Dario gittiğinde Açil gözyaşlarının yanaklarını ıslattığını hissetti. Ne kadar daha duygularını görmezden gelebileceğini bilmiyordu. O adamın gözlerine bakıp onun canını acıtmak dünyanın en zor şeyiydi. Sevdiği adamı sinirden delirttiğinde bile en çok onun canı acıyordu. Bu hiç adil değildi.
Sıcak suyun bedenini sarmasına izin verdiğinde gözlerini kapattı. Bugün çok yorulmuştu gerçekten. Olacakları düşünmek istemiyordu.
***
Cassandra bir süre bebeğine baktıktan sonra bakışlarını Seward'a çevirdi. "Breanna mı?" dedi sonra şaşkınlıkla.
Seward başını salladıktan sonra "Beğenmedin mi?" diye sordu.
Cassandra gülümsedikten sonra "Çok beğendim." diye fısıldadı. Bebeğinin ellerinden tutup "Sen de beğendin mi canım?" diye sordu. Seward gülümsedikten sonra hayatının bundan sonraki kısmında çok seveceği iki kişiye baktı. Sonra uzanıp Cassandra'nın saçlarını öptü. "Çok mutlu olacağız."
Cassandra Seward'a bakarken gerçek huzuru hissettiğini düşünüyordu. Onun yanındayken korkusuz, mutlu ve dünyanın en cesur kadını oluyordu sanki. Minik kızına bakarken şimdi tamamen aile olduklarını hissediyordu. Küçük tatlı bir ailesi olacaktı bundan sonra.
Kapı tıkladığında Cassandra Seward'a baktıktan sonra "Gir" dedi. Dario odaya girerken Cassandra abisine gülümsedi. "Senin kızınla oynayacak bir kızım oldu abi." dediğinde Dario gülümsedi.
"Korkarım senden daha güzel olacak. Seward'ın onu koruma çabalarını izlemek eğlenceli olacak." dedi alayla.
Cassandra gülümseyerek kocasına bakıp "Ben de onu güzel kadınlardan koruyorum." dedi. Sonra bakışlarını abisine çevirip "Hem söyleyene bak, senin de kızın var. Biz seni onu korurken izlemeyeceğiz sanki?" dedi şakayla karışık.
Dario kaşlarını kaldırıp alayla kardeşine baktı. "Açil ve benim kızımdan bahsediyoruz. Kendisini korumaya ihtiyacı olduğunu düşünüyor musun gerçekten?"
Cassandra kahkaha attı. Abisi haklıydı. Valerie'ye aşık olacak adamın vay halineydi. İnatçı bir kadının ve fazlasıyla zeki bir adamın kızıydı o. Onun isteyip de alamayacağı bir şey olmayacaktı hiçbir zaman. O zaman ona aşık olacak adam çok büyük bir savaş vermek zorunda kalacaktı.
Seward Dario'ya baktıktan sonra "Açil nerede? O olmasaydı... düşünmek bile istemiyorum." dediğinde Dario'nun yüzü düştü. "Odasında." diye kısaca cevap verdi.
Cassandra Açil'e fazlasıyla kızgındı. Bugün ona engel olmaya çalışmıştı ve olamamıştı. Ona olan bu kızgınlığına rağmen Açil yanına koşup ona yardım etmişti. Ona güvenmeyerek Açil'i kırdığının da yeni farkına varıyordu. "Kavga mı ettiniz?" diye sordu merakına engel olamayarak. Dario omuz silkip yanına geldi ve Cassandra'nın alnına öpücük kondurdu. "Sen bunları düşünme canım." dedikten sonra "Siz bebeğinizle zaman geçirin." diyerek kapıya doğru ilerledi.
"Bebeğimin ismini duymadan mı gideceksin?" diye sordu Cassandra.
Dario kardeşine bakıp gülümsedi. "Neymiş?" diye sordu sonunda.
"Breanna."
Dario ne düşüneceğini bilemedi bir an. Yarım bir gülümsemeyle kardeşine baktıktan sonra hızla odadan çıktı. Soğuk duvara yaslandığında az önce duyduğu ismin doğru olup olmadığını anlamaya çalıştı. Ne yani Breanna gelecekten gelerek tüm dengeyi alt üst mü etmişti?Gerçekte onların kızı olarak doğması gerekirken Cassandra ve Seward'ın kızı olarak mı doğmuştu? Dario derin derin nefesler aldı. Bugün hiç de iyi geçmemişti. Üstelik az önce duyduğu isim ayaklarının kaydığını hissetmesine neden olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başkasına Aitsin -Tamamlandı-
Narrativa StoricaMadem başkasına aittin neden baktı ki gözlerin benim gözlerime? Neden izin verdin ki sana bağlanmama? Açil gözlerini kaçırdı karşısındaki adama bakamıyordu çoğu zaman olduğu gibi. O bir çift maviydi hayatını böyle yerle bir eden. Sonunda derin bir n...