37

105 10 3
                                    

Dormeam atat de bine dar sunt trezita de sonerie. Merg rapid si deschid vazand politia.

E-buna... cu ce va ajut?

P-domnisoara firma dumneavoastra e in flacari.zice si tip

E-ce?

P-da haideti repede. Zice si inchid si fugim la masina de politie si plecam ajungem si totul era in flacari si lacrimile imi dadea dau sa fug spre incapere crezand ca rezolv ceva dar sunt prinsa in brate de Harry? Ma tine strans si eu ma tot bateam in bratele lui dar nu imi dadea drumul. Flacarils uriase se vedeau de la departare si un medic veni spre mine dar nu bagam in seama plangeam in hohote si ma zbateam dar nu imi dadea drumul. Ma las in jos si el ma tine inca in brate eu tremurand. Suspinam si lacrimile curgeau intr-una si el ma tinea in brate acum bluza lui fiind uda. Isi da geaca jos si mi-o pune pe umeri si eu il strang in brate la fel facand si el cu mine. Plangeam la pieptul lui si camerele erau pe noi. Focul a fost stins dupa cateva ore in care eu eram in aceasi pozitie. Dupa ce totul a fost stins un politist veni spre noi.

P-domnisoara.. ne pare rau.

E-dar cum s-a intamplat?

P-nu stim. Ne vom uita pe camerele de pe stalpi. Nu suspectati pe nimeni?

E-nu.zic si ma gandesc.. defapt...

P-suspectati pe cineva?

E-da venise un domn si a vrut sa imi cumpere firma si am zis ca nu o vand. Si a zis ca se va razbuna.

P-cine era domnul?

E-nu stiu.

P-cum arata?intreaba si il descriu cat de cat ,din ce imi aminteam.

P-bine multumesc. Daca il prindem va anuntam.zice si pleaca si eu ma uit distrusa spre firma.

H-hai sa mergem acasa.zice si il ignor intrand in firma vazand totul ars. Lacrimile imi dau iar si ma las pup si el veni rapid spre mine si ma lua in brate.

H-hei. Te voi ajuta si o sa refacem firma. Promit. Nu plange.zice si imi sterse lacrimile.

Oftez si el spune sa mergem spre casa. Urcam in masina lui si pornim si apoi zic sa mearga inainte si se incrunta dar facu ce ii zisesem. O luase inainte si la un moment dat i-am zis sa opreasca si asa facu. Coboram si eu merg si deschid usa si el intra dupa mine. Ametisem pentru cateva secunde si el ma prinse de talie si mergem spre camera. Unde ne asezam pe pat si el ma lua in brate linistindu-ma.

Simtind cum adorm usor. Inchid ochii si imi las greutatea in mainile lui si el se ridica si ma intinde in pat apoi ma acopera si se aseaza si el strangandu-ma in brate.
***

Deschid ochii si eram singura. Ma ridic in fund sperand ca a fost doar un cosmar. Cobor si simt miros de mancare intru si el era in bucatarie deci totul a fost realitate.

E-hei..

H-hei!zice alarmat. Cum esti?

E-ma doare capul.zic simplu.

H-lasa ca mancam si iei o pastila ok?

E-nu vreau. Zic si ies mergand sus si deschizand laptopul si cautand cea mai apropiata firma. O gasesc si era in orasul apropiat.

H-hei ce faci?

E-caut firma apropiata. Nu pot sa ii las sa nu lucreze.

H-te gandesti la toti.zice zambind

E-normal. Sunt persoane cu , copii. Nu poti lasa asa. Zic si el ma lua in brate.

H-bine mergem sa o vedem daca vrei dupa ce mancam. Zice si ma ridic mergand spre bucatarie si el in urma mea . Ma asez pe scau si el la fel si incepem sa mancam, ma rog eu jumate dar am fost indesata de el. Bag farfuriile la spalat si merg sus si ma schimb in ceva lejer apoi imi i-au o geaca si coboram. Imi i-au cheile si erau a naibii de multe.

Plecam si cand ajungem ma uit si o stidiez de jos pana sus. Caut o cheie si o deschid pasind inauntru dand de birouri si totul era aproape ca cealalalta doar mobila schimbata si modificate birourile.

H-ce frumos e.zice privind totul

E-da...zic si ma uit in jur si el veni langa mine si ma lua in brate si eu imi incolacesc mainile in jurul lui .

H-hai mergem?

E-te grabesti?

H-nu. Dar pari obosit si trebuie sa te odihnesti. Ar fi sanatos.zice strangandu-ma mai tare.

E-sa sti.. dar inainte trebuie sa me oprim la hotel.

H-sigur.zice si iesim eu inchizand bine usa si pornesc spre masina unde imi tine portiera deschisa si urc apoi urca si el si pornim.

Oprim la hotel unde intru si merg in sala unde le-am zis sa fie si erau toti ganditori.

E-buna ziua.zic si ei zambesc salutandu-ma .

S-s-a intamplat ceva ? Intreaba Spancer

E-da.

S-nu imi spuneti ca ne concediati.

E-nu, nici vorba dar am o veste proasta. Firma a fost incendiata.

Ei-ce ? De ce ? Cum? Puneau intrebari unii peste altii.

Se-si ne pierdem serviciul acum sau ne intoarcem de unde am venit?intreaba secretara

E-linista va rog.zic si ei tac. Ne mutam la noua firma care e in orasul alaturat. Maine dimineata ne vedem in fata la 10 si cei ce nu au masina sau carnet rezolvam ok? Ne va lua ceva sa ne ridicam dar suntem oameni puternici si vom rezista corect?

Ei-da.

E-asa va vreau. Deci ne vedem maine da?

Ei-bine. Zic si plecam .

E-vi la mine? Il intreb pe Harry

H-nu deranjez?

E-niciodata. Cum de ai venit la incendiu?

H-pai eram acasa si ma uitam plictisit la tv ca nu aveam somn si am vazut stirea si am venit cat de rapid am putut.zice si eu zambesc.

E-multumesc.

H-pentru ce?

E-pentru ca ai fost acolo..

H-nu vreau sa imi multumesti mereu voi fi bine? Si iarta-ma pentru cum ti-am vorbit la spital eram ametit rau de la pastilele luate si despre seara cu Barbara m-a drogat ca sa ii intoarca nu stiu ce lui Louis.

E-nu e nevoie sa explici . E viata ta Harry faci ce vrei..zic si el zambi nelinistit.

H-regret ca m-am culcat cu ea.

E-de ce?

H-nu aveam de gand sa fac asta. Si de ea s-a despartit el pentru ca o credea panarama.

E-vei mai avea turnee?

H-da. Peste ceva timp .zice oprind in fata casei. Coboram si mergem in casa directia fiind camera mea imi i-au o pijama si lui ii dau o bluza de la Max.. da aveam o bluza de la Max si o pereche de pantaloni de la Josh. Da da . Mu intrebati.

E-ce?intreb cand se uita ciudat

H-de unde sunt?

E-nu intreba.zic si eu merg in baie si ma schimb rapid si ies si cand privirea mea facu contact cu el tot ce am facut era sa imi pun mainile la ochi si sa ma intorc . Era doar in boxeri si eram nesimtita. Ii simt mainile peste a mele si le indeparta apoi eu deschid ochii privindu-l in ochi. Erau atat de frumosi.

E-scuze..

H-nu e nimic

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum