Hakkımdaki 20 Şey -Etkinlik-

1.5K 91 75
                                    

   Selam! Üzülerek belirtmeliyim ki bu yeni bölüm değil. Ama çok hoş bir etkinliğin parçası. Bir arkadaşımız, busepz, hakkımdaki 20 şey etkinliğinde bana meydan okumuş. Benim de etkinlik hoşuma gitti. Hem de geri çevirmek olmazdı meydan okumasını. O yüzden buraya hakkımdaki 20 şeyi tüm dürüstlüğümle yazacağım. Ama ne yazağım hakkında biraz düşünmem gerekecek. Aklıma zar zor geliyor kendim hakkındaki şeyler.

1- Resim yapmayı çok seviyorum ama portre çizimlerinde tek kelime ile berbatım. İstesem de çizemiyorum. Öğretmenim kaç kere gösterse de bana olmuyor. Ben de pes ettim. Ne yapalım. Ben de portre çizmeyivereyim. 

2- DC dünyasından ve şimdiye kadar izlediğim tüm kötü karakterler arasından en sevdiğim karakter açık ara farkla Joker. Ona ve Heath Ledger'ın oyunculuğuna büyük bir saygım var.

3- Burada hikaye yazdığımı ailemden kimse bilmiyor. Söylemeyi de düşünmüyorum. Bir şey demezler ama çekingen bir yapım vardı eskiden ve bu yüzden ilk başta hiçbir şey söylememiştim. Şimdiyse bu daha çok onlarla burayı paylaşmak istemeyişimden kaynaklanıyor. Artık gereksiz bir şekilde fazla özgüvenli olsam da hala onlara bir şey söylemek istemiyorum.

4- Sinirlendiğimde ağlarım. Çok fena ağlarım hem de. Ama ulu orta değil. Genellikle en yakın odaya girer ağlarım, sonra çıkarım. Ya da halka açık bir alandaysak saçlarımın yüzümü örtmesine izin veririm ve kimse ağladığımı anlamaz. Gözlerim falan da kızarmıyor böylece işim kolay oluyor. Saçlarım da kıvırcık olduğundan yüzümü çok iyi örtüyorlar.

5- Harry Potter'a bayılıyorum. Sevdiğim birçok fandom var ama en başında Harry Potter geliyor. Benim için yeri cidden çok ama çok ayrı. Resmen hayatımı oluşturuyor. Ben, eve kapanıp kitap üzerine kitap okuyan o kızım. İtiraf ediyorum. Ve bundan gurur da duyuyorum.

6- Hayatımda hiç aşık olmadım. Hiç kimseden hoşlanmadım bile. Neden bilmiyorum ama karşı cinsin tipini veya kişiliğini beğenmekten daha ileri gitmedi benim duygularım. Ve böylede kalmasını istiyorum. Sevgiliye, aşka ya da evlenmeye falan karşı değilim ama uzun bir süre daha bekar kalmak istiyorum, umarım tüm hayatım boyunca. Evliliğin başıma beladan başka bir şey getireceğini düşünmüyorum açıkçası. Bağlılık sorunlarım var sanırım... Belki de cidden bekarlık sultanlıktır.

7- Hayatımda çok fazla hayvan oldu. Aklınıza gelebilecek her evcil hayvanı besledim. Hem de ikişer üçer kere falan. Ve bu çok zevkli. Doğduğumda evimizde bir kedi ve kuş vardı. Onlar öldü ya da kaçtı, yerine yenileri geldi. Hayvansız bir dönemim olmadı hiç. Aynı anda üç hayvanı falan da beslediğim oldu. Köpek, kedi ve kaplumbağayı aynı zamanlarda besledim ama sadece köpek kaldı evde. Kediyi sahipleri aldı, kaplumbağalarımı da annem kovdu. Ördek beslemişliğim bile var. Geçen yaz da kedim doğum yaptı ve ev birden beş kedi ile doldu. Şuanda da bir kedim ve bir papağanım var. 

8- En büyük hayalim her zaman dünya turuna çıkmak oldu. Daha küçükler ise yurt dışında yaşamak, İngiltere'ye gitmek falan.. Bu yüzden şu an eşek gibi çalışıyorum yurt dışında yaşama isteğim yüzünden. Ayrıca en az dört dil öğrenmeden ölmek de istemiyorum.

9- Bir keresinde aşk beslediğim, sevdiğim kitap karakterlerini, film karakterlerini ve aktörleri saydım ve tam 81 tane çıktı. Bu konuda kendimle baya dalga geçtim ve birkaç arkadaşımın da diline düştüm. Hala da hepsini ayrı ayrı seviyorum. Bu maddeyi neden yazdım bilmiyorum ama yazacak bir şey bulamadım. 

10- Çok düşerim. Çok yere takılırım. Çok fazla çarparım. Kışın evimin önündeki yokuşta düşe düşe kalçamı morartmıştım. Artık yere oturup kendimi bırakıyorum ve eve kadar iniyorum. Yoksa kafamı falan kırarım. Çok fazla rezil oldum bu çarpmalarım, takılmalarım yüzünden. 

11- Zor beğenirim ve biraz da mükemmelliyetçiyim. Bu iki özelliğim hiç hoşuma gitmiyor ama böyleyim yani. Alışverişte çok uzun zaman harcarım çünkü hiçbir şeyi beğenemem. Bir işi, ödevi yaparken falan istemsiz olarak mükemmel görünmesini istiyorum. Buna ben de gıcık oluyorum ve bazen bu huyum arkadaşlarımı da çileden çıkarıyor ama kendime engel olamıyorum.

12- Haksızlığa tahammülüm yok. Çok gıcık oluyorum. Biri haksızlığa uğruyorsa ya da haklı olduğu halde küçümseniyorsa falan hemen onun tarafını savunmaya başlarım. 

13- Normalde sakin biriyimdir. Öyle söylerler yani. Ama beni gerçekten tanıyanlar aslında çok inatçı ve agresif birisi olduğumu baya iyi bilirler. Öyle böyle değil hem de. Sonuna kadar hakkımı da savunurum. Fransa'ya gitmiştim bir keresinde ve kasiyer kadın bana kırk euro para üstünü vermeyi unutmuştu. Konuştum onunla ama anlamadı. Ben de yarım saat boyunca başında bekleyerek yanlışlık yaptığını anlatmaya çalıştım. Sonunda iş büyüdü ve müdürü falan geldi ama... Paramı aldım. Kadın haksızdı bir kere. Sonradan öğrendiğime göre aynı kadın başka bir arkadaşımın parasını da yürütmüş.

14- Birine ne kadar kızarsam kızayım o kişiyi seviyorsam iki dakika sonra hiçbir şey olmamış gibi davranırım. Küs kalamam onunla. Özür de dileyemem ama. Utanırım genellikle onunla tartıştığım için. Ben de hiçbir şey olmamış gibi yaparım. İşe yarar da.

15- Yazacak bir şey bulmakta o kadar zorlanıyorum ki şu an... Babamla aram pek iyi sayılmaz, bunu anlatayım bari. Genellikle beni görmezden gelir. Tabi bunda benim her türlü ayrımcılığa karşı bir insan olmam, onun ise dağdan inmiş bir geri kafalı gibi düşünmesinin çok büyük rolü var.

16- Çok hayal kurarım. En büyük zevklerimden biri arabanın içinde ya da yolda yürürken müzik dinleyerek hayallere dalmaktır. Çoğu zaman bana seslenilse duymam bile bunu yaparken. Hayal dünyam geniştir yani. 

17- Ciddi anlamda en önem verdiğim kitabım bu. Başka bir sitede birkaç tane daha yazıyorum ama saatlerce üzerinde düşündüğüm, araştırmalar yaptığım, kurguyu ve olayları yerlerine oturtmak için çok çabaladığım bu kitap var sadece. Karakterlerle adeta bütünleştim. Benim kişiliğimin altıya bölünmüş hali onlar. Bu kitap bu yüzden benim için çok önemli ve özle bir yere sahip. Aynı zamanda araştırma yaparken fizikle bütünleştiğim ve fizik hocamın başını ağrıttığım için de olabilir. Adama bu konularla ilgili biraz fazla soru sordum da.

18- Kendimden bahsedemem. "Bana kendinden bahset." gibi bir cümle kurulduğunda affallayıp kalıyorum resmen. Doğru düzgün bahsedemiyorum. Siz burada böyle bahsettiğime bakmayın. Burada çok rahatım çünkü. Gerçekte kırk saat düşünürüm herhalde bunun için.

19- Favori animasyon ve çizgi film karakterlerim Çizmeli Kedi, Bugs Bunny ve Alice Harikalar Diyarından Cheshire. Nedense bunu yazasım geldi. Özellikle de Çizmeli Kedi'yi çok severim.

20- Romantik kitap okumayı sevmem. Daha doğrusu severim ama öyle vıcık vıcık aşk romanlarını sevmem. Sevdiğim aşk da bir kitabın içindeki, geri planda olan aşktır zaten. Ama fantastik, aksiyon ve bilim kurgu  kitapları her zaman tercihimdir. 

   Benim aklıma gelenler bu kadar. Bu etkinlik cidden de çok hoşuma gitti. Herkesin birbirini tanıması için çok güzel bir fırsat. Benim de birine meydan okumam lazım sanırım ama pek yazar arkadaşım yok burada. Ben de okuyucularıma meydan okuyayım en iyisi. Bu bölümü okuyan herkes, kitap yazsın yazmasın, isterse yorumlarda kendilerinden bahsedebilirler, isterlerse kitaplarına benim gibi yazabilirler. Seçim sizin. Oy vermeyi unutmayın. Diğer bölümü yarıladım sayılır, endişeye gerek yok. Sonra görüşürüz.

BirleşmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin