11

199 11 4
                                    

Intru in baie rapid si ma schimb apoi merg si deschid usa vazand ca e Josh.

J-ce faci?

E-bine numa ce am iesit din dus, tu?

J-bine.

J-hai jos la noi..

E-nu. Nu vin..

J-esti sigura?

E-da..

J-bine... esti ok?

E-da! Sunt bine.zic privindu-l inocenta si el iese din camera. Merg spre geam si vad ca inca ploua . Ingandurata stai si ma uit pe geam pana aud un strigat ce ma facu sa tresar.

Ma-Antonia!

E-da?

Ma-hai la mancare.

E-nu vreau. Nu imi e foame.zic sincera..

Ma-nu ai mancat nimic azi..

E-sunt bine.

M-Antonia.ma mustra Max. Intru inapoi in camera luandu-mi o pereche de blugi si o bluza si deasupra un hanorac si cobor jos.

E-mama?

Ma-in bucatarie. Hai aici.

E-eu plec. Vin mai tarziu.zic simplu si ies rapid punandu-mi gluga si merg spre poarta si ies mergand spre casa lui Arthur. Era bezna .

Ajunsa la el sun la usa si imi deschide zambitor invitandu-ma inauntru.

A-cu ce ocazie pe aici?

E-am nevoie de cateva.. din fiecare.zic aratand banii

A-nu e nevoie. Ia-le ca pe un cadou.. de Craciun. Zice zambind si eu zambesc.

E-pai atunci ia si tu astia ca un cadou de Craciun. Zic si zambind si el ii ia stanjent..

A- nevoie sti?

E-ba e nevoie.zic zambind si merg spre usa. Ne vedem paa.zic iesind cu punga in mana. Merg grabita spre casa si ca niroc ca ploaia se oprise. Intru in viteza si fig in camera lasandu-i pe restul in ceata. Bag rapid punga sub perna si ma descalt si ma schimb in pijamale . Un ciocanit iai facu prezenta si ma uit sa vad daca sunt acoperite bine si merg la usa deschizand-o dand de Harry.

H-esti bine?

E-da , de ce?

H-pai ai fugit asa... si ..

E-vreau sa dorm.mint eu si inchid usa cu cheia.

Merg si scot o cutie de unde bag rapid prafuri, pastile, tigari,injectii, tot.. si o inchid bagand-o in sertar si apoi o deschid si i-au doua tigarj si un pliculet. Si incep sa fimez si consum si praful si dupa ce le termin ma trantesc pe pat dar ma gandesc sa ies pe acoperis . Stau si ma uit cum toti ies afara.

Ma-da nu stiu se comporta ciudat.. asa se conporta si in istanbul?

H-nu..

Ma-sper sa nu faca vreo prostie..

C-ce iti pasa tie? Oricum niciodata nu ti-a pasat.

Ma-cum sa nu imi pese?!

C-daca iti pasa tu nu plecai si nici tata.

Ma-hei am facut-o pentru noi.

C-si la noi nu v-ati gandit?

Ma-oh haide sunteti mari.

S-Chris taci din gura bine?! E mama ta, vezi cum vorbesti.

M-vezi cum vorbesti tu! Da?! Tipa Max la el. Esti un imbecil. Nici nu sti...nu apuca sa termine ca primeste o palma de la mama.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum