12

167 14 1
                                    

Si grija cu care o tinea sa nu casa si felul in care o privea. Ea era atat de mica si de firava im bratele lui atat de imense..
Atat de draguti sunt.

Ma-scumpo.zice si ma trezeste la realitate iar Harry se intoarse spre mine zambind.

E-da?

Ma-am decis sa mergem de pe acum la munte. Ce zici?

E-facem ce vreti voi..zic simplu.

Ma-ok pai Harry du-te si te schimba apoi plecam.

El intra si se schimba apoi pornim spre masini.

C-eu fac echipele de data asta.zice razand.

Ma-ok..

C-bine.. mama, tata, sam sotia ta si Luxi intr-o masina. Sunt 4 masini stiu dar eu fac trupele shh.zice el cand mama a vrut sanzica ceva si dupa ce zice incepe sa rada. In prima masina hai rapid mai sunt trei . Eu cu Tania in una , Max, Josh , Raimbow si Lia intr-o masina si Harry cu Demon in alta masina.

E-de ce m-ai pus cu el?

C-taci si urca sa pornim. Urc si el la volan si zice.

H-chiar atat de mult ma urasti?

E-da. Mormai eu.

Pe cine pacalesti toanto, te atrage! Ba nuu ! Nu ma atrage. Nu pe dracu.. dar ce gandeai cand l-ai vazut la bustul gol? Oh mai taci tu si zis aia.. idioata! Imbecilo.

H-Demonicaaaa!

E-ce vrei?

H-de ce te porti asa cu mine?

E-cum ma port?

H-esti rece..

E-si cum vrei sa fiu cu tine?

H-nu stiu..

E-na vezi?

H-te rog? Nu poti incerca sa ma placi?

E-nup.

H-de ce nu?

E-pentru ca noi suntem a naibii de diferiti, nu-mi placi bine?

H-dar...

E-lasa-ma sa dorm.zic simplu.

H-te rog.

E-ce ma rogi.

H- esti o scorpie

E-si tu un bou

H-capra

E-idiot

H- iesi din masina. Zice oprind masina

E-ce?

H-coboara!tipa si ma enervez si ma intorc luandu-mi geanta si cobor. Iar el pleaca in viteza. Scot telefonul si il sun pe Chris.

C-da?

E-unde esti?

C-imediat va ajung.

E-ei bine opreste-te si ia-ma si pe mine.

C-ce? Da ce ai facut?

E-ne-am certat .

C-bine asteapta acolo ca vin.

Zice si inchide . Ma asez pe o banca de pe autostrada si vad ca nu mai vine.. unde naiba e ? Trece timpul si deja ma enerveaza. Il sun dupa 30 de minute si nu mai raspundea. Sincera sa fiu eram aproape de un orasel asa ca incep sa merg nervosa spre un magazin imi era foame. Intru intr-un magazin si imi comand ceva de mancare si incep sa mananc vazand ca nu mai suna. Incerc sa ii sun dar nu aveau semnal. Nici macar nu stiam unde sa ma duc.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum