^2^

96 7 2
                                    

La media e Aaron, Endy, Zen si Gigi.

Vad ca era Harry . Bunicul Harry.

E-alo?! Zic eu parand fericita.

B-hei scumpo ce faci?cum esti?

E-bine tu?

B-bine.  Ma gandeam sa te felicit pentru munca ta.

E-multumesc bunicule.

B-sa fi iubita.

E-bine zis.zic si inchid ochii.

B-poate voi mai veni pe la voi cu Dary si Derek.zice si stramb din nas.

E-bine te astept.zic zambind

B-bine. Hai ca trebuie sa plec. Te iubesc     paaa

E-pa.zic si inchid . Inchid si ochii adormind instantaneu. 

***

Deschid ochii rapid si ma schimb in ceva lejer gandindu-ma ca voi fi atat de linistita azi. Voi putea dormi toata ziua.

Aleg o fusta larga visinie si un top negru     o geaca de piele si nostr bocanci in picioare.  Ies si zambesc vazandu-i stand pe canapea.

E-eu plec.

T-bije. Stai ca te duc.zice si rad iar el iese deodata cu noi si iubita lui care ne saluta.  Ajungem la scoala si eu cobor mergand spre clasa si toti se uitau la mine ca la stele verzi.

-hei..

E-hei.zic zambind

-vreau sa te felicit pentru ieri zice zambind

E-mersi mult. Apreciez enorm .zic zambind
 
Intru in clasa ai ma asez in banca mea si a naibii chestie desi e a 4a saptamana de liceu eu nu am coleg de banca. Ora trecu rapid si ies in viteza vrand sa merg la baie dar ma ciocnesc de cineva. Ridic privirea si dau de un baiat un baiat cunoscut.

E-scuze. Zic si trec mai departe. Frate desi aveam  1,70 ei tot erau mai inalti.

Intru in baie vazand ca eram foarte palida.   Incep sa tremur si se auzea soneria. Dar pur si simplu nu ma puteam misca. Ma simteam slabita asa ca ma gandeam sa merg acasa. Ies si ma indrept spre poarta si ma razan de ea cand ametisem apoi simt  ca sunt ridicata in brste stil nireasa si cand ridic privirea era acel baiat de care ma ciocnisem.  Mergem la masina lui si ma simteam foarte ametita.

-te duc acasa unde stai?intreaba si raspund cu greu.  

Dupa ce ajungem ma ajuta sa cobor si mergem la usa.

E-intri? Intreb zi zambesc slab

-nu. Ma intorc la scoala . Ai grija. Zice zambind si intru inauntru clatinandu-ma.

T-Gigi, ce faci aici? Acum?

E-nu ma simt bine merg sa dorm.zic si el se incrunta.

T-bine dar inainte mananci.zice si aprob

Linzy merge in bucatarie si eu in camera. Ma simteam slabita si nu stiam de ce . Bine intradevar in ultimile 3 saptamani nu am apucat sa mananc cine stie ce. Mancam un mar in fuga spre studio si inapoi  . In camera intra tata cu o tava si se aseaza langa mine dandu-mi  un bol cu supa il i-au si mananc incet simtind cum voi cadea pe spate desi eram lipita de perete. Dupa ce termin ii dau inapoi bolul si vrea sa imi dea cealalta farfurie dar ii zic ca nu vreau. Ma intind si el se aseaza langa mine si ma acopera acum avand capul pe pieptul lui. 

E-tata azi am vazut un baiat ca si prietenul tau Zayn.

T-e fiul lui poate.

E-dar semana leit cu el..

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum