Partea 3 ^1^

84 8 2
                                    

Gigi pov.

A fost greu. A fost foarte greu sa cresc fara ea. Fara persoana pe care o vream aproape. Ea era cel mai sfant lucru a meu si se pare ca nu mai e. Tata se straduie sa para tare dar vad si eu ca ii e greu . Of.

Revenind , hei, sunt Gigi am 15 ani si azi am prima zi de liceu. Sunt o persoana depresiva dar nu arat asta. Sunt amuzanta, draguta, si stiu ca tata e cu cineva si nu vrea sa imi arata . Adica serios, cine credea ca v-a baga in casa o femeie care sa il faca fericit pe geam. Sa fim seriosi. Da, da l-am vazut altfel nu punea scara acolo. In fine astept minentul potrivit sa imi zica. Revenind. Eram imbracata intr-o camasa alba si o pereche de blugi negrii. In picioare avand niste bocanci. Ies si zic grabita.

E-tataaaa!!!! Hai ca intarziem.

T-acum vin .zice iesind din bucatarie si cand ma vede se incrunta.

E-ce?

T-ce e cu esarfa aia?

E-ce sa fie?

T-iti da un aer ciudat.

E-asa si trebuie .zic si iesim din casa grabiti urcand in lamburghiniul tatei si pornim in viteza. Dupa ce tata parca si toti se holbau la noi ca la stele verzi si ma enervau la culme. Merg spre doua scaune libere unde ne asezam tata fiind la camasa si sacou si pe el avand niste blugi negrii pe el. Pot sa zic ca ne-am asortat.

Langa noi se pusera 2 fete.

-hei. Sunteti noi aici?

E-mda..

-boboaca?

E-da.

-pai ce zici daca tu mergi si vorbesti cu pustanii aia de acolo si ma las sa vorbesc eu cu sexosul de langa tine? Hai dispari.zice si tata se incrunta facandu-i semn sa se apropie de el si asta asa face o prinde de barbie si o strange putin apoi printre dinti zice.

T-lasa-mi fata in pace si sa nu te prind ca te apropii de ea ca te fac mai disparuta ca Elis Datnor.

-e..esti tatal ei?

T-da. Asa ca dispari.zice nervos si dupa ce isi lua mana ii prinde mana ei si se dterge de machiaj pe maneca si ea fuge plangand.

E-esti rau.

T-ea e rea.

E-in fine shh ca vorbeste.zic si il privesc pe director. Dupa minunatul discurs plictisitor si ne-a impartit apoi eu merg in urma dirigintei si a altor elevi. Eu eram ultima si nu ma deranja. Intru si vad ultima banca de la geam goala si eu ma asez acolo . Diriga ne zice regulile si apoi ne lasa in pauza zicand ca ne intoarcem tot aici.

Ies si pe mana dreapta aveam primul inel al mamei . Imi scot pachetul de tigari si ies in curte unde ma asez pe banca si imi pun o tigare intre buze. Ma caut dupa bricheta si nu o gaseam. Merg spre niste fete mai frmoase ca el vad cu gricheta in mana si zic. Erau 3 fete brunete si una blonda avand 3 fuste negre si 2 visinii, iar sus aveau camasi si pometi.

E-hei.. aveti un foc?intreb zambind sperand sa nu isi bata joc de mine.

-sigur uite.zice si imi aprind tigare si o inapoiez.

E-multumesc.zic si dau sa plec.

-stai, nu ramai cu noi?

E-nu vreau sa deranjez.

-nu deranjezi.zice si ma trage langa ea. Eu sunt Lele, ea e Simo, ea Feri, ea Ramo si ea e Wanda.

E-eu sunt Gigi.

F-ce nume tare.

E-nu mi se pare.

S-si pot sa te intreb ceva?zice si o privesc.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum