Deschid ochii si cobor din pat luandu-mi o pereche de blugi negrii , un plover si niste tenesi albi in picioare. Imi fac rutina si apoi cobor jos unde imi i-au geanta si telefonul alaturi de chei si ies din casa dand de David. Era pe scaunul de pe terasa si se uita in gol.
Cand ma vazu veni rapid spre mine. Ma prinde de umeri si se uita cu speranta la mine si apoi zice.
D-te rog asculta-ma.
E-ce vrei?
D-voi divorta. Si putem fi impreuna . M-am gandit mai bine.
E-nu poti divorta !
D-ba da.
E-ba nu! Ai niste copii si fericirea lor e in joc. Lasa-ma in pace. Fugi la ei. Uita de mine.zic si plec urcand in masina si apoi ma fac disparuta pe sosea.
Cobor in fata firmei si o multime de fete ma asalta.
-hei imi poti da un autograf?
-si mie!
-si eu vreau te rog.zice si le semnez caietele, tricourile si dintr-o data un tipat se auzi. Ma intorc si vad ca o fata era pe jos si ma duc spre ea si piciorul ei era mov si plangea. Ii pun mana dupa cap si o ridic strigand si dupa paznic care veni rapid si o ia in brate si intram inauntru dupa ce sun la salvare o linistesc pe fata si o masina se opri in fata hotelului si inauntru intra o femeie foarte frumoasa.
-fata mea. Zice si o strange in brate. Apoi salvarea veni si o pune pe targa si mama ei plangea deoarece doctorul a zis ca e posibila o operatie.
E-de ce plangeti ? Va fi bine.zic zambind
-da va fi dar de unde scot eu banii astia?zice plangand.
E-hai sa mergem la spital si sa vedem daca e nevoie o operatie si cat costa ca platesc eu zic si ea ramane muta.
-nu..nu se poate. Nu pot accepta.
E-lasati ca poate voi avea si eu nevoie de ceva si ma v-eti ajuta dumneavoastra. Haideti.zic si iesim urcand in masina mea si pornind in viteza si fanele oftasera.
Parchez in fata spitalului si intram in sputal si intram vazand ca o duce intr-un salon . Dupa ceva timp iese doctorul zicand.
D-trebuie o operatie. Cand si-a sucit piciorul si-a rupt rau ligamentele.
-si cat costa?
D-pai 3500 de euro operatia plus 2700 recuperarile.
-oh Doamne.
E-bine. Si cand poate face operatia?intreb rapid
D-chiar si azi.
E-bine. Platesc eu tot. Dar fi atent la mine daca ea nu isi revine te dau in judecata.zic zambind si el muti.
D-bine.
E-pai sa mergem sa platim. Si vreau si bon. Zic si intru in birou cu el. Platind cu , cardul si el imi da bon si ies dandui-l acelei doamne.
-multumesc enorm de mult.
E-oricand.zic si ma asez jos si ea langa mine. Nu va faceti griji v-a fi bine. Zic si ea zambi trist
******
A iesit din operatie si totul e bine din cate a zis doctorul si recuperarile le incepe de saptamana viitoare.
E-ma bucur ca e bine si o sa vin sa o mai vizitez.
-multumim enorm chiar nu stiam daca as fi reusit sa fac rost de bani. Multumesc enorm de mult.
CITEȘTI
Dependenta. 1&2&3 |In Curs De Editare!| Editia I
FanfictionTotul a inceput cand ei au plecat. Cand m-au lasat singura la doar 15 ani. Acum vor sa se intoarca ca sa ce? Sa imi distruga viata? Nu am nevoie de ei. Am nevoie doar de fratele meu si substante . Ele ma tin in viata. Ele imi fac inima sa imi bata...