-17-

83 6 2
                                    

Dupa un drum lung ne cazan la o cabana si era chiar fain aici. Eu am decis sa merg pe plaja sa stau putin singura si ele au mers sa manance. Merg si plaja era goala absolut goala. Telefonul suna si era Zayn.

E-hei.

Z- heiiiiii

E-ce e cu entuziasmul asta?

Z-am intrat intr-o relatie noua.

E-a da?zic zambind

Z-da. E atat de frumoasa. Vreau sa ti-o prezint.

E-ok lasa cand vin ok?

Z-bine.zice si inchide. Asta a fost ciudat.

Ma plimb si ma gandesc la tot ce s-a intamplat. Vream sa nu fie asa cu Toni.. vream sa stiu ca e langa mine.

-Leylaaa!se aude un tipat si ma intorc dand de Toni?!

E-Toni?

T-Leyla.zice fugind spre mine si cand ajunge la mine ma strange in brate.

E-ce cauti aici?

T-am venit dupa tine. Vreau sa stam doar noi ma streseaza sorata.

E-sigur...

T-te rog crede-ma nu am nimic cu ea si nici nu voi avea ceva cu ea. Nu e de mine. Te rog nu te mai purta asa te rog.

E-de ce sa te cred. Ea a zis ca sunteti impreuna.

T-minte! Zice exasperat.

****

Totlu a revenit la normal si eu cu Toni ne-am apropiat iar si cu fetele ma inteleg perfect. Sunt atat de dragute si glumete. Acum eram in drum spre casa ca am fost la o cafenea sa imi cumpar o cafea ca acasa nu mai era. Era atat de intuneric si desi venea vara.. merg linistita si vad ca o fata era amenintata cu un cutit. Ma apropii cu pasi inceti vazand ca e Darcy?! Ce dracu. Fug si ma bag in fata ei si tot ce simt e o durere. O durere ce nu putea fi descrisa mi-a acoperit tot abdomenul facandu-ma sa vad la pamant iar acel barbat prinde cotitul tragandu-l si facandu-ma sa tip apoi el fuge si cad la pamant iar apoi vad ca Darcy nu mai era.. eram singura pe strada asta penala. Duc cu ultima forta mana la telefon si il sun pe tata.

T-da scumpo?zice fericit.

E-te iubesc. Zic si scap telefonul din ma si ochii ma dureau ingrozitor facandu-ma sa vreau sa ii inchid rapid. Tin o mana pe rana si ma uit spre cerul innorat pana aund un tipat si spre mine veni rapid Emma.

Em-Leylaaaa!tipa si apoi vine spre mine luand telefonul sunand la salvare intre timp ru tinand-o de mana imi pune capul pe genunchii ei dupa ce ii da detaliile . Cine ti-a facut asta!tipa plangand

E-D..Darcy.zic cu greu.

Em-Darcy?!

E-a.. a fost amenintata. Si m-am bagata pentru ea.

Em-si ea unde e?

E-n..nu stiu.. Emm.. va iubesc. Zic si inchid ochii si firul mi se taiase.

Emma pov.

E-Leyla.. nu ! LEYLAAAAAA!TIP plangand si salvarea venise la fel cum si camere de filmat. O pun pe targa si eu intru cu ea si o tin de mana si intre timp il sun pe tatal ei.

H-da Emma?

E-Domnule Styles!

H-Emm. Ce ai patit? De ce plangi?zice atat de calm dar se simti cum e incordat

E- Lelya. A fost injunghiata

H-ceee?

E-veniti repede la spital va rog.zic si inchid.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum