Deschid ochii si vad ca eram in bratele lui si ma incrunt.
E-ce s-a intamplat?
H-ai lesinat si ai intrat in pom . Nu te misca , trebuie sa ajunga ambulata . Zice si eu stau linistita. Aud sirenele si ma stramb. Nu am avut doar o rana mica desi am facut controale peste controale.
Harry a plecat dar habar nu am unde.
**peste 2 saptamani. ***
Mica rana se vindeca si acum eram bine. De Harry nu am mai auzit nimic de atunci. Singurul care ma viziteaza e Liam si iubita lui Sophia. Bate cineva la usa si merg sa deschid vazand postasul.
P-buna ziua aveti coletul asta. Semnati va rog. Zice si eu fac ce zice apoi pleaca. Eram slabita desi ma fortau ei sa mananc nu puteam. Merg si ma pun pe canapea deschizand pachetul si vad cheile de la masina tatei adica un range rover alb si multe foi prin care zicea ca toate firmele sunt trecute pe mumele meu inafara de cea din Miami . Casa e trecuta pe numele meu, hotelul din Miami. Si era sibo scrisoare. 'Totul e pe tine acum ,iarta-ma te rog'
Ma incrunt si cobor jos dand de masina fix in fata blocului. Cealalta masina a fost dusa la cimitirul de masini ca nu mai avea nici un farmec. Nu se mai putea repara. La facultate merg tot mai rar si cand merg Harry nu e si m-a face sa mor.
Mi-a promis ca totul va fi bine dar nu e. Am mo de cicatricii pe maini. Daca tot firma mea e sa merg sa fac putina armata cu ei.
Ma imbrac intr-o rochie rosie imi i-au dosarul si cheile si cobor mergand spre firma. Ajung si intru mergamd spre biroul tatei. Intru si secretara tipa la mine sa nu intru ca seful nu e. Ies si merg in sala de sedinta si aia tot imi futea creierii.
S-doamna va rog ma da seful afara va rog iesiti de aici.
E-eu conduc acum operatiunea asta. Ii chemi pe toti angajatii aici ca vreau sa le vorbesc.zic si ma asez pe scaund din cauza ametelii. Asa si facu le arat tuturor contractul si parca am bagat spaima in toti. Ies si merg spre masina toti salutandu-ma .
Intru in apartament si imi strang toate lucrurild avand de gand sa ma mut la casa mea. Eram distrusa pe dinauntru. Mai ales cand Harry nu a mai fost langa mine. L-am alungat pe Burak ca sa fie el langa mine si totusi am ramas singura. Imi bag cutiile in masina si apoi restul veneam dupa ele. Sincera sa fiu 3 zile a durat sa ma mult pentru ca asa cum ajugeam cu bagajele asa le si aranjam. De o saptamana nu am mai fost la liceu si am ignorat toate apelurile de la Liam si Sophia si o data cred ca m-a sunat Harry dar nu sunt sigura. Am vazut pe net ca Burak s-a despartit de acea fata si cica vine in Istambul pentru o sedinta. Mi-am intrat in rol si conduc destul de bine compania tatei sisper sa fie totul bine.
Liam pov.
Frate stau la usa ei si bat de 20 de minute dar nu raspundea ma aplec zi sub pres era cheia de rezerva o bag in usa si intru vad ca totul era gol. Nici fata de masa nu mai era.
O sun si nu raspunde si il sun pe Harry.
H-da?
E-unde esti?
H-in pat.zice sughitand
E-iar ai baut?
H-putin.
E-Antinia s-a mutat.
H-unde?
E-nu stiu.
H-stai sa o sun.
E-ok.
..... ma suna iar si imi zice ca nu raspunde.
E-de ai sti de cate ori a vrut sa se simucida si tu ai lasat-o singura desi avea nevoie de tine.
CITEȘTI
Dependenta. 1&2&3 |In Curs De Editare!| Editia I
FanfictionTotul a inceput cand ei au plecat. Cand m-au lasat singura la doar 15 ani. Acum vor sa se intoarca ca sa ce? Sa imi distruga viata? Nu am nevoie de ei. Am nevoie doar de fratele meu si substante . Ele ma tin in viata. Ele imi fac inima sa imi bata...