-da!tipa Jessie fericita.

E-ok..

J-poftim?

E-despre ce vorbeai?

J-am intalnire cu un baiat Derek. L-am intalnit pe net.

E-Derek si mai cum?

J-Styles.

E-fratemio.zic oftand si ea rade.

J-e atat de dulce... mi-a dat un trandafir azi.

E-da?

J-da

E-ce romantic
***

Orele s-au terminat si ies cu buchetul in mana a ramas sa iesim altadata cu Kim. Merg spre iesire si portarul ma trage deoparte. Desi eram singuri in curtea scolii si cu Renata.

P-de unde ai buchetul?

E-nu stiu l-am gasit pe banca .. de ce?

P-pai domnul Kavin a venit cu un buchet asa in rest nimeni.

E-hm..a da? Zic rspid si el se incrunta si Kavin atunci venea. Merg in viteza spre el si el se opri privindu-ma in ochi.

Ridic buchetul trantindu-l la picioarele lui uitandu-ma cu ura spre el si apoi zic 'prefacut'. Apoi plec.

K-stai. Ce faci?

E-tu esti mascatul asa-i?

K-n..nu.. se balbai.

E-ce josnic.zic si ies din scoala intrand in masina langa Renata si ii zic sa porneasca rapid. Pornim o lasam pe Renata apoi ajung acasa. Dar nu stau pebtru ca ini i-au bani si cobor in fuga.

M-hei scumpo.. unde mergi?

E-conteaza?

M-da normal.

E-lasa.zic si ies cu banii in mana .

M-Leyla!

E-da?

M-dai la saraci?

E-nu.zic iesind in viteza. Merg rapid spre un magazin luandu-mi togari si niste lumanari apoi merg spre cimitir cu pasi alerti. Ajung si ma pun langa mormant ca de obicei. Si aprind o lumanare si apoi ma uit spre cruce.. de ce ?

Nu inteleg ce vrea peoful mai exact , iminera frica. Imi era frica sa iubesc. Daca voi fi ca mama? Daca voi suferi si eu ? Jack te rog ajuta-ma. Nu ma lasa asa. Te rog. Fa ceva sa fiu fericita. Odata ce ai plecat fericrea mea a plecat cu tine. Te rog. Te rog. Imi sterg lacrimile si ma ridic observand ca se intuneca. Cat am stat aici?

Ma indrept spre casa si aprind o tigare si ma lovesc de cineva cazandu-mi pachetul jos. Ma aplec si acea pesoana se apleaca il i-au si ma ridic rapid. In data mea era un baiat. Mai bine zis barbat. Ma studia atent si apoi zambi.

-deci tu esti?

E-ce?

-tu esti!zice fericita si ma lua in brate invartindu-ma.

E-aaaa lasa-ma jos daca vrei sa mai ai mostenitori.

-tu esti Leyla.

E-da si tu esti un necunoscut

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum