-13-

71 7 3
                                    

Leyla pov.

Dupa ce Toni s-a rugat de mine sa mergem acasa zicand ca nu ma lasa si gura am pornit. Intram in casa si ei aveam ochii extrem de rosii. Cat am injectat in astea 2 zile nu am injectat toata viata mea. Intram in sufragerie dand de TATA si MAMA. dau sa plec dar ma opresc.

M-scumpa mea stai. Zice si rad ironic. Gandindu-ma la foile gasite in cabana.

E-scumpa ta?zic razand. Scuze ma confunzi cu Darcy.zic razand.

T-ce i-ai dat sa fumeze.zice vrand sa mearga spre Toni si el se incorda. Ma bag in fata lui si zic.

E-ce faci?

T-da-te.zice nervos.

E-nu ma poti comanda.zic simplu.

T-ce tot zici aici? Intreaba si eu il trag de mnaa trantindu-l langa mama pe canapea si caut in geamantan dosarul. Caut adoptie , o brocheta si zic. .

E-papa acte.zic dandu-le foc si ei cand si-au dat seama ce e au tipat. Am dat foc la tot dosarul aruncandu-l pe jos.

T-ce faci!tipa la mine.

E-cat de josnici sunteti! Acum stiam de ce nu seaman cu voi, cu niciunul din familie! Acum stiu! M-ati mintit atata timp! Si ce ziceati de divort? Nu e bai nu va trebuie aprobarea mea. Aveti deja copii care sa ma inlocuiasca. Dar stati linistiti ! Va dau cardurile. Poftim!zic dandu-le cardurile. Mi-am luat o casa. Din economiile mele. Si imi strang lucrurile si pot pleca de aici in maxim 5 ore.zic rapid.

T-nu. Nu trebuie sa ne dai cardurile, sa te muti din casa asta si toate prostiile astea. Daca nu ti-am zis a fost pentru binele tau ! Nu am vrut sa iti cauti familia si sa ne lasi pe noi balta! Noi te iubim de cand te-am adoptat ok? Te iubim!

E-minciuni!

M-stiu ca fata care o nascusem eu si era Leyla a murit si vream sa imi alin sufletul si te-am adoptat si ti-am pus acelasi nume ! Te iubim si niciodata nu te-am da!

E-minciuni!tip nervoasa dar tata veni spre mine si isi puse mainile pe umerii mei

T-Leyla .zice si ma aseaza pe fotoliu. Tu vei fi mereu fica noastra orice ar fi. Chiar daca in niste acte au fost scris ca tu nu esti fica noastra noi simtim in sufletul nostru ca esti copilul nostru si nu te-am da niciodata. Te iubim Leyla. Iarta-ne ca nu ti-am zis dar credeam ca ne vei parasi daca iti vom zice adevarul si jur ca acum regret ca nu ti-am zis. A zis si era sincer se vedea in ochii lui. Ne ierti? Te rugam? Zice cu lacrimi in ochi.

E-da... va iert. Zic si ei zambira. Si cu despartirea cum ramane?i treb privindu-i trista.

H-era vorba de un film scumpo. Si toti au acceptat si mai trebuia tu sa sti dar am vrut sa iti zicem fata in fata.zice zambind inca fiind in genunchi in fata mea si ridic privirea spre Louis si el afirma din cap zambind trist.

E-deci nu e o despartire adevarata?

H-nu. Niciodata nu as putea sa o insel pe mama ta. A fost marea mea iubire. Pana v-ati nascut voi. Acum iubirea mea e de mi de ori mai mare.

E-deci si veti juca in film?

H-da si aveam nevoie de voi si cine vrea sa joace putea daca nu va inlocui cu o persoana. Zice privindu-ma in ochi.. fratik tai sunt deacord. Tu vrei?

E-ahm.. nu stiu. Nu e de mine. Va suparati daca nu voi juca?

H-nu scumpo. Noi ne bucuram cand esti bine si faci ce iti place. Zice zambind si il strang in brate. Apoi ne despartim si ma saruta pe frunte parinteste.

E-scuzati-ma ca am... inteles gresit..

H-nu e nimic scumpo. Te iubim mult si regretam ca nu ti-am zis pana acum.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum