Merg la apartament si urc nervoasa in alartament si trantesc usa simtind cum imi 2 rau. Asa ca sun la ambulanta si apoi ma asez pe pat.
Dupa cateva minute simteam cum totul se inegreste si nu mai vad. Un ciocanit se auzi si tip un intra si aloi vad costumele rosii a celor de la salvare si apoi totul se facu negru.
****
Deschid ochii vazand ca eram pe patul de spital si doctorul citea niste fise.
E-ce s-a intamplat?
D-ce bine ca te-ai trezit. Ai lesinat. Si stim de la ce..
E-de la ce?
D-problema a revenit.. in sange doar ca acum sunt 6 ani.. trebuie sa fedem daca mai gasim sa facem tranzactie ..
E-nu e nevoie. Nu mai are rost. Decat sa vin din luna in luna sa aflu ca an nevoie de transplant.. nu gata .. daca asta e ... nu am ce face..
D-cum doresti.
E-cand pot pleca?
D-acum.
E-multumesc.zic si ies plecand spre casa ajunsa la bloc ma gandeam sa o sun pe mama asa ca ma indrept spre telefonul public.
Formez numarul si dupa cateva secunde raspunde.
M-alo?
E-mama.
M-Antonia?
E-da..
M-ce faci scumpo? Te-am sunat dar nu mi-ai raspuns.
E-mda nu imi gaseam telefonul.
M-nu e nici o problema scumpo.
E-mama..
M-da, s-a intamplat ceva?
E-ieri mi-a fost rau si am sunat la ambulanta si se pare ca problema a revenit mama..
M-ce?!zice si se auzea cum plange
E-nu plange te rog.. sunt 6 ani.. promit ca ma voi intoarce dupa ce termin facultatea iar ceilalti 3 ani ii petrecem inpreuna.
M-dar nu vreau sa te pierd.
E-asta e viata mami.. asta e viata. Lasa da? Mai vorbim.zic si inchid. Imi sterg lacrima din ochi si ies mergand spre masina. Vream sa merg la far.
Acolo era linistitor.. sau mai bine zis pe plaja. Acolo e mai bine. Pornesc in viteza marind-o din ce in ce mai tare si nu imi pasa . Intrasem de cateva ori pe contrasens si tot asa. Ajung la plaja si parchez masina coborand rapid si merg spre mare. Cum de se intampla toate astea? Trebuie sa ma las. Nu mai fac fata . Ce se intampla cu mine?. Ma asez jos si inchid ochii incepand sa tremur din vina vantui. La naiba aveam un tricou si blugi. Simt ceva cald pe umeri si cand ma uit era un hanorac . Ma intorc si vad ca era a lui Burak. Ma ridic dandu-i bluza inapoi si ma indrept spre masina dar ma opri.
B-te rog! 5 minute.
E-ce mai vrei?
B-aia defapt era fosta mea iubita ne-am despartit acum 2 ani si ea inca umbla dupa mine dar defapt dupa banii mei. Te rog crede-ma ca esti singura fata din viata mea. Si daca nu erai singura nici nu te prezentam parintilor. La naiba Sasha e o scorpie cine stie ce mai planuieste. Te rog crede-ma.zice apropiindu-se de mine si ma prinse de mana.
E-de ce te-as crede?
B-pentru ca te iubesc ! M-ai facut sa ma alropii de tine si sante iubesc. Si nu mi te pot scoate din cap!
E-ce rost mai are!zic incepand sa plang.
B-de ce plangi?
E-pentru ca nu mai are rost.
CITEȘTI
Dependenta. 1&2&3 |In Curs De Editare!| Editia I
FanfictionTotul a inceput cand ei au plecat. Cand m-au lasat singura la doar 15 ani. Acum vor sa se intoarca ca sa ce? Sa imi distruga viata? Nu am nevoie de ei. Am nevoie doar de fratele meu si substante . Ele ma tin in viata. Ele imi fac inima sa imi bata...