Foto:Ariel
Cassandra abisine bakarken "Burada kalmamız bir sorun oluşturmaz sanırım." dedi.
Dario bir an Açil'e baktı. Sonra başını salladı. "Sanırım Açil'e senin gibi neşeli bir örnek iyi olacak." diye homurdandı.
Cassandra şaşkın şaşkın abisine bakarken Açil ayağa kalktı. Dairo'nun yanına gelerek "Biz dışarıda biraz konuşsak nasıl olur?" diye sordu.
Dario alayla kaşlarını kaldırdı. "Akşam olmak üzere, çalışma odama gidelim." Açil odadakilere gülümsemeye çalışarak başını salladı.
Dario önden Açil arkadan giderken "Beni böyle mi ikna edeceksin? Herkesin içinde küçük düşürerek." dediğinde Dairo bir an duraklayıp arkasındaki karısına baktı.
"Seni nasıl ikna etmem konusunda bana yardımcı ol o zaman." dedi açıkça.
Açil bir an şaşırdıktan sonra konuştu. "Şu çalışma odanı görelim önce. Bakalım ne kadar düzenlisin." Dario yürümeye devam ederken bu kızın ruh halinin ne kadar değişken olduğunu düşünmeden edemedi. Az önce kavga etmeye hazır bir kaplan gibi beklerken birden kedi olmuştu. Bu da demek oluyordu ki her an her şeye hazırlıklı olmalıydı.
Dario çalışma odasının önünde durunca Açil de onunla durdu. Dario bir çocukla konuşuyormuş gibi "Bu odaya ben yokken giremezsin kesinlikle." dedi.
Açil merakla "İçeride bu kadar önemli ne saklıyorsun merak ettim şimdi." dedi.
Dario ise aynı buz gibi ifadeyle ona bakıyordu. Açil bunu fark ettiğinde omuz silkti. "Bana ait olmayan şeyleri karıştırmak gibi bir huyum yoktur." diye mırıldandı sonra.
"Girmeyeceğini söylemedin hala." dedi Dario inatla. Açil başını salladıktan sonra "Ne kadar da inatçısın." diye söylendi. Sonra oflayarak "Tamam girmeyeceğim. Kilitle istersen." dedi.
Dario başını salladıktan sonra odanın kapısını açtı. Açil ise beklediği gibi değişik bir şey bulamamanın verdiği hayal kırıklığıyla "Burada eğlenceli bir şey yok." dedi.
Dario istemsizce gülünce Açil gözlerini büyüterek ona baktı. "Sen az önce güldün mü? Bana mı güldün sen?" diye sordu. Dario toparlanarak "Hayır gülmüyorum." dedi.
Açil bir süre Dario'nun yüzünü izleyince Dario "İncelemen bitti mi?" diye sordu.
"Neyi?" dedi Açil dalmış bir şekilde.
"Yüzümü eskittin bakışlarınla."
Açil şaşkın şaşkın karşısındaki adama baktı. "Yaşlandığını kabul etmen de güzel kocacım." dedi onu sinir etmek için.
Dario omuz silkti. Bunu duymak onu rahatsız etmiyordu. Olmadığı biri gibi davranmaya çalışmıyordu sonuçta. Açil tedirgin gözlerle karşısındaki adamı izledi bir süre. Sonra bakışlarını çevirerek odaya odakladı. Ne kadar da soğuk renklerle döşenmişti. Burada bir süre kalsa boğulacak gibi olurdu zaten. Neden bu odaya girsindi ki? Masaya ilerledikten sonra masanın üstündeki oyunu görmesiyle gülümsemesi bir oldu.
"Oynayalım mı?" dedi heyecanla.
Dario gözlerini kısıp bir süre onu inceledikten sonra omuz silkti. "Birine oynamayı öğretmek her zaman sıkıcı gelmiştir."
Açil ellerini beline koydu. "Oynamayı biliyorum. Ve sana meydan okuyorum Dario."
Dario karısının kendinden emin haline gülümseyince Açil "Bak." diye bağırdı. "Bak yine yapıyorsun."
"Ne yapıyorum?" dedi Dario anlamazdan gelerek.
"Benimle alay ediyorsun. Önce kadınlara saygı duymayı öğreneceksin Dario. Bu da evlilikteki ilk şartım."
"İlk şartın?" dedi Dario kaşlarını kaldırarak.
Açil iç geçirdikten sonra "Seni adam etmek birkaç maddeyle olacak gibi değil ne yazık ki." dedi.
Dario gözlerini devirdikten sonra masaya baktı. "Oyunu kazanan şartları koyan olur."
Açil bu konuda her şeyi bir oyuna bırakıp bırakamayacağını düşündü bir an. Ya kaybederse ve bütün kuralları koyan taraf Dario olursa? Güçlükle yutkunduktan sonra başını salladı.
"Nasıl oynayacağız, şimdi mi?"
Dario omuz silktikten sonra "Sen belirle." dedikten sonra masaya ilerledi. Açil kararsız bir şekilde baktıktan sonra "O zaman her gün bir ya da iki hamle yapalım." diye mırıldandı. Oyunu birden oynarlarsa ve kaybederse hiçbir şey kalmayabilirdi elinde. Kendine ne kadar güvenirse güvensin her ihtimali düşünmeliydi.
Dario bakışlarını bir süre karısından ayırmadan ona baktıktan sonra "Zaman kazanmak istiyorsun." diye Açil'in aklını okudu. Sonra başını salladı. "Öyle olsun, her sabah ve akşam birer hamle."
Açil başını salladıktan sonra masaya ilerledi. Dario'ya bakarken "Neden buradasın?" diye sordu.
"Burası benim evim." dedi Dario ona bakmayarak. Açil başını salladıktan sonra "Yani... o gün ben sevgilinin evine gelmiştim. Sen orada kalıyordun. Ne değişti de şimdi buradasın?"
Dario omuz silktikten sonra "Bir süreliğine ailesinin yanına gitti." dedi.
Açil bunu duyduğunda yani bir süre sonra gidecek, diye düşündü. Sadece buraya zaman geçirmeye gelmişti. Ve onunla eğleniyordu.
"Beyaz mı, siyah mı?" diye sordu Dario. Açil bir süre kararsız bir şekilde baktıktan sonra "Boş ver, sen gidince yarım kalacak nasılsa." diyerek masadan uzaklaşmak için bir adım atmıştı ki Dario bileğinden tuttu.
"Bir yere gittiğim yok." Açil inanamayarak bir süre baktıktan sonra "Beyaz." diye mırıldandı.
***
Breanna kucağında huzurla uyuyan bebeğini izledi bir süre. Ne kadar da güzel bir bebekti. Onun kokusunu içine çekerken onu nasıl bırakıp gideceğini düşünmeden edemiyordu.
"Yatağına yatırayım mı efendim?" diye sordu Ariel.
Breanna bir süre Ariel'e boş boş baktıktan sonra başını salladı. "Çok uzağa gitme Ariel. Sana ihtiyacım olabilir." dedi.
Ariel başını salladıktan sonra bebeği alıp yatağına yatırdı. Sonra dönüp Breanna'ya baktı. "Kime benzeyecek çok merak ediyorum." dedi.
Breanna gülümsedikten sonra "Dario'ya benzeyecek." diye mırıldandı. Ariel gülümseyerek Breanna'ya baktıktan sonra "Ne zaman gideceksiniz?" diye sordu çekinerek.
Breanna iç geçirdikten sonra "Gitmek istemiyorum." diye fısıldadı.
"O zaman gitmeyin efendim." dedi Ariel içten bir şekilde. "Hem Valerie'nin size ihtiyacı olacak."
Breanna başını salladı hüzünle. "Biliyorum." diye fısıldarken yanağından bir damla yaş süzüldü. "Bu kadar ilerlemişken vazgeçemem Ariel. Her şey mahvolabilir."
Ariel anlamayarak baktı Breanna'ya. "Ne mahvolabilir ki?" dedi masum bir şekilde. "Burada kızınızla mutlu olabilirsiniz."
Breanna başını iki yana salladı. "Bir hata yaptım Ariel. Onu düzeltmem lazım."
13.09.2019
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başkasına Aitsin -Tamamlandı-
Historische RomaneMadem başkasına aittin neden baktı ki gözlerin benim gözlerime? Neden izin verdin ki sana bağlanmama? Açil gözlerini kaçırdı karşısındaki adama bakamıyordu çoğu zaman olduğu gibi. O bir çift maviydi hayatını böyle yerle bir eden. Sonunda derin bir n...