34

129 9 6
                                    

De Harry care plangea.

Merg spre el si aud.

H-pleaca. Nu vreau sa te mai vad.zice si eu ma incrunt.

E-Harry...

H-am zis sa pleci!tipa si ma facu sa tip de spaima. Fug pe scari in sus spre far si cand ajung ma prind de balustrada. Era jos si se uita in jos. Incep sa plang si intru inauntru in camera si ma las langa pat si incep sa plang. Dupa cateva minute ma ridic si merg inapoi dand de aerul rece. Merg spre masina si vad ca el nu mai era.

Oftez si merg la masina si urc plecand cu cea uqmainmare viteza pe care nu o avusem. Trec pe langa hotel vazandu-l si pe Spancer cu cele doua si maresc viteza intrand pe contra sens si apoi inapoi mergand spre plaja. O i-au la stanga facand un mic drift si maresc viteza . Eram nervoasa. Se joaca cu mine! De ce il iubesc daca asa face cu mine?! De ce de ce de ce!! Franez si cobor din masina si merg spre mare si tip de frustrare. Ma las in jos si imi pun capul pe genunchi. Strang in mana nisipul si stiam de ce aveam nevoie. De acea substanta. Acea sunstanta ce mi-a fost candva prietena. Ma ridic rapid grabindu-ma spre masina . Urc si pornesc iar spre casa cu aceeasi viteza cu care am venit. Trec iar pe langa hotel si a naibii cheste ei erau tot la magazinul de langa. Merg si parchez in fuga si cobor intrand in curte lovindu-ma de un corp. Imi ridic privirea si vad ca era Chris.

Ma dau in spate si dau sa ies si ma prinde de mana fix unde aveam fluturasul facandu-ma sa tip.

C-te rog sa ma ascultim vreau sa vorbim.

E-nu avem ce.zi si ies din curte intrand in masina si el figea spre masina mea dar pornesc in viteza cu lacrimi in ochi. Maresc viteza din ce in ce mai tare si el era in urma mea. Franez nervoasa si cobor din masina si merg spre el.

E-ce vrei? De ce nu ma lasi in pace? Ai venit sa imi faci mai mult rau! Mai mult decat mi-ai facut?

C-nu am vrut! Ok? De ce nu intelegi?

E-pentru ca nu vreau. Bine?! Acum erau aici.

C-nu te mai purta copilareste. Zice si eu rad .

E-stai sa iti arat cum nu ma port eu copilareste.zic si deschid portbagajul luamd o ranga imensa si destul degroasa. El se da in spate si eu merg spre masina lui ridicand-o si dand tare cu ea de parbriz.

C-nuu! Ce faci opreste-te! Tipa dar nu inainte sa ii sparg si geamul.

E-mai sunt un copil?!

C-masina mea!tipa el

E-nu fi copil. Stai departe de mine.zic aruncand ranga in portbagaj si urc rapid plecand de pe loc . Persoana care ma mira sa o vad era Louis. Se uita la mine si urca in masina rapid. Il vad in oglinda retrovizoare ca prinde viteza si asta fac si eu. Intr-o fractiune de secunda ma depasi si imi bloca calea facandu-ma sa opresc. Eram in fata Hotelului meu si nu imi pasa. Cobor rapid la fel facand si el.

E-ce faci!

L-ce se petrece? Cine era ala si de ce i-ai spart masina?

E-ce-ti pasa?!

L-vreau sa ma lasi sa iti fiu aproape.zice si ma strange in brate desi eu ma zbateam dar la final il i-au si eu in brate incepand sa plang. Gata linisteste-te.

E-el a fost!

L-a fost ce?

E-cel care i-a omorat.

L-oh.. deci el e fratele tau?

E-da. Zic si el imi sterge lacrimile.

L-nu plange.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum