-12-

80 6 3
                                    

T-si pot sa am incredere ca putem iesii.candva?

E-da zic zambind. Si cobor vazandu-l pe Louis ca iese. Louis. Zic si fug luandu-l in brate rapid.

L-ce faci acasa? De ce esti rosie pe obraz?

E-nu am mai avut chef. M-a lovit.. zic nervoasa si se incorda. Hei e ok am dat inapoi.zic si ma privea apoi ma intorc vazand ca Toni ne privea. Louis isi impletici degetele cu a mele si zice tragandu-ma dupa el

L-hai sa iti arat un loc.zice zambind

E-pa Toni.tip zambind

T-acum inteleg de ce ai refuzat. Zice si pleaca

E-Toni...

L-prietenul tau?

E-vream eu..

L-uf. Hai urca.zic si fac cum zice apoi plecam in viteza. Uff.. ce am facut? Trebuie sa vorbesc cu el.

Dupa mult timp de mers am gasit un loc superb copaci imensi si totul era atat de frumos.

Ma asez jos si ma uit spre micul lac. Era frumos dar vream ca Toni sa fie aici cu mine.

L-esti bine pitico?

E-da.

L-pe cine pacalesti?

E-nu stiu..

L-e vorba de acdl baiat?

E-da..

L-il placi?

E-da intr-un fel sau altul.. nu stiu daca e recipfoc si nu am de gand sa ii zic o sa il pierd si poate doar ma insel cu sentimentele.

L-o sa fie bine. Sa mergem.zice si plecam .

***

Ma trezesc vazand ca e 3 dimineats ma ridic si merg spre bucatarie si auzeam ca vorbea cu cineva era pe difuzor si puteam auzi ce zice si el.

L-si ai de gand sa ii zici lui Leyla?

T-nu stiu.. restul stiu de divort. Si chiar daca viitorul copil nu e al meu.. nu am de gand sa nu ajut familia.

Imi pun mainild la gura si ascult cu lacrimi in ochi.

L-da dar nu mai bine nu divortati?

T-se decise sa faca cununia cu acel baiat.

L-oh. Ca la mine..

T-da. Doar ca nu imi dau seama ca am iubit-o ca un prost. Oricum o inteleg si. Eu m-am culcat cu Haley dar nu credeam ca si ea vrea un copil si pe langa sa divorteze. Adica e decizie comuna. Niciunul nu mai simte nimic pentru celalalt. Si eu zic ca e mai asa..

L-da dar pentru copii e bine?

T-Darcy si cu Derek au inteles si cand vin in NY voi vorbi si cu ea. Nu o pot face la telefon. Zice si eu suspin.

L-crezi ca o sa ii placa ideea?

T-nu stiu.. dar nu pot fave altceva plus eu si cu Xenia ne intelegem bine si poate ne vom casatori si copilul va fi si botezat . Zice si simteam ca sufletul meu se dastrama.

L-si..

T-hai ca vine Antonia. Vorbim altadata. Nu ii zi nimic lui Leyla e mai vulnerabila si nu stiu ce v-a face.zice si simt cu sufletul se sparge in bucati.

Fug in camera si tot ce fac e sa arunc cateva haine in geamantan. Bag rapid in dulap valiza stingand lumina si trantindu-ma in pat cand aud pasi . Imi scufund capul in perne apoi usa se deschide. Il simt cum se apropie apoi ma mangaie usor pe cap.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum