-27-

6.6K 470 139
                                    


Açil sersemlemiş bir şekilde Dario'ya bakıyordu şimdi. Bu adam neden onun dengesini bozmaya çalışıyordu? Hızla bir adım geriye gittikten sonra parmağını kaldırıp "Sakın bunu bir daha yapma." dedi.

"Neyi?" dedi Dario alay eder gibi. Bu Açil'i daha da sinirlendirdi. "Senden nefret ediyorum. Bu umursamazlığından, bencilliğinden." dedikten sonra hızla eve ilerledi.

Nasıl yapabilmişti bunu? Herkesin içinde onu zorla eve geri getirmişti. Onun gururunu hep hiçe sayıyordu bu adam. Sinirle eve girip hızla merdivenleri çıktı. Sinirden önünü görecek hali yoktu. Kıyafetleri sırılsıklamdı. Hızla elbisesini çıkarıp kuru bir elbise giydi. Saçlarını kuruturken gözleri kırmızı elbiseye takıldı. İçinde kendini ne kadar da güzel hissetmişti. Sanki bir periydi de etrafa ışık saçıyordu. Ama Dario bu güzel birkaç saati elinden almıştı. Hem de duygusuzca. Yatağa oturup boş boş odayı seyrederken kapı tıklandı. Açil derin bir nefes alıp verdi. "Gelebilirsin." dedi sonra.

Dario sırılsıklam bir şekilde odaya girdi. "Hizmetçilere duş alacağını söyledim. Sıcak bir duş al da hasta olma." diyerek dolaba ilerledi.

"Hasta olup olmamam seni ilgilendirmez. Benimle ilgili hiçbir şey seni ilgilendirmez. Duş almak falan istemiyorum. Yeterince ıslandım."

Dario hızla dolaptan kıyafetlerini alıp "Sen bilirsin." diyerek odadan çıktı.

Açil sinirle ayağa kalktıktan sonra odada dolandı. Bu adam kendini ne sanıyordu böyle? Onu öptüğü için suçluluk duymadığı belliydi. Tabi kadınlar onun için bundan ibaretti. Kullanıp atmak için. Açil odada dolandıkça siniri daha da artıyordu. Sinirini boşaltamadığı için yerinden duramıyordu. Sonunda dayanamayarak odadan çıktı. Koridorda gördüğü kıza "Dario nerede?" diye sordu.

Kız bakışlarıyla odayı gösterdiğinde "Teşekkür ederim." dedi Açil.

Kapıyı çalmadan hızla odaya girdiğinde Dario'nun kıyafetini değiştirdiğini görmesiyle başını çevirmesi bir oldu. Dario gömleğini giydikten sonra "Ne var Açil?" dedi sıkılmış bir sesle.

"Giyindin mi?" dedi Açil utançla. Sinirini unutmuştu birden.

"Evet." sesiyle Açil başını kaldırıp Dario'ya baktı. Dario bir şey söylemesi için ona bakıyordu ama Açil az önce söyleyeceği şeyleri unutmuştu.

"Beni neden öptün?" diye sordu sonunda. Sesi fazlasıyla güvensiz çıkmıştı.

Dario bir süre Açil'in yüzünü izledi. Sonra "Yapmamalıydım." diyerek arkasını dönüp az önce çıkardığı kıyafeti eline aldı. "Şimdi çıkarsan duş alacağım."

"Bir de beni görmezden mi geleceksin?" dedi Açil hayal kırıklığıyla. "Beni öpen sensin. Sonra ben suçluymuşum gibi davranan da sensin."

Dario yavaşça arkasına dönüp Açil'e baktı. "Karımı öptüğüm için suçluluk mu duymam gerekiyor?" diye sordu gayet ciddi bir tavırla.

"Ben senin karın değilim. "

Dario kaşlarını kaldırıp Açil'e baktı. "Bunun kral ve kraliçenin önünde yemin ettiğimizde olduğuna eminim. İstesen de istemesen de benim karımsın. Ve ben karımı öptüğüm için suçluluk duymuyorum."

"Sen..." dedi Açil ama diyecek bir şey bulamayınca sinirle yumruklarını sıktı.

Dario alaycı bir tavırla "Ne? Evli çiftlerin öpüşmesi normal değil mi?" dedikten sonra bir süre durakladı. "Sahi evli bir çift olarak sevişmemiz de gerekiyor." dediğinde Açil gözlerini irice açmış karşısındaki adama bakıyordu.

Başkasına Aitsin -Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin