21

149 10 2
                                    

Era o furtuna infernala . Aud soneria cum ca am primit un sms si vad ca era Louis.

L-dormi?

E-nu.trimit eu inapoi.

L-te-am trezit?

E-nu. Ce e ?

L-daca ai chef hai jos ca stau in scara blocului ca ploua si nu e nici un taxi pe aici si nici masina nu e.

E-hai ca ramai aici la noapte.

L-da nu.. nu pot..

E-treci aici pana nu ma razgandesc. Zic si ma duc inspre usa si o deschid apoi dupa cateva secunde aparu si el si il invit inauntru si merg aratandu-i o camera si ii dau niste haine de la mine. Adica ma rog erau a lui Chris. El le lua si eu ies.

L-Antonia?

E-da?

L-multumesc.

E-pentru nimic. Zic si merg auzind un tunet si tip.

L-ce e?

B-ce e?intreaba amandoi iesind deodata.

E-nimic m-am speriat de un tunet.

B-tu ce cauti aici?

E-eu l-am invitat ploua si nu are cum ajunge acasa.

B-ok. Haide.zice si intram el zicandu-i lui Louis noapte buna acelasi lucru facand si noi.

E-nici nu mi-am dat seama ca au trecut doar 15 minute.

B-da hai aici .zice si eu inca ma uit pe geam.

E-de ce nu ma iubesc?

B-ce?

E-ai mei.. de ce nu ma iubesc?

B-scumpo.. nu te mai gandi la asta bine? Hai sa dormim. Si vorbim maine bine?

E-bine.zic si ma asez langa el.

**

Telefonulmeu suna si il ridic rapid vazand ca e Harry.

E-ce vrei?

H-unde esti nu vi la scoala?

E-ce-ti pasa. Lasa-ma in pace!

H-dar avem examen a doua ora. Ai uitat.

E-oh Doamne. Am uitat conplet. Zic si inchid sarind in sus vazand ca era 8 :13. Fug spre dulap de unde imi scot niste haine si ma bag rapid in baie unde fac un dus si ies gata imbracata. Parul prins intr-o coada si ies din camera lasandu-i un bilet lui Burak si ies in viteza simtind miros de cafea. Merg in bucatarie si nu era nimeni asa ca imi i-au cheile si fug pe scari si intru in masina rapid. Ploua a naibii de tare. Pornesc in viteza sperand sa nu fac vreun accident.

Ajung la scoala si parchez rapid masina si fug intrand in clasa fix cand impartea lucrarile. Louis era in ultima banca cu Barbara si eu cu Harry. De ce?! Ma asez rapid si imi scot pixul si apoi primesc o foaie si ma uit peste ea. Era de incercuit raspunsul corect si sa facem doua compuneri una despre ce am facut in vacanta de iarna folosind niste cuvinte mai complicate si a doua sa zicem ce ne-am dorii sa ne facem dupa ce terminam facultatea.

Profa dase startul si incep sa incercuiesc si Harry facea la fel si nu copiam unul de la altul desi aveam aceleasi raspunsuri. La compuneri a fost destul de conplicat dar am terminat una destul de tarziu iar la cealalta compunere m-am grabit mult deoarce mai aveam 10 minute. Dupa ce termin. Las picul jos si fix atunci se suna auzindu-l pe Harry oftand. Iesim lasand foile pe masa si eu merg spre dulap de unde imi i-au telefonul.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum