9

219 14 2
                                    

Dam de un peisaj minunat si de o patura si un cos de mancare.

E-du-ma acasa te rog.

H-dar...

E-te rog. Zic tinandu-ma de cap si el aproba apoi urcam iar in masina si pornim spre casa. Dupa un drum extrem de galagios si prin asta a fost ca ma certam intr-una cu el.

H-sti ce fa ce vrei nu imi pasa de tine.

E-ce?zic socata

H-nu imi pasa de tine fa ce vrei!tipa nervos si eu cobor in fuga cu lacrimi in ochi.

De ce imi face asta?! De ceee! Intru in apartament si stiam ca e in urma mea daram vaza si intru in baie spalandu-ma pe fata apoi ma uit la refelexia mea. Ma incrunt si dau cu pumnul in acea oglinda care se sfarma rapid si imi intra cioburi mici in mana facandu-mi mi da rani imense. Cad in fund uitandu-ma la oglinzile de pe jos si i-au una trasandu-mi mi de taieturi pe mana simtind cum ametesc. Apoi scotocesc rapid prin dulap pana vederea nu mi se inegrea si imi i-au o seringa bagand-o rapid in vede si lasand lichidul sa imi invadeze corpul. Inchid ochii si ii deschid iar ridicandu-ma rapid si mergand taras si clatinata spre canapea dar nu mai rezist si ma asez razamata de perete cu mana in sangerata acre curgea incontinuu si nu se mai oprea facand o balta de sange in jurul meu si nu imi pasa . Inchid ochio desi auzeam batai in usa si nu imi pasa . Ma ridic incet si ma indrept spre usa si o deschid rapid si vad ca era Harry. El .. cel care mi-a facut asta . Vreau sa inchid dar intra rapid si tranti usa in urma lui acum neavand de ce sa ma sprijind si cad la pamant auzind tipete in urma mea.

****

Deschid ochii si vad ca eram in pat. In patul meu si simt doua brate in jurul meu si vad ca eram cu spatele lipit de pieptul lui si cu, corpul intre picioarele lui. Dormea si puteai observa asta usor. Firicele de par ii curgeau pe fata facandu-l sa aiba o aura magnifica. Ma uit spre mana care era pansata si incerc sa imi aduc aminte ce s-a intamplat. Ma intind si scot din sertar un pliculet mic cu un praf alb si il trag rapid pe nas si arunc pliculetul pe noptoera si inchid ochii rapid. Simtind cum adorm iar.

Nimci nu ma opreste din a o face , nici moartea. Nici ea nu ma lasa ia cu ea. Mai umpic si se apropie craciunul si nu regretam nimic. Ma voi intoarce la familia mea si voi scapa de Harry.

Simt cum se misca si simt ca se uita la mine apoi ma mangaie usor pe cap si leganandu-ma udor.

H-of.. de ce ai facut asta.. te rog trezeste-te.zice si manleagana usor. Dar nu aveam de gand sa ma dau de gol ca sunt treaza. Ma ridica putin si simt cum se ridica si ma lasa usor pe perina si imi i-a mana uitandu-se la ea apoi se departeaza dar nu iese din camera. Butona telefonul si vad ca era la geam.

H-Louis..

L-da frate?

Puteai auzi ce vorbeau deoarece cum era liniste in camera era normal ca se auzea.

H-sunt un idiot.

L-de ce?

H-frate am dus-o acolo.. si nu i-a placut ne-am intors acasa si pe drum ne certam si cand a intrat a intrat inaintea mea si cand am batut la usa era plina de sange si cred ca si drogata ... imie. Frica!

L-dar a zis ca e dependenta.. trebuie sa o intelegi si sa nu mai faci pe desteptul tot timpul.

H-ai dreptate. Trebuie sa ma port mai frumos.

L-normal. Cum ma port eu cu Barbara . Eu o iubesc fac ce se poate sa fie fericita. Tu o iubesti fa ce crezi ca o face fericita.

H-si daca ma respinge?

L-o sacai. Sti bine ca e singura care ti-a rezostat.

H-stiu. Si plus e atat de firava si de fragila. Nu vreau sa fac miscari bruste ca sa nu o stric.a naiba Louis e singura care mi-a cazut cu tronc..

L-stiu frate si cred ca mai rau ca in a 9a cu Francy

H-cred ca da.. nu stiu e ceva special al ea..

L-ea ce face?

H-doarme..

L-pai fa bine si nu o lasa singura da? Fugi si stai langa ea sa simta ca ii esti aproape. Fa-o sa se indragosteasca de tine usor si nu fortat.

H-pai si daca nu vrea sa vina cu mine unde zic?

L-ai auzit de luat pe sus?

H-parca ziceai nu fortat

L-evitand asta. Zice razand. Acum lasa-ma ca intrerupi cina mea.zice enervat

H- bine pa.

L-paa.

Aud pasi venind iar spre mine si ii simt mainile care ma dau putin la oparte si eu ma mut cu spatele spre el si el se aseza langa mine si isi puse bratele in jurul meu.

Deschid ochii ca si cum nimic nu s-ar inampla si ma intorc vazand ca fata mea si fata lui era la doar cativa centimetrii de mine.

E-ce faci aici?

H-stau si te ingrijesc. Zice dandu-mi firele de par se pe fata si imi studia fata apoi ma trage in bratele lui si se intoarce acum fiind deasupra lui si el ma strange in brate si ma inveleste si zice.

H-nu mai fa asta bine? Mi-am facut griji..

E-da sigur. Zic si ma ridic de pe el mergand spre geam si privesc pe geam vazand strada pustiie.

H-serios.zice si vine langa mine

E-pleaca acasa Harry.

H-te rog nu ma alunga..

E-repet. Pleaca acasa Harry.

H-te rog... daca plec nu mai fa nimic din ce sa te raneasca. Tu nu sti un lucru. Facandu-ti rau, imi faci si mie ! ( jumate de citat e din cartea 'BIG MISTAKE' sper sa nu se supere ca i-am 'ciordit' citatul )

E-cliseu. Pa Harry.zic privindu-l in ochi si el zambi slab.

Apoi se intoarse si iese din camera. Ma pun pe pervazul geamului si ma uit spre luna apoi ma asez pe pat si adorm rapid.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum