-11-

66 7 3
                                    

La multi ani tuturorrrrr!!!!!!♡♡♡♡♡♡♡♡♡ An nou fericit!!!

*******

Leyla pov.

Ies din masina si dau sa intru pe poarta si il vad. Il vad pe baiatu care imi face inima sa-mi bata ca o idioata. Aveam pe bine, niste blugi albastrii, un tricou negru cu o geaca neagra deasupra si lacrimi in ochi. Se uita atent la mine si apoi ma i-a in brate rapid. Ii aud bataile inimii cum se accelereaza.

T-hei unde ai fost mi-am facut griji. Mi-ai lipsit.

E-in Istambul.

T-esti bine? S-a intamplat ceva? De ce plangi?

E-nu, sunt bine.mint eu si fortez un zambet

T-sigur nu te cred.zice rapid si incepem sa radem.

E-intri?

T-nu, te las sa te odihnesti. Ne vedem mai tarziu ok? Zice zambind

E-bine.. cum vrei.zic si el zambi apoi pleaca. Intru si spre mine vine o 'menajera'

M-dona acum a venit un baiat la dumneavoastra....

E-stiu. Am vorbit cu el.

M-si a mai venit Kevin.. de vreo 5 ori.. cam asa..

E-serios?

M-da..

E-bine, ii spui te rog sa imi faca taco?

M-sigur.

Telefonul suna si era Louis?

E-alo?

L-am venit in NY. Unde esti?intreaba ragusit. Ce se intampla?

E-acasa hai aici.

L-acum.zice si isi trage nasul.

Ok ceva se petrece. Cum de a venit? Oare e si cu sotia lui?

Un ciocanit se auzi dupa cateva minute. Deschid usa si vad ca era distrus.

E-Louis ce e?intreb si el ma lua in brate.

L-a bagat divortul.

E-ce? Zic cand vad ca lacrimile ii dadu pe fata.

L-da a zis ca nu sunt bun si ca , cu turneul si astea nu se poate descurca singura.. si asa divorteaza zicand ca e cu unul care ii iubeste copii si feminitatea ei.

E-ce naiba? Si tu nu? Ce e in capul ei?intreb nervoasa.

L-pot ramane aici cateva zile?

E-normal. Poti ramane cat vrei. Dar turneul?

L-am luat o pauza de 3 saptamani.

E-oh.. hai sa oti arat o camera..

L-merg la a mea.zice si merge sus.

E-si tu sti cine e acel barbat?intreb si el se incorda.

L-Kevin.

E-ce?!

L-da. Se stiau de mult.zice si ma incrunt

Soneria se auzi si ne indreptam spre usa si cand deachid in fata mea era Kevin! Ma uit urat la el si el ma impinge usor si zice.

K-trebuie sa vorbim.

E-dispari!zic si Louis vine din bucatarie si ei incep sa se certe . Nu stati gata va rog!tip dar Kavin in impinge si Louis pe el apoi Kevin ii da un pumn si dupa Louis lui si incep sa se bata . Louis il doboara incepand sa ii imparta pumni in fata apoi Kevin il doboara si cand sa il loveasca pe Louis il prind de brat dar tot ce fac e sa primesc un pumn cazand cu , capul de marginea mesei din lemn simtind o durere imensa. Aud strigate apoi bodyguarzii il i-au pe Kevin dandu-l afara. Louis vine rapid la mine si ma lua in brate si gemu enervat cand imi vazu rana.

Dependenta. 1&2&3  |In Curs De Editare!| Editia IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum