Dau de Burak.
B-wow da lumea de tine.
E-wow ce dragut.zic si trec pe langa.
B-hei. Am gresit cu ceva?
E-nu. Zic si imi i-au pachetul de tigari si merg inapoi acasa unde o sun pe Danielle.
D-oh hei
E-hei. Sunt bine acum cand putem incepe?
D-maine? Poti veni in Istambul?
E-sunt in Istambul
D-pai hai te rog la studiou 66.
E-bine. Vin la ce ora?
D-la 10?
E-ok la revedere.zic si inchid apoi ma trantesc pe pat si adorm rapid.
**
Ceasul suna anuntand ca e 9 si eu ma ridic si ma schimb facandu-mi rutina si telefonul suna pentru a miia oara. Si raspund fara sa ma uit.
E-alo? Zic si imi caut cheile
H-Antonia.zice si cand aud vocea ragusita a lui Harry.
E-eu sunt.
H-vreau sa vorbim, imi pare rau. Te caut de o luna. Unde esti? Nu dau de tine si ma ingrijorezi. Cum iti e piciorul?
E-1 nu e nimic de vorbit si asa fanele tale sunt ok acum, poti sa ma cauti in continuare, 2 nu e treaba ta? 3 Nu am pentru ce sa te ingrijorezi nu cred ca voi conta vreodata in viata ta. 4Piciorul meu e bine a avut o operatie de minune si acum e bine.
H-ce?!! De ce nu mi-ai zis veneam la tine. Antonia!ma mustra el
E-Harry dupa scandalul facut ai zis sa plec si asta am facut , am plecat departe de tine , departe de viata ta Harry. Asta ai vrut tu! Aminteste-ti ! Asta ai cerut asa fac nu voi sta in viata cuiva cu forta. Ai grija de tine Harry. Pa.zic si inchid rapid stergandu-mi lacrimile apoi ies din casa mergand spre masina apoi plec rapid spre studio 66.
Ajunsa acolo Dane ma intampina zambitoare si imi arata studioul.
Dupa preze tare bla bla a inceput sa ma machieze si sa fac poze.
E-sti cred ca asta nu e de mine.
D-haide incearca. Pe doua lui e contractul ok? Si dupa poti renunta.zice si oftez. Incepand sa pozez iar. Dupa am incercat multe costume si lenjerie intima am plecat acasa fiind 22:45.
Imi era atat de somn. Acum tot ce trebuia era sa merg de 2 ori pe saptamana adica sambata si duminica la studio apoi aveam timp de firma. Daca merge bine poate voi vinde firma. Sau i le dau inapoi lui Chris.
Telefonul suna iar si era Niall.
E-da Niall.
H-te rog asculta...nu il las sa termine ca inchid rapid.
Dar suna iar si de data asta Liam dar inchid si ma pun sa dorm.
*peste 3saptamani*
Era aproape Craciunul si totul mergea ca oe roate cu VS dar era obositor si la VS si la firma . Era greu. Harry are o noua iubita. Si e foarte frumoasa. Ochi albastri , blonda un corp de invidiat. Nu am tinut legatura cu nimeni. Am iesit din viata lor cu totul. Si se pare ca din a lui Harry prima.
Trebuia sa merg la o prezentare si acum eram in spate imbracand o rochie deoarece eu deschideam aceasta seara. M-am machiar si am melodia incepu muzica si eu am iesit cu mainile pe solduri oprindu-ma la sfarsitul podiumului privind inainte apoi intorcandu-ma si iesind rapid si schimbandu-ma mergand la locul meu. Dupa ce ultima fata intra ma uit sa ajunga la sfarsit si ies iar. Asa facand si ultima data apoi iesim toate pe scena si ne preinta prezentatoarea apoi mai facem un tur apoi intram inapoi in spate unde dau de Harry...
H-hei..
E-hei.
H-putem vorbi putin?
E-scuze nu pot trebuie sa ajung la firma.
H-te pot duce eu.
E-sunt cu masina nu e nevoie si plus nu merg cu strainii. Zic iesind si el dupa mine.
H-deci asta am ajuns? Zice razand
E-la ce te referi?
H-un necunoscut?
E-tu ai ales nu eu.zic si deschid portbagajul bagand pungile de haine.
H-oh haide. Eram nervos!
E-treaba ta.
H-m-am despartit de Tifani.
E-de ce imi spui mie asta?
H-pentru ca...
E-nu continua. Ma grabesc si trebuie sa ajung la lucru.zic si urc in masina pornind in viteza. Ce are de gand sa faca sa intre atat de repede in viata mea ca si cum nu s-a intamplat nimic? El a zis sa plec! Acum ma vrea inapoi in viata lui?
De ce se joaca cu mine? Ii place sa isi bata joc? Nu il inteleg. Il iubesc si l-am iubit de cand l-am vazut.
Intru in firma si toti ma privesc. Si cred ca am luat o decizie.
E-va rog sa va adunati.. zic si ei vin spre mine. Am luat o decizie.
S-ce decizie? Intreaba Sidney
E-cred ca voi pune in vanzare firma.
Ei-ce?!
E-am spus cred. Nu stiu sigur bine? Inca ma gandesc la asta bine?!
Ei-dar de ce?
E- nu pot face toate odata. Zic sincera
S-dar te ajutam Antonia. Noi suntem aici . Aici pentru tine
E-plecati. Zic si ei se uita la mine tristi. Nu va concediez. Doar mergeti acasa e tarziu.zic si ei pleaca. Merg in birou si stau sa ma gandesc. Nu pot face asta nu ii pot lasa asa. Si sa plec voi renunta la VS si asta e.
Inchid Firma si plec spre masina dar cineva ma izbeste de perete prinzandu-mi mainile intre ale lui. Ma uit si era un om beat. Ma zbat si tot ce primesc e o taietura pe coapsa care incepu sa sangereze. Am tipat la atingerea lamei de coapsa si ii dau un cap un gura dar nu se departa nici un milimetru dar un pumn il facu sa cada jos. Cad la pamant si simt cum totul se inegreste dar ultima persoana vazuta era....
CITEȘTI
Dependenta. 1&2&3 |In Curs De Editare!| Editia I
FanfictionTotul a inceput cand ei au plecat. Cand m-au lasat singura la doar 15 ani. Acum vor sa se intoarca ca sa ce? Sa imi distruga viata? Nu am nevoie de ei. Am nevoie doar de fratele meu si substante . Ele ma tin in viata. Ele imi fac inima sa imi bata...