KORKU

6.1K 255 10
                                    

O şok cümleden sonra gözlerim Hakan'a kaydı. O da yanındaki diğer adamla Samet'ti sanırım onunla göz gözeydi. Küçük sarışın tekrar konuşunca gözlerim yine onu buldu. Pinpon topu gibi oradan oraya bakıyordum.

''Hadi Samet, lütfen. Söz veviyorum yaramazlık yok.'' 

Hızlı konuşması yüzünden bazı harfleri bir söyleyip, bir söyleyememesi onu daha da sevilesi yapıyordu. Samet bıcır bıcır konuşup elma şekerine benzeyen küçük sarışına herhangi bir cümle kurmadan direk Hakan'a baktı. 

''Abi biraz çıkalım mı biz ?''

Sesi tereddüt doluydu. Hakan kafasını sallayınca Samet'le beraber odadan çıktılar Elif benim yanımda kalmıştı. 

''Meyeba benim ismim Elif.''

Çok tatlıydı, hele konuşması, o beyaz ve tombiş yanaklarını ısırmamak için zor duruyordum. Gözleri ise ayrı bir güzeldi, tatlı bir yeşilliği vardı.

''Merhaba bende Defne.''

'' A ben yannış mı söylemişim ? Doyrusu merheba mı ?''

''Hayır fıstık doğrusu 'mer-ha-ba'.

''Mer- ha-ba, oldu mu ?''

''Oldu.''

Biraz daha yaklaşıp güç bela yatağa tırmandı ve yanıma oturdu. Rahat bir pozisyon alana kadar da kıpırdanıp durdu. En sonun da bana biraz daha yanaşarak oturmayı başarmıştı. Ellerini kucağında birleştirip yüzüme baktı.

''Sen benim dadım olşana, çok usluyumdur hem ben.''

Bende o konuya takılmıştım bu elma şekeri dadım ol demişti ama ben anlamazdım ki çocuktan, severdim ama bakamazdım, ayrıca illaki geçmişimi araştıracaklardı ve hırsız olduğum anlaşılırdı, kim evinde hırsız isterdi ki ? Nüfus cüzdanım da yoktu, bu da ayrı  bir sorundu...doğru ya nüfus cüzdanım yoktu ! Beni hastaneye nasıl almışlardı ? Yasaktı bildiğim kadarıyla. Hem şu dadılık konusuna gelirsek bu kılığımla, yırtık kot ve siyah eski bir tişört ayrıca karman çorman saçlarımla beni evlerine değil bahçelerine bile sokmazlardı ki !

''Benim zaten bir işim var tatlım.''

Yalandan kim ölmüş ? 

''Ama dayım çok paya verir.''

''Canım bak -''

İçeri giren Hakan ve Samet'le sözüm bölündü. Hakan yavaşça  yanıma yaklaştı o sırada Samet'de Elif'i kucağına almıştı.

''Eğer iyiyseniz çıkalım, sizinle konuşmak istediklerimiz var.'' 

Ne konuşacaktık ki ? Ayrıca Samet neden bana kötü kötü bakıyordu. Aklıma gelen şeyle ellerim buz kesti, ya cüzdanı gördüyse ? Ne yapacaktım o zaman ? Beni polise verirlerdi ! Şuan onların elindeydim, dadılık konusu da neydi ki ! Ellerinden kaçabilirsem iki gün çalmayacaktım, kendime söz verdim. Hakan'ın benden cevap beklediğini hatırladığımda yavaşça Hakan'a dönüp kafamı salladım.

''Şey tabii..çıkalım.''

Ayağa kalktığımda Hakan önden çıkmıştı Samet Elif'i yere indirirken bende Hakan'ın peşinden gidiyordum. Elif dayısına koşarken Samet yanıma geldi ve beraber çıkışa gittik sanırım işlemleri yapmışlardı. Arabaya gittiğimizi Elif'in bir arabanın kapısına yapışmış açmaya çalışmasından anlamıştım. Samet öne şoför koltuğuna ilerledi ve oturdu, Hakan da beni ve Elif'i arka koltuğa oturtup kendi de ön yolcu koltuğuna oturmuştu. 

Samet'le dikiz aynasından göz göze geldiğimizde kafasını aşağı yukarı tehditvari bir şekilde salladı ve ben resmen bitmiş oldum. 

Ya karakola gidiyorsak ?

Allah'ım...korkuyordum. Öyle olursa ne yapardım ?









YALANCI DADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin