29

131 10 4
                                    

(Vanessa e la media.)

Dupa ce mancam mergem la mine si a spus ca si restul au venit.

A doua zi am mers la facultate si aratam ca o mumie. Intru in clasa si Barbara ma fulgera din priviri. Profa intra si in clasa dupa ea si Vanessa . Am zambint cand am vazut-o si ea zambi cand ma vazu .

Se puse langa mine dupa ce se prezenta. Un bilet isi facu prezenta pe banca mea si il deschid incepand sa citesc.

'L-ai distrus. E vina ta. E doar vina ta. S-a transferat la alta facultate, in alta tara sa nu sufere dupa tine ca prostu. '

Ma incrunt si imi ridic privirea vazand-o pe Barbara ca se uita incruntata la mine.

E-cum iti permiti?tip si profa se intoarse spre mine

B-esti o idioata .

E-eu sunt idioata sau tu ca nu iti vezi de iubitul tau!tip la ea fiind acum ridicate amandoua in picioare si profa langa noi.

P-fetelor stati jos.

B-fa idioato te iubea si tu l-ai lasat balta. Tipa la mine si atunci ii dau o palma

E-nu comenta daca nu sti despre ce e vorbaa.zic si ma sterg la mas vazand ca imi curge sange din vina nervilor. Ies rapid din clasa si Vanessa dupa mine . Merg la baie si ma spal si rapid veni si Vanessa.

V-hei.. ce a fost aia?

E-e o idioata. Zic cu lacrimi in ochi. Nici macar nu stie ca el mi-a zis ca imi va fi alaturi. Gata mi-a aflat secretul si s-a indepartat. Nu am mai dat de el. Apoi vine asa instantaneu in viata mea ca sa ma distruga mai rau decat sunt?! Si tot eu sunt devine! Sti ce m-am saturat!? Promir Vanessa , promit ca odata voi pleca de aici si nu in alta tara.zic plangand si apoi ea ma lua in brate.

V-of.. gata nu o baga in seama nu merita.

E-ai dreptate.

V-hai mai bine sa plecam. Nu mai are rost sa stam .

E-nu putem pleca in prima ta zi..

V-e ok. Hai.zice razand si plecam eu tragand-o dupa mine la masina.

E-te duc la locul meu. Zic zambind se ea zambin

V-unde?

E-vei vedea.zic si pornesc in viteza rapid.

V-stai mai incet ca daca ne prinde politia vei lua amenda.

E-ce conteaza. Doar o viata am. Zic razand si intru pe carare si ajung la far vazand masina lui Burak. Il vad ca scria ceva pe o foaie si ma apropii de el.

E-hei ce faci aici?

B-Antonia.zice si ascunse foaia si eu il i-au in brate si ii ciordesc foaia.

E-ce e asta? Intreb razand.

B-nu stai!zice dar eu ma intorc cu spatele incepand sa citesc .

'ANTONIA JUR. IMI PARE RAU. CHIAR IMI PARE . DAR NU PUTEM CONTINUA. SE PARE CA CEVA A INTERVENIT. SI NU PUTEM CONTINUA. '

E-ce e asta?intreb nervoasa. De ce nu putem continua?

B-azi dimineata a venit prietena cea mai buna a mamei si a propus sa ma casatoresc cu fica ei si mama a acceptat si nu putem da inapoi a pregati deja...

E-ce?

B-iarta-ma..

E-si atunci de ce ai facut asta! De ce mi-ai mai spus ! Si vreai sa te desparti de mine printrun bilet?!

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum