Deja se intuneca si eu ma plimbam intr-una pe strazi.. ce naiba se va alege de mine? Intru intr-o farmacie si imi cumpar o solutie pentru cresterea parului si dupa merg spre camin. Vad ca era 02 :45 si eu inca eram afara. Ajunsa la internat intru si merg spre camera si o deschid incet usa si intru iar lumina lunii lumina camera. Vad ca Barbara dormea si totul era aranjat frumos prin camera. Asta inseamna ca le-a strans ea. Ma schimb si ma pun in pat dar inainte m-am facut pe par cu acea solutie si apoi ma pun sa scriu pe un caiet mi de regrete. Dupa 30 de minte merg si fac dus si ma pun inapoi in pat. Era 4 si eu tot nu dormeam. Ascund caietul si incerc sa dorm .
****
B-Antoni!tipa Barbara si eu ma uit spre ea. Hai sa mergem la scoala.zice si eu aprob. Ma ridic si ma schimb si coboram jos. Eram secata. Secata de puteri. Ajungem la scoala mai tarziu si merg la locul meu si stau privind toata clasa.
-psshhh. Se aude din dreapta mea si ma intorc vazand ca tipu cu ochii de zmarald ma pshii(=)) )
E-ce?
-ce e ? Pari palida..
E-par. Zic si imi sprijin capul de mana.
Telefonul meu vibra si ma uit vazand ca e doctorul. Ma cer la baie si ies din clasa raspunzand.
E-alo?
D-hei.. te-am trezit?
E-nu eram in ora.. ce s-a intamplat domnule doctor? Intrb plimbandu-ma pe holuri
D-poti veni la spital? Avem de vorbit.
E-da sigur. Zic si inchid iar soneria se auzi si intru iar in clasa si imi i-au geanta grabindu-ma spre iesire.
B-Demon!
E-da?
B-unde mergi?
E-merg acasa ca nu ma simt prea bine..
B-vrei sa vin cu tine.
E-nu. Nu e nevoie. Stai linistita. Zic si ies luand primul taxiu pe care l-am vazut. La spital va rog. Zic si el pleaca. Platesc si cobor masurand iar apitalul cu privirea si intru rapid.
Harry pov.
O vad ca fuge si Barbara dupa ea.
E-unde a plecat?
B-a zis ca acasa.
E-hai sa vedem , cred ca minte.zic si ea se incrunta
B-nu cred in voi.
L-hai odata.zice Louis si o i-a pe umar si mergem spre masina si urcam pornind in urma taxiului. Vedem ca , coboara fiind in fata spitalului.
E-ti-am zis.zic si ea coboara si noi la fel.
Demon pov.
Intru rapid in spital si merg la cabinet si intru rapid . .
E-ce s-a intamplat?
D-hai stai jos.
E-ok..
D-am tot cautat si am gasit un antidot. Intr-un fel sau altul.
E-adica.
D-trebuie o tranzactie de sange. Si am gasit donator. E un domn invarsta si a zis ca oricum peste putin timp va muri si atunci vrea sa faca tranzactia.
E-si cum va fi facuta?
D-prin operatie.. dar problema e ca, costa enorm
E-cat?
D-3000 de euro..
E-ok.. si va pot suna cand fac rost de bani?
D-da..
CITEȘTI
Dependenta. 1&2&3 |In Curs De Editare!| Editia I
FanfictionTotul a inceput cand ei au plecat. Cand m-au lasat singura la doar 15 ani. Acum vor sa se intoarca ca sa ce? Sa imi distruga viata? Nu am nevoie de ei. Am nevoie doar de fratele meu si substante . Ele ma tin in viata. Ele imi fac inima sa imi bata...