Harry pov.
Stau langa ea jucandu-ma cu mana ei , cu degetele ei subtiri si asta e tot ce faceam de 5 saptamani. Vanessa e si ea aici dar mai merge din cand in cand la facultate. Eu nu am mai fost , nu vreau sa o las singura iar. Sunt prea prost sa o pot tine langa mine. De acum nu o mai las singura. Si ma tin de cuvant.
Ma joc iar cu degetele ei si Vanessa care e super de treaba ma priveste atenta.
E-haide Antonia. Hai aici. Am nevoie de tine. Promit ca nu voi mai pleca. Voi vmfi aici soar pentru tine. Hai te rog. Vin-o inapoi acasa. Nu pleca si ne lasa aici. Te rog.
V-hai Antonia. Fi tare. Te rog. Pentru noi. Ne ai aici si nu te vom parasi. Zice si eu incep sa plang.
E-sunt un idiot. Daca nu plecam si nu faceam prosti care sa o raneasca .
L-hei.. zice Liam intrand tris si dupa el Niall si Sophia.
E&V-hei..
L-v-am adus sa mancati.zice si ne da cante o punga la fiecare.
E-nu vreau.zic si ma asez cu capul pe pat tinand-o de mana
L-Harry nu ma enerva nu ai mancat de ieri.
E-nu vreau..
S-te rog Harry.
E-bine. Oftez si mananc apoi ma asez la loc jucandu-ma din nou cu degetelele ei micute. Ma uit iar la mana care se vedeau cicatricile si erau proeminente. Fluturasul ce era bagat in mana si locul era usor vanat. Il schimba la doua ,trei zile.
D-buna ziua. Cum sunteti?
L-nu intrebati.
D-baiete?! Ce faci?
E-ce pot face? Astept .. astept sa se trezeasca.zic si el ofta.
D-nu stim cat putem sa o mai tinem conectata.
E-fi atent aici!zic ridicandu-ma amenintator si Niall se baga in fata mea. Iti platesc doar tine-o stiu ca isi va reveni! Simt asta!zic si el se dadu putin in spate.
D-bine. Va rog calmativa.zice rapid
Ma pun inapoi pe scaun si imi pun capul pe pat si mana stanga pe picioarele ei iar cea dreapta o tinea de mana.
Antonia poveste.
Stau si ma uit la cerul albastru si privesc norii care aveau forme cu Harry, Burak, Zayn, Liam, Sophia, Niall, mama, tata, Chris, Max.
Ma ridic in fund privind campul frumos inverzit si pomul frumos. Dau sa merg spre el si o voce ma opri ceea ce facu totul alb.
H-haide Antonia. Hai aici. Am nevoie de tine. Promit ca nu voi mai pleca. Voi vmfi aici soar pentru tine. Hai te rog. Vin-o inapoi acasa. Nu pleca si ne lasa aici. Te rog.
E-Harry?
H-Antonia!
E-unde esti?
H-peste tot. Dar tu?
E-aici. Vreau sa te vad Harry.
H-nu se poate. Nu ma poti vedea. Doar hai acasa. Deschide ochii. Stiu ca poti. Te rog.
-gata!se auzi un sunet imens ce ma facu sa cad in genunchi.
E-ce se petrece?
-am ajuns la capat Antonia! se auzi un ecou.
E-si ce trebuie sa fac?
-sa alegi!
E-ce sa aleg?
CITEȘTI
Dependenta. 1&2&3 |In Curs De Editare!| Editia I
FanfictionTotul a inceput cand ei au plecat. Cand m-au lasat singura la doar 15 ani. Acum vor sa se intoarca ca sa ce? Sa imi distruga viata? Nu am nevoie de ei. Am nevoie doar de fratele meu si substante . Ele ma tin in viata. Ele imi fac inima sa imi bata...