✰PODSUMOWANIE✰

1.7K 39 8
                                    

CHCIAŁABYM WAM WSZYSTKIM PODZIĘKOWAĆ. ZA TO ŻE BYLIŚCIE ZE MNĄ PRZEZ CAŁE TO OPOWIADANIE. ZA KAŻDY KOMENTARZ (WSZYSTKIE CZYTAŁAM) I WSZYSTKIE GWIAZDKI. JESTEŚCIE WSPANIAŁYMI CZYTELNIKAMI I LEPSZYCH NIE MOGŁAM SOBIE WYMARZYĆ.

TE ODPOWIADANIE BYŁO CZYMŚ PRZEŁOMOWYM W MOIM ŻYCIU. NA POCZĄTKU BYŁAM ZWYKŁĄ DZIEWCZYNĄ, KTÓRA CZYTAŁA INNE FANFICTION, A PÓŹNIEJ SAMA JEDNO NAPISAŁAM, KTÓRE ODNIOSŁO OGROMNY SUKCES.

TAK JAK JUŻ CO PO NIEKTÓRZY WIEDZĄ

.

.

.

.

.

BĘDZIE II CZĘŚĆ pt. "MY HEART BELONGS TO YOU || DYLAN O'BRIEN"

TAK SZYBKO SIĘ MNIE NIE POZBĘDZIECIE.

HEHE ;)

CO DO TEJ DRUGIEJ CZĘŚCI PROLOGI MAM JUŻ NAPISANE, ALE TAK JAK PISAŁAM WCZEŚNIEJ WSZYSTKO POJAWI SIĘ DOPIERO NA PRZEŁOMIE SIERPNIA I WRZEŚNIA. II CZĘŚĆ BĘDZIE INNA, POD WIELOMA WZGLĘDAMI. MIĘDZY INNYMI PONIEKĄD NIE BĘDZIE TO WYGLĄDAŁO JAK KONTYNUACJA, ALE CZASEM POJAWIĄ SIĘ POWIĄZANIA DO TEJ CZĘŚCI. POJAWIĄ SIĘ CAŁKOWICIE NOWE OSOBY, KTÓRE SPOWODUJĄ OGROMY OBRÓT SPRAW. NO I PRZEDE WSZYSTKIM II CZĘŚĆ MAM MNIEJ WIĘCEJ ZAPLANOWANĄ, A NIE TAK JAK Z TĄ, ŻE PRZEZ WIĘKSZOŚĆ OPOWIADANIA PISAŁAM NA SPONTANIE I CO BĘDZIE TO BĘDZIE.

MAM JESZCZE DO WAS PYTANIE
CHCIELIBYŚCIE Q&A? JEŚLI TAK TO PISZCIE W KOMENTARZACH PYTANIA ODNOŚNIE CZEGOKOLWIEK. CHOCIAŻ WOLAŁABYM BY SKUPIAŁY SIĘ GŁÓWNIE NA TEMAT WATTPADA.

WIĘC JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ.

KOCHAM WAS MISIAKI ;*

XBABYOBRIENX

Our History || Dylan O'Brien ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz