-13-

6.8K 452 29
                                    



Açil ayakkabılar elinde yukarıdaki odasına çıkarken Cassandra'ya "Lütfen beni utandırma." diye mırıldandı. Cassandra yanındaki kıza bakarken iç geçirdi. Kendi eğlenirken onun düşüncelerini önemsemediğini şimdi fark ediyordu. "Özür dilerim." dedi hızla. "Ben senin kırıldığını fark edemedim."

Açil başını salladıktan sonra odasına doğru ilerledi. Cassandra da peşinden gelince Açil anlamsız bir şekilde ona baktı. "Bir şey mi oldu?" diye sordu.

"Bugün için teşekkür etmek istedim." dedi. Açil gülümsedikten sonra başını salladı. Cassandra ile göz göze geldiklerinde kızın bir şey söylemeye çalıştığını anladı.

"Dahası var sanırım." dedi. Cassandra ofladıktan sonra "Dün gece yattığın oda abimin odası." dedi hızla. Açil'in tepkisini beklemeden "Oh söyledim işte. Dayım burada olduğuna ve sizi evli bildiğine göre abimle aynı odada kalmanız gerek." dedi.

Açil usulca başını salladı. Evlenirken kocasını hiç görmeyeceğini düşünmüştü. O yüzden bu durum biraz garip geldi ona. Sonuçta hiç tanımadığı biriyle aynı odayı paylaşmak istemiyordu.

Cassandra "Tamam öyleyse, ben gidiyorum. Şaşırma diye söyledim." dedikten sonra hızla gitti. Açil ise iç geçirdikten sonra odaya ilerledi.

Odaya girdiğinde koyu renklerin hakim olduğunu fark etti. Dün Cassandra onu o kadar çok yormuştu ki odaya bakmadan yatıp uyumuştu. Şimdi Dario'nun odası olduğunu bildiği için dikkatle baktı bir süre. Sonra "Fazla karamsar." diye mırıldandı. "Ve fazla büyük."

Hızla üstündeki kıyafetlerden kurtulduktan sonra Cassandra'nın verdiği rahat giysileri giydi. Yatağa oturup ayaklarına baktı. Birkaç yeri hafifçe yüzülmüştü. Ama bu canını fazlasıyla yakmaya yetiyordu. Bir yerlerde merhem bulmak için çekmeceleri açtı. Dario'nun eşyalarını karıştırıyor gibi hissedince aramaktan vazgeçmeyi düşündü ama canı çok yanıyordu. İlk çekmecede kağıtlar vardı. İkinciyi açtığında bir defter gördü. O adam gerçekten kocası olsa bu deftere bakardı ama şimdi omuz silkti. Çekmeceyi sinirle kapattıktan sonra yatağa oturduğunda Dario'nun kapıda olduğunu gördü.

Açil bir çift maviyi üzerinde hissettiğinde ne diyeceğini bilemedi. Dario alayla "Ne arıyordun?" diye sordu.

"Odanı karıştırdığım falan yok, yanlış anlama." dedi heyecanla. Dario kaşlarını kaldırınca Açil bakışlarını yere çevirerek "Merhem var mı diye baktım. Ayaklarım..." diye mırıldandı.

Dario odada birkaç adım attıktan sonra bir dolabın kapağını açtı. Sonra Açil'in yanına gelip bir şey uzattı. Açil bakışlarını kaldırıp baktığında merhemi görünce istemsiz bir şekilde gülümsedi.

"Teşekkür ederim." dedikten sonra sürecekti ki Dario'nun yatağında yattığını fark ederek kalktı birden.

"Ben... sanırım koltuğa geçsem iyi olur." diyerek yataktaki bir yastığı alıp hızla koltuğa ilerledi. Açil ayağına merhem sürerken Dario onu izliyordu.

"Ayakların acıdığı halde benimle dans mı ettin?" dedi sıkıntılı bir sesle. Açil şaşırarak ona baktıktan sonra omuz silkti.

"Dans ederken hissetmedim." dedi sonra bakışlarını çevirerek.

Dario iç geçirdikten sonra dolabına ilerledi ve oradan çıkardığı örtüyü Açil'e götürdü. Koltuğun ucuna koyduğunda Açil ile göz göze geldiler. Dario kararsız bir şekilde bir süre Açil'e baktıktan sonra koltuğa oturdu.

"Burada rahat edeceğine emin misin?" diye sordu.

Açil başını salladı. "Çiftlikteki yatağımdan daha rahat." diye mırıldandı.

Başkasına Aitsin -Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin