63

2.7K 117 12
                                    

Jag vaknar med Oscars muskulösa armar som beskyddande är virade runt min kropp. Försiktigt vrider jag på huvudet. Min blick landar på världens finaste kille. Hans käkben syns tydligt från denna vinkeln. Ögonlocken är stängda och hans mörka ögonfransar vilar lätt mot hans kindben. Hans hy är solbränd av all sol vi fått i USA. Han är så fin. Jag ler vid tanken på att han är min, bara min.

Jag vrider mig lätt om i hans grepp så att min mage är mot hans mage och mitt ansikte mot hans. Ett par centimeter, kanske tjugo skiljer våra ansikten åt. Jag vilar mitt ansikte lätt mot hans bröst. Hans grepp hårdnar, precis som att han är rädd att jag ska ta mig ifrån hans grepp. Som om jag skulle försvinna från hans närhet. Han är så söt.

Varje andetag han tar puffar lätt mot mitt ansikte då hans ljusrosa läppar är en aning särade. Kanske ser jag ut som ett creep, som ligger bredvid honom och bara studera hans vackra ansikte. Men han är så otroligt fin så det är svårt att inte kolla på honom.

Jag placerar mina läppar lätt mot hans. En fjäderlätt puss lämnar jag på hans otroligt mjuka läppar. Jag drar ifrån och kollar med ett svagt leende på Oscar. Så otroligt vacker. Sakta öppnar han sina ögon. Han blinkar hårt ett par gånger innan han förvirrat kollar runt, när han möter min blick skiner han upp i ett leende. Likaså gör jag.

"God morgon min prinsessa" säger han med hes morgonröst. Ett litet fniss liknande skratt lämnar min mun. Jag placerar min hand på hans bara bröst och ler lätt upp mot hans ansikte.

"God morgon vackraste, sovit gott?" Frågar jag. Han nickar med ett glatt leende.

"Bredvid dig sover jag alltid gott" Jag ler åt hans svar. Fortfarande har han kvar den hesa stämman i hans morgon röst. Den låter så sjukt sexig enligt mig.

Återigen vilar jag mitt huvud mot hans bröst. Jag ritar löst med mina fingrar på hans mage, över hans tydliga sexpack. Oscars hand som är placerad på min rygg drar han löst upp och ner. Han pussar mig lätt i hårbotten och jag ler.

Efter en stunds mysande med Oscar går jag motvilligt upp från den alltför bekväma sängen. Från den alltför mysiga pojkvännen. Jag går in till badrummet för att ta en dusch medan Oscar ligger kvar i sängen, trodde jag. Precis när jag skulle stänga den vita badrums dörren tar någon tag i handtaget på utsidan. Jag lossar lätt mitt grepp om handtaget och låter personen få öppna dörren. Utanför står Oscar med ett oskyldigt leende. Han går in i badrummet och stänger samt låser dörren efter sig. Han flinar lätt mot mig, går långsamt mot mig och placerar sina händer på mina höfter.

"Tänkte du duscha utan mig" viskar Oscar sensuellt i mitt öra. Jag möter hans blick.
Jag ler lätt mot honom och han besvarar leendet.

"Klart jag inte ska" säger jag. Jag lutar mig mot honom och ger honom en lätt kyss på munnen innan jag vänder mig om och tar av min stora sovtröja samt mina vita spetstrosor. Jag öppnar glasdörrarna och kliver in i duschen. Oscar kommer tätt efter mig. Jag står under den stora cirkeln som hänger ut från väggen, där allt vatten rinner ut från. Oscar sätter på det och vattnet kommer rakt på mig. Jag hoppar till av rädsla samt att det var kallt. Han skrattar och jag kollar surt mot honom.

"Skratt inte, detta är det ända sättet du får mig att bli våt" säger jag kaxigt till honom. Han kollar mot mig med en är-du-seriös blick. Jag ler innan både han och jag brister ut i skratt.

"Våga inte förolämpa mig igen för då kanske jag inte skjutsar dig till skolan" säger han bestämt.

"Om du inte skjutsar mig så får du inte duscha med mig" skrattar jag på skoj.

Vattnet har äntligen blivit varmt så jag ställer mig återigen under det och låter det rinna längst min kropp. Jag blundar lätt när vattnet rinner längst mitt ansikte. Jag drar bak mitt hår med hjälp utav händerna.

Ett par mjuka händer sätts på min midja. Straxt därefter placeras ett par varma mjukar läppar på min axel. Oscar pussar mig löst upp till halsen. Jag kan inte låta bli att le.

"Kunde inte undgå från att duscha med världens finaste tjej" säger Oscar mjukt i mitt öra. Jag ryser lätt av hans röst. Jag förstår verkligen inte vad jag gjort för att förtjäna denna underbara kille.

En timme senare sitter vi i bilen påväg till min skola. Oscar är ledig eftersom de ska öva inför deras konsert de ska ha i Globen i september.
Musiken strömmar ut ur högtalaren på Oscars bil, eller snarare Oscars föräldrar bil men det är iallafall han som kör bilen nu.

Jag har på mig ett par ljusblå jeans med ett stort hål över vardera knä. Min svarta college tröja med vit text på har jag på mig. Under den har jag en vit skjorta där kragen är över den svart a collage tröjan. På fötterna har jag ett par svarta ballerina skor då det var relativt varmt idag.

"Har du pratat mycket med Julia och Märta när vi var i USA ?" Frågar Oscar. Han drar sin lediga hans löst över mitt smalben då mina ben ligger lätt över hans.

"Jag har pratat endel med Märta, men inte med Julia hon är lite småsur över att vi är tillsammans tror jag" säger jag och suckar lätt när jag tänker på Julia. Hon borde väll vara glad för min skull? Att jag hittat någon jag tycker om och som känner likadant för mig? Istället är hon sur på mig och kastar ut en massa elaka ord eller sms till mig.

"Men strunta i det, vi mår ju bra med varandra och det är ju det viktigaste" säger Oscar. Han ger mig ett leende innan han återigen fäster blicken på bilvägen.

"Mm" säger jag drömskt med ett leende på läpparna. Egentligen har jag det så bra. Jag har en fin familj, en underbar pojkvän och endel äkta vänner.

Min blick är fäst på Oscar , fortfarande har jag leendet på läpparna. Han sneglar lätt mot mig ett antal gånger innan han skrattar lätt.

"Vad?" Frågar han med ett leende mot mig. Snabbt vänder han blicken mot vägen igen.

"Inget" säger jag med ett flin och rycker lätt på axlarna.

"Vad kollade du på?" Skrattar Oscar lätt.

"Dig" svarar jag ärligt med ett leende. Han kollar mot mig och ler. Jag ler tillbaka och han kollar sedan mot vägen.

"Du är vacker" säger jag. Hans leende blir större och hans kinder blir lite lätt röda. Varför är han så söt för? Och så snygg? På samma gång? Hur lyckas han med det? Jag önskar att jag också kunde vara både söt, snygg , vacker och fin på samma gång.

•••••

Tyvärr kommer uppdaterandet bli lite segt nu ett tag, har idétorka och försöker klura ut ett bra avslut på denna novell. Ni ville ha en uppföljare och det är jag väldigt glad över, att ni gillar det jag skriver! Självklart ska jag göra en uppföljare eftersom ni vill det, men mer info om den får ni när denna är klar ofc haha!

Barndomsvänner | o.eWhere stories live. Discover now