4

318 19 3
                                    

Deschid ochii simtind o durere ingrozitoare de cap, o liniste de nedescris. Ce se intamplat?
Ma ridic in fund vazand ca sunt intr-o camera alba. Fiind conectata la multe aparate. Aveam un halat albastru si pe o canapea haine . Dau toate firele jos si cobor mergand spre canapea si imi i-au hainele pe mine apoi ma indrept spre usa. O deschid usor si auzeam vocile unor fete si a lui Josh si Chris .

C-ok Rainbow. Calmeaza-te o sa isi revina. Si soramea e acolo si stiu ca isi revine. Sper.

R-doar speri?

C-da..

T-cum de nu esti cu ea in momentul asta?

C-pentru ca Max are nevoie de mine.. zice si simt lacrimile pe obraji.

J-Chris?

C-hm?

J-sti.. sora ta a fost mai grav ranita.

C-e puternica Josh. Isi va reveni. Stiu asta.

J-da...dar... inchid usa si merg spre geam aveam noroc ca eram la parter asa ca am deschis geanul si am sarit rapid. Incep sa fug , sa fug departe. Ce fel de persoana e? La cat de ingandurata eram am intrat in cineva.

E-scuze.zic si dau sa fug iar dar sunt prinsa de incheietura.

-hei.. ce ai patit la cap?

E-la cap? Intreb si iminduc mana la cap vazand ca am un pansament. Ah.. ma ajuti sa il dau jos? Intreb si el aproba si ma ajuta sa il dau jos.

-cred ca ar fi mai bine sa il mai ti. Inca curge sange.

E-ce conteaza. Mersi. Pa.zic si incep sa fug iar. Cum sa zica asa ceva? Eu aveam nevoie de el ! Aveam nevoie de fratele meu. Si el .. el ce a facut.

Intru pe o straduta si ajung la docuri. Toti ma priveau ciudat si intru ca cabana unde isi tinea Josh masinile si i-au cheile de la o masina si urc rapid in ea si pornesc spre nicaieri. O voi abandona in apropierea casei. De acolo voi lua un taxi. Voi incepe o viata noua. Ajunsa acasa imi fac rapid bagajul si pornesc spre casa unde erau parintii nostrii.

E-mami, tati?

M-hei scumpo.. oh Doamne ce ai patit?

E-nimic. Am nevoie de ceva..

T-orice pentru tine.

E-vreau niste bani.

T-bani? Pentru ce?

E-vreau sa merg in suedia. Mint eu

M-a pai uit ai cardurile aici,bani si pinurile le sti. Dar cum de plecati?

E-in vizita.zic zambind fals si ii strang in brate apoi plec cu portofelul luand un taxi si mergand spre aeroport. Dupa vreo 20 de minute de mers si acum ma bucur ca stam aproape de aeroport si cobor platind si merg spre lista de avioane. Voi merge unde e zborul mai rapid. Hmm.. singurul zbor mai rapid care era peste 30 de minute era la Instambul. Merg la un ghiseu si zic.

E-buna ziua mai sunt locuri pentru zborul catre Istambul care are loc peste 30 de minute?

-ahm.. mai sunt 6 cate doriti?

E-unul. Zic simplu si platesc apoi merg spre coloana 5 unde merg direct spre unul care ma perchezitiona si apoi intru in avion direct spre un scaun gol.

E-scuze. E liber? Intreb o fata roscata.

-da.

E-multumesc.zic si ma asez langa ea vazand ca are o carte 'Furtuna pe Bosfor' si zambesc. Ai ales bine cartea.zic zambind

-da?

E-da e cea mai faina.

-ai citit-o?

E-nu dar am auzit de ea si am zis ca voi incepe si eu.

-pai mai am 4 pagini ti-o dau dupa daca vrei.

E-da si dupa cum ne intalnim sa ti-o inapoiez?

-pai asta e numarul meu. Ma suni dar daca nu o poti pastra.zice zambind

E-te voi suna. Zic zambind

-eu sunt Barbara

E-Antonia.

B-ce frumos nume.

E-mai fain e al tau.

B-nu cred.

E-pai sa crezi.

B-ce ai patit la cap?

E-am avut un accident.

B-oh. Imi pare rau.

E-mie nu.

Chris poveste..

Deja Max era bine si mai erau doar 5 minute in care putea iesi acum fiind pe hol toti 6 si asteptam doctorul sa ii dea externarea apoi mergem sa vedem de Antonia.

Vad o asistenta care intra cu o tava la ea in camera apoi se auzi un zgomot si acea asistenta iesi in fuga.

A-ajutooorrr!

E-ce s-a intamplat?

A-a disparut.

E-ce! Zic mirat

A-daaaa! Geamul e deschis si hainele nu mai sunt in incapere.

E-oh asta-i buna.

J-poate te-a auzit cand ai zis ca Max e mai important.

E-nu cred. Dati-ne externarea ca o gasim noi..zic enervat si asta a fost. Dupa 5 minute primesc si externarea ei si plecam mergand spre casa apoi la docuri si nu era niciunde.

J-prieteni?

E-ce?

J-lipseste o masina de a mea. Hei tu.tipa spre portar

P-da?

J-unde imi e masina?

P-a venit prietena aia a dumneavoastra si a zis ca ia o masina si ca dumneavoastra stiti!

E-si in ce parte a mers?

P-in colo.

E-poate e la mama. Zic si pornim in viteza vazand ca masina era parcata in apropierea casei. Coboram si intram rapid si zic.

E-mama?

M-da? Hei tu nu ai plecat?

E-unde sa plec?

T-in suedia cu sora ta.

E-a..a plecat?

M-da. Asa a zis. Si cred ca zborul a plecat chiar acum. Zice privind ceasul.

E-b.. bine.zic iesind din casa.. Josh cred ca ai avut dreptate.

J-cu ce?

E-ca m-a auzit.

J-de ce vrezi asta?

E-a plecat in suedia.

M-a facut ce!?

J-trebuie sa mergem dupa ea.

R-si cu noi cum ramane?

J-ne intoarcem

T-nu mai bine nu plecati?

C-ai dreptate. Se va intoarce ea.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum