(La media e proful de muzica Kavin )
Si vad ca era Renata.
R-'Hei dormi?
E-'nu'
R-' ce faci'
E-'suna-ma' zic si asa face
R-ce faci?zice cu vocea somnoroasa
E-stau pe balcon tu?
R-in pat incerc sa dorm dar nu pot parca ceva se intampla.
E-of.. ai grija. Zic oftand
R-tu? Esti bine?
E-nu..
R-ce ai patit?
E-ai mei.. a venit tata.. ne-am certat. Era sa ma calce masina.. si acum sunt pe balcon.
R-ce?! Esti bine nu?zice panicata
E-da. Sunt bine.. zic oftand.
R-dar ce au zis?
E-pai...zic si incep sa ii povestesc si dupa ce termin ofta.. imi lipseste.zic si lacrimile imi curg iar pe obraji.
R-stiu... dar hai nu te mai gandi la asta. Ce faci maine?
E-nu m-am gandit. Vreau sa merg intr-un loc parasit de lume sa stau singura si sa plang cat ma tin lacrimile.
R-hei.. te rog. Trebuie sa treci peste. Incearca ca altfel te distrugi.
E-ai dreptate. Pune-te sa dormi.zic si ea rase.
R-crezi ca pot? Am incercat asta de 3 ore.
E-of..
R-stai. S-a auzit ceva.
E-ce?
R-shh..
E-vin la tine. Zic si inchid luand rapid bata din dulap si coborand in viteza mergand spre casa ei . Aveam noroc ca stateam la doar 2 strazi diferenta.
Alerg cat ma tin picioarele cu bata in bana si vad usa daramata la pamant si becul ei aprins un tipat se auzi si intru rapid simtind ca sunt urmarita. Intru rapid in casa vazand totul distrus un tipat se auzi iar si fug sus si deschid usa camerei ei si vad ca un barbat era peste ea incercand sa ii dea pantalonii jos si eu ridic dapid bata dandu-i in spate de 3 ori apoi cazu jos si eu o ridic de jos rapid dandu-i hanoracul meu ei si iesim in fuga eu avamd inca bata la mine. In pragul usii era o silueta de om . Ma incrunt si apas sa deschid becul si era tipul de peste drum.
-sunteti ok?
E-ti se pare ca e ok?i treb enervata.
-politia imediat ajung . Nu va temeti.zice si eu ma pun in fata ei cand se indrepta spre noi. Dar se opri cand vazu semnul. Politia veni si il luara rapid pe barbat si o intreaba pe Renata daca sta singura cati ani are ce s-a intamplat apoi cu mine.
P-ce s-a intamplat?
E-pai stau la 2 strazi distanta si vorbeam cu ea ca nu puteam dormi niciuna si a zis dintr-o data ca se auzi ceva si m-am speriat si ea cum sta singura am zis sa vin in caz de ceva si am luat bata daca cumva e nevoie si cand am intrat arata asa si ea a tipat si cand am urcat scel om era peste ea si practic l-am lovit in spate si a cazut jos. Si asa am salvat-o apoi a venit el si ne-a intrebat daca suntem ok si ca a chemat politia.
P-bine. Mutltumesc. Zice si eu o strang in brate pe Renata care tremura.
E-gata e totul bine acum.zic cand acei politisti il scoate pe ala din casa .
-ei bine si eu plec..
E-stai ca venim si noi .zic si o i-au de mana ridicand-o de jos si i-au si bata apoi iesim din casa si o inchidem apoi pornim spre casa.
CITEȘTI
Dependenta. 1&2&3 |In Curs De Editare!| Editia I
FanfictionTotul a inceput cand ei au plecat. Cand m-au lasat singura la doar 15 ani. Acum vor sa se intoarca ca sa ce? Sa imi distruga viata? Nu am nevoie de ei. Am nevoie doar de fratele meu si substante . Ele ma tin in viata. Ele imi fac inima sa imi bata...