-9-

78 6 3
                                    

Il urasc pe Kavin. Se baga in viata mea. Asta e inca un motiv sa plec. Abia astept .

***

Vacanta s-a dus si eu am ajuns acasa ,in timpul ultimelor zile am.jucat jocuri prostesti si i-am ignorat pe Kevin , Renata, Nate si Logan . Bagajele erau facute si trebuia sa plec iar. Luam.cu mine doar un bagaj si tata a zis ca vine cu nime ca sa imi arata casa si sa imi aduca menajere si o bucatareasa plus soferul. Ajunsera si ei acasa si eu trebuia sa plec. Ii imbratisez pe toti si imi i-au ramas bun dar inainte sa plec cu micutul bagajel pana imi ajungeau restul bagajelor . Ma aplec spre burtica mamei si am zis.

E-daca te nasti si eu nu m-am intors. Itindau camera mea. Dar te rog nu pocta in alta culoare peretele negru. Multumesc. Zic si ii pup burtica apoi ma ridic si o strang in brate.

M-o sa iti trimit bani pe card zilnic. Sigur te descurci?

E-da. Sper. Asa cum si tu te-ai descurcat.zic zambind

M-o sa venim pe la tine. Poate cand vor si ei ne mutam cu totul.

E-ar fi qt .zic zambind apoi ma ridic si plec le fac cu mana apoi deschid portiera privindu-i in usa si vorbeau tristi. Le mai fac o data cu mana si apoi urc si pornim.

T-esti sigura?

E-da. Vreau sa uit tot de aici.zic zambind

T-bine. Oricum iti zic eu ca mai mult de 2 luni nu rezista fara tine si ne vom muta.

E-ok.zic razand.

T-asta e fata mea.zice razand

E-sa o facem si pe asta.zic razand

T-ajungem pe la 09 asa ca te schimbi si mergem sa te inscriu .

E-ok.zic zambind

Urcam in avion si ma fac comoda cu, castile pe cap . Ma uit in jur si dau de barbatul pe care il impuscasem.

E-tati?zix si ma uit spre el

T-da?

E-ala e.. zic si arat cu degetul spre tipul care se uita acum la noi zambind.

T-Erkan? Intreaba zambind si dau mana

E-ce?

T-e tatal lui Burak.

E-sunt in ceata . Vreau sa dorm noapte buna.zic rapid si pun castile pe urechi inchizand ochii.

****

Dupa un drum luuuuung coboram si ajungem la o casa. Era imensa.

E-wow.. zic privind-o

T-da stiu. Asta e casa mea. A fost cumparata din primi bani de la concert.zice razand.

E-uuu.zic razand si urc sus sa vad ce camera sa aleg. Dupa ce aleg una din camere ce mi se marea mai ciudata si apoi tata rade.

T-asta a fost si camera mea.

E-da?

T-da. Acum iti apartine. Zice si zambesc. Iese si ma schimb rapid apoi cobor si plecam. Aveam o pereche de blugi lungi si un tricou normal ambele haine fiind negre.

E-gata.

T-ok hai.

E-si tu la cat pleci?

T-peste 4 ore. Pana atunci iti vin doamnele si soferul.zice zambind cald avand un dosar destul de gros in mana. Urcam si ajungem la o scoala imensa. Era pauza si cand intram toti se uitau la noi. Ma uit la fiecare in parte pe putin si ajungem la director si bate tata usor auzind un imediat si eu stau privind scoala pana usa e deschisa si eu doborata la pamant. Dar sunt ridicata la fel de rapid.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum