ORMAN

4.3K 191 4
                                    

@gamos123  @aryaaria @guneycim @nazzTR @223sena_nur @Mangtay01

Eve dönüş yolunda Elif kucağımda uyumuş, Hakan şoför koltuğunda Samet onun yanında oturmuş suspus duruyorduk. Samet sessizdi çünkü bizi rezil etmiş, dalga geçmiş ama oyunu kaybetmişti. Benim sessizliğim Hakan'la düşmüş olduğum durum yüzündendi. Hakan'daki sessizliği çözememiştim. Zaten onunla ilgili hiç bir şeyi çözemiyordum ya neyse. Biz hala sessizken ve Hakan arabayı sürerken arabanın birden sarsılmasıyla kucağımdaki Elif'e daha sıkı sarıldım. 

''Ne oluyor ?''

''S*ktir.''

Hakan'in ettiği küfrü duymamazlığa verip korkuyla tekrar sordum.

''Hakan ne oluyor ?''

''Lan lastik mi patladı ?'' diye sorduğunda Samet, Hakan ''Sanırım'' cevabını verdi.

Ben burada bostan korkuluğu muydum ? Ben neden kale alınmıyordum acaba ?

Derin bir nefes alıp ''Ne yapacağız ?'' diye sorduğumda sonunda cevap verme tenezzülünde bulunmuştu Hakan Bey.

''Lastiği değiştireceğiz.''

Tamam anlamında başımı salladım. Samet ve Hakan arabadan inerken Elif'in yüzüne baktım. Bebek gibi uyuyordu umarım şu sorun hemen çözülürdü ve Elif uyanmadan eve ulaşabilirdik. Elif'i koltuğa yatırıp arabanın arka tarafından bir örtü aldım ve üzerine örtüp arabadan indim. Kapıyı yavaş bir şekilde kapatıp Hakan ve Samet'in yanına ulaştım. 

''E lastik yok.''

''Görüyorum Samet.''

''Ne halt yiyeceğiz şimdi ?''

Beni fark etmemişlerdi. Ama şuan takıldığım konu lastiğin olmamasıydı !

''Ne demek lastik yok.''

Hakan bana dönüp yüzünü buruştururken, Samet ''Defne be, az yavaş bağır kızım'' dedi. Bağırdığımı fark etmemiştim bile.  

''Burada mı kaldık yani ?''

Hakan sonunda konuşma zahmetinde bulunup cevap verdi.

''Ana yola yakınız, ben gideyim illaki biri geçer, yardımcı olur.''

''Saçmalama tek gidemezsin.'' Sinirle Samet'e baktı.

''Beraber gitsek Defne ve Elif tek kalacak, onları da alsak Elif uyuyor, hadi uyandırdık diyelim yürüyemez, korkar. Kısacası olmaz. Sen yanlarında kal.''

Bir anda atıldım. ''Ben seninle geleyim ?'' 

Samet'te destekledi. ''Bence de sen Defne'yle git, ben Elif'le kalayım.''

''Hayır Samet tehlikeli.''

''Abi hava gittikçe kararıyor zorlama daha fazla.''

Derin bir nefes aldı ve bana döndü.

''Yürüyebilir misin ki ?''

Sanırım bileğimi kast ediyordu. Ama yürüyebilirdim. O kadar kötü değildi.

''Yürürüm.''

''Emin misin ?''

''Evet'' dedim bıkmış ses tonumla. 'Yürürüm' diyorum hala 'emin misin' diyor. 

''Peki o zaman'' dedi memnuniyetsiz ses tonuyla. Bari istemediğini bu kadar belli etmeseydi.

''Dikkatli olun.''

Samet'e başımı salladım ve Hakan'ın yanına geçtim. 

''Sizde dikkatli olun, kapıyı kilitle, ışıkları açma.''

YALANCI DADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin