5

271 15 1
                                    

Imi gasisem o mica garsoniera doar pentru doua persoane dar na sunt singura dar in caz de. Am tot vorbit cu Barbara si se pare ca e si ea noua aici si vrea sa se inscrie la facultate la fel facand si eu . Nu voi rata asta chiar daca sunt o dependenta. Imi trebuie pe cineva de la care sa cumpar.

Maine incep la noua facultate si se pare ca este si internat. Poate ma baga si pe mine.
**
Intru in noua facultate si sunt directionata de Directoare in clasa unde imi voi petrece 3 ani din viata.
Intru si profa era inauntru si directoarea zambin.

P-oh inca o eleva noua?

D-da. Ai grija cu ea.zice directoarea si pleaca.

P-ai tu cine esti?

E-in tara din care am venit mi se zicea Demonul dar.. Antonia Smith.

P-ok.. de ce ti se zicea Demonul?

E-aveam un trecut intunecat.zic razand

P-ok du-te in ultima banca libera unde e si cealalta colega noua care are castile in urechi si nu me asculta. Zice peivind-o.

Merg spre loc ai ma asez iar catre mine se intoarse Barbara.

E-hei.zic zambind

B-tu? Aici?

E-da dar tu?

B-mna bine.zoce razand.

P-va cunoasteti?

E-da .

P-ohh.. nu inca o pereche de demoni pe aici.zice exasperata

B-de ce ziceti ca inca o pereche si cine a zis ca vom face probleme?intreaba ea tafnoasa

P-ei doi.zice aratand spre baietii de langa noi.

Era un baiat cu ochii albastrii si cu parul pe fata si era a naibii de dragut si mai era un baiat cu ochii de smarald si cu parul ondulat. Oare se face cu ondulatorul?

E-eu una nu-s curioasa.

P-cum ziceam..zice si clopotelul se auzi si noi ne ridicam si plecam. Mergem afara si scot din buzunar un pachet de tigari.. nu orice tigari sar na. Erau singurele care le mai avusem. O pun intre buze si Barbara ma studia fascinata.

E-vrei si tu?

B-nuu m-ar omora mentora mea.

E-mentora?

B-da.. parinti mei sunt plecati in anglia, si eu cum sunt cu studioul VS.

E-a esti model?

B-da. Sper ca nu esti ca restul care stau cu mine pentru bani sau faima.

E-crede-ma ca habar nu avram cine esti daca nu imi ziceai acum si cat despre bani nu e nevoie iar faima nu sunt prea curioasa de asta.

B-serios?

E-pentru ce faima? Cat timp stiu ca imi esti aproape si eu iti sunt tie nu cred ca e vreo problema si daca tot mi-ai dezvaluit tu secretul ti-l dezvalui pe al meu.

B-daca nu vrei.. nu e nevoie

E-sunt o dependenta.

B-de tigari?

E-de droguri.

B-dar.. cum ai ajuns asa?

E-pai am fost lasata cu fratele meu singuri de la o varsta frageda ceea ce m-a indus a consuma astea.

B-dar poti sa te lasi nu?

E-da pot cred.. dar nu o voi face..

B-de ce?

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum