Dau de Barbara care era pe scari cu , capul in jos.
E-ce cauti aici?
B-vreau sa vorbim.
E-scuze sunt ocupata.
B-sa te saruti cu iubitul alteia?
E-fi atenta zic si o prind de guler si o tin strans. Nu eu l-am sarutat. Ok? Si daca ai furat tabloui doar pentru ca ai tu un act de gelozie. Asta e josnic. Zic rapid
B-nu te cred. Te cred in stare sa te si futut cu el. Esti o curva .
E-papusa nu toti sunt tu ok? Acum dispari.zic si ea rase.
B-nu pana nu vorbim.
E-a nu? Baieti?tip si din casa ies 2 matahale
-da , doamna?
E-dati-o afara.zic rapid si ei o i-au de maini ridicand-o si o scot afara.
B-asa esti tu cu iubitul meu si inca doi . Panarama naibii!tipa si apoi o vad trantita la pamant de o palma.
H-fi atenta aici Barbara. Nu o faci pe ea panarama da?nu te descrie sau Louis inca nu a aflat ca te-ai futut cu Chris. Fratele ei.
B-Harry. Parca ramanea intrr noi.
H-nu cat timp o faci pe ea in toate felurile. Ce a fost in capul tau cand ai luat tabloul?
B-razbunare.
H-treci acasa acum. Zice nervos. Fug in casa rapid si intru in camera mea desi piciorul ma deranja foarte tare. Ma pun pe pat si ma gandesc la tot. Ce se petrecea? Ma schimb rapid in pijamale si ma pun sa dorm. Si paznici aveau camere lor unul in camera de langa usa din fata si unul la usa din spate. Am nevoie de asta pentru ca la cati dementi sunt in lume poate sa imi sparga oricine casa.
Adorm rapid cu gandul la Harry.
*
Deschid ochii si ma ridic si imi i-au o pereche de blugi imi pun protectia si sus imi i-au o camasa si imi caut cheile de la masina.
Cobor si urc in masina si pornesc spre firma sa imi i-au dosarul si dupa sa merg in orasele alaturate.
Opresc in fata si intru incepand sa imi caut dosarul .
E-Spencer?
S-da?
E- unde imi e dosarul?
S-in primul sertar de la birou.zice si deschid dand de dosar.
E-mersi mult
S-pentru nimic.
E-trebuie sa plec ai tu grija aici?
S-da. Zice zambind
E-mersiii.
Ies si dau de Lousi.
L-hei putem vorbi putin?
E-nu, ma grabesc.zic si el ma prinse de mana.
L-te rog.
E-am zis ca ma grabesc. Zic si imi smulg mana dintre a lui si merg la masina urcand si merg spre iesirea din oras.
5 ore pe drum dqr ajung si eu intr-un sfarsit. Dupa ce cobor si intru in firma si vad ca mai trebuiau sa ajunga persoane. Dupa ce termina de prezentat bla bla iesim si noi . Totusi eu fot 6 ore lungi. Era a naibii de tarziu si eu trebuia sa ajung acasa. Urc in masina si pornesc spre casa . Aveam viteza mare asa ca am ajuns destul de repede zic eu .. 4 ore e ceva.
Dau sa intru in curte dar cineva imi pune mana la gura ceea ce ma facu sa il musc si sa ii dau un cot in burta.
L-ce naiba? M-ai muscat?!
CITEȘTI
Dependenta. 1&2&3 |In Curs De Editare!| Editia I
FanfictionTotul a inceput cand ei au plecat. Cand m-au lasat singura la doar 15 ani. Acum vor sa se intoarca ca sa ce? Sa imi distruga viata? Nu am nevoie de ei. Am nevoie doar de fratele meu si substante . Ele ma tin in viata. Ele imi fac inima sa imi bata...