I

10.1K 271 50
                                    

Postanowiłam napisać nowy prolog, ponieważ styl mojego pisania się zmienił i chciałabym, żeby I rozdział/prolog był ciekawszy.


Ja Katerina Petrova jestem zwykłą nastolatką, która musi wszystko zmienić przez rodziców. Całe swoje życie. Nie żeby na tym jakoś ubolewała, ale cieszę się, że w końcu mogę się wydostać z Filadelfii, gdzie otaczałam się samymi ludźmi z problemami oraz przez, których ściągałam na siebie problemy.  Teraz przeprowadziłam się tu, czyli do Laguna Beach - niewielkiego miasteczka, w którym dużo się dzieje, ale mimo wszystko nadal to jest małe miasteczko. Cieszę się, że mój ojciec, który jest architektem akurat tu musiał się przenieść, a przy okazji moja mama też ma pracę w szpitalu. Mam nadzieję, że nie napotkam w nowej szkole jakiś gburów, badboy's lub plastiki. Ups zapomniałam tak jest w każdej szkole.
Ja nie za bardzo się wyróżniam, zwykła szesnastolatka, która przeczuwa, że ten rok będzie jednym z ciekawszych i który przyniesie dużo niespodzianek.



Jestem O'Brien. Dylan O'Brien, ale po co mam się przedstawiać, skoro każdy mnie zna. Chociażby po tym, że to ja jestem kapitanem szkolnej drużyny koszykarskiej, to ja robię najlepsze imprezy w mieście, to właśnie mnie chce każda dziewczyna. Owszem mam kilka małych wybryków na swoim koncie, ale to przeszłość. Nie narzekam na brak kasy, ale nie jestem jednym z tych których rodzice mają w dupie swoje dzieci. Nie przejmuję się życiem, co będzie to będzie, czyli wieczny spontan. Ostatni rok w liceum musi być najlepszym.


Chcesz wiedzieć więcej to czekaj na następną dawkę narkotyku o nazwie "Our History || Dylan O'Brien"


Our History || Dylan O'Brien ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz