-15-

112 6 2
                                    

Stau deja aici de o saptamana si totul e perfect. Aud tipete si ies stiind ca doar noi 3 mai eram treji adica eu Queen si Paul , iubitul ei, ies si vad ca se certau apoi ea fuge spre scari si el dupa ea si normal ca si eu dupa ea. Fug cat ma tin picioarele fiind pe acoperis si tot ce vad e ca ea facu pasul spre margina. Si cade in gol si prietenul ei tipa iar eu scot un tipat infernal. Cad in genunchi si el se intparse spre mine .

Ma ridic rapid incepand sa alerg pe scari pana la parter stergandu-mi lacrimile care curgeau neincetat pe obrajii mei ce acum prinsera culoare rosie. Ies pe usa imensa si fug spre partea in care s-a aruncat si o vad stand intr-o balta de sange.

E-Queeennn!tip si dau sa fug dar doua brate ma prinsera in brate si ma tineau strans iar o pereche de medici au mers spre ea si incepand sa o resusciteze. Ma zbateam in bratele paznicului incercand sa scap ca sa fug la ea dar tot ce vad e ca ii pune trupul ei firav intr-un sac negru si atunci tip tare si paznicul ma strange in brate cu putere si imi pune mana la ochi da i-o indepartez rapid.

O baga intr-o masina si eu simteam cum aerul mi se taia. Queen mi-a fost alaturi mereu. Ea era fata care ma facea sa rad si ne jucam orice joc doar ca sa ma faca sa zambesc. Paul si cu ea aveau o relatie foarte buna. Sau asa vreau sa arate. Se pare ca totul era o minciuna. De ce a facut asta? De mi-a facut asta? Nu stia ca imi e cea mai buna prietena?! Si din nou se intampla aceasi lucru. Acelasi lucru penibil. De ce se intampla mereu asa? De ce doar eu patesc asta ! Queen.. am fost dusa in camera si am avut un calmant de facut si adorm rapid.

*

Deschid ochii si ma uit in jur nevazand-o si toate de intamplate aseara imi venira in minte si incep sa plang iar. Tot ce vreams a fac e sa vorbesc cu tata.

T-da scumpo? Sti sunt la filmari nu prea pot vorbi...

E-bine. Vorbim altadata.zic si aud

T-Leyla? Plangi?

E-nu. Sunt bine.mint eu.

T-bine scumpo. Vorbim mai tarziu. Zice si inchide. Il apelez pe Toni. Sper sa nu fie in ora.

T-hei.zice vesel se pare ca a ocolit ora asta

E-Toni.zic si incep sa plang.

T-de ce plangi? Ce s-a intamplat? Ti-au facut aia ceva? Vin la tine.

E-a murit .. s-a aruncat .. am vazut asta cu ochii mei. S-a aruncat in gol Toni. M-a parasit si ea! De ce mi se intampla asta?! Toni.. a sarit.

T-hei. Gata linisteste-te in jumate de ora sint la tine.zice si inchide. Incep sa plang gandindu-ma la tot ce s-a intamplat si in salon intra doi politisti care unul de ei era femeie. Ea veni si ma lua de mana zambindu-mi cald apoi zice

P-scumpo. Vrem niste declaratii.zice si ma priveste cald

E-a sarit. In gol.zic privind-o

P-ne poti zice ce s-a intamplat mai exact?

E-eram doar noi 3 si nu puteam dormi si ei au zis ca merg sa aduca de mancare dar dintr-o data auzeam tipete si am oesit vazandu-i ca se certau si ea a inceput sa fuga si el dupa ea. Iar eu ii urmasem . Am urcat ultima treapta ce ducea spre acoperis si atunci s-a aruncat. A pelcat si ea.zic incepand sa plang iar. Ei oftara apoi plecasera si inauntru intra o asistenta si vrea sa imi faca iarnun calmant.

A-ridica bluza.

E-nu mai vreau!tip si ea incerca sa imi rodice bluza pana cineva isi puse mainile pe ale ei. Ridic privirea vazand ca era Toni.

T-a zis ca nu vrea. Pleaca.zice privind-o amenintator si ea se facu disparuta. Ma prinde rapid in brate si ma strange cu putere eu plangand la pieptul lui si usa se deschise iar si intra Bred prietenul lui Toni cu o fata blonda draguta . Nu arata deloc a parasuta.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum