-7-

97 8 5
                                    

Deschid ochii si ma uit spre geamul imens. Era o ploaie infernala. I-au telefonul si il sun pe Derek.

D-alo?

E-ce faci?

D-bine tu?

E-bine. Am nevoie de ajutorul tau.

D-ce sa fac?

E-sa imi zici daca ai nostrii sunt acasa.

D-nu sunt au zis ca merg la ceva sedinta . Bla bla.

E-bun. Zic si inchid pregatita sa plec. Eram leoarca si nu imi pasa. Intru in casa dand de tata si mama.. mincinosul. Murmur eu.

T-Leyla. Nu am vorbit serios. Am zis-o la nervi.

E-bine.

T-iarta-ma te rog.

E-ma mut.zic zambind

T-nu te rog.

E-in Londra.

T-nuuu!

E-glumeam.

M-nu te muti nu? Vrei sa fie baietelul rau?

E-va fi baietel? Intreb zambind

M-da

E-oh Doamne. Pot sa ii. Pun eu numele?

M-da.

E-pai..zic fiind in genunchi in fata ei care era pe canapea si ii pun mana pe burtica si continui. Te vei numi... Jack.ziczambind si ei se uitasera unul la altul cu teama apoi se uita spre mine. Ce nu va place?

M-sigur e ok?

E-da si il va chema asa Andrei Jack Styles. Zic si ei zambira.

T-Leyla..

E-da?

T-te rog sa ma ierti. Am reactionat urat ieri scuza-ma.

E-e ok tati.. zic zambind cald.

T-bine acum fugi si schimbate ca vei raci.

E-bine.zic zambind si urc in camera si ma schimb

T-gata?zice dupa ce ma vede imbracata cu o fusta neagra un top si o camasa deasupra.

M-ar fi bine sa lasi camasa.

E-neah. Imi place cum arata imi da un are de fata rea.zic razand

T-bine hai sa te duc. Zice si iesim vazand ca se insori. Plecam spre scoala chiar daca am pierdut prima ora. Intru dar nu iainte sa il sarut pe obraz pe tata. Intru si catre mine veni Renata fiind imbracata iar in negru.

R-de ce nu ai venit la prima ora?

E-nu conteaza.

R-in fine. Mergem dupa scoala sa punem o lumanare?

E-nu mai merg.zic sincera

R-ce?

E-nu mai merg.

R-ciudato.

E-tot voi imi spuneti sa trec peste ai tot voi ma faceti gura ca incerc ?tip la ea si toti se intoarsera spre noi.

R-Leyla... nu stiam ca asta incercai sa faci.

E-haha.. zic trecand pe langa ea si toti se uitau la mine. La ce va uitati nu aveti televizor acasa?

Eram inpulsiva azi. Si deja Renata ma enerva. De cand il placea pe proful era mai... aiurita. Intru si merg spre clasa dar ma ciocnesc de cineva.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum